Hakutulokset

1. Florie

Luovutetuilla munasoluilla raskautuneet

Täällä kaikki hyvin! Ollut vaan kaikenlaista, ensin korona, sitten muutto, yms. Nyt mulla 27+6, eli sillä kuuluisalla viimeisellä kolmanneksella. Maha on kasvanut tosi nopeasti aika isoksi ja vauvan liikkeet alkaneet tuntua enemmän. Alkaa kyllä olla vähän raskas olo... Radia ei onneksi ole...
  2. Florie

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Oi onnea, aivan ihana uutinen! ❤
  3. Florie

Tämä on kyllä ollut mullekin jotenkin tosi hankalaa! Tavallaan tekisi mieli tehdä just se somepäivitys, mutta ei oo yhtään mun tyylistä. Läheiset kaverit jo tietää, mutta ne muut on ongelma, ja etenkin työkuvioista tutut. Tosin meidän työpaikka on sellainen juorutoimisto, että voihan se olla...
  4. Florie

Kiitos näistä, tutustun varmasti! Tää on tosi kiinnostava aihe, siis muutenkin kuin näin henkilökohtaisesti.
  5. Florie

Kiitos! ❤ Mä tiesin kanssa tosta era-vaikutuksesta ja kun harmittelin lääkärille sen menettämistä polyypin takia, hän tosiaan sanoi että käytännössä sama homma. Ihanaa että siellä homma etenee, peukut on tiukasti pystyssä!
  6. Florie

Tosi kiinnostavaa tämä mitä kirjoitatte kohdun/epigenetiikan vaikutuksesta! Olisiko kellään linkkiä näihin tutkimuksiin?
  7. Florie

No huh mikä kokemus sulla ollut! Hyvä että ei tuon jälkeen tarvitse kummemmin vääntää sektiosta.
  8. Florie

Mistä syystä sulle muuten tehdään sektio, kun tiedät sen jo? Jos siis ei ole liian henkilökohtaista, ymmärrän jos on!
  9. Florie

Oon mäkin syönyt silloin tällöin kasvissushia, mutta ikävöin niitä "oikeita". Ja sitä valkoviiniä. 🙈 Mulla on la 22.6. Mietin kanssa että onko tää maha sit myöhemmin kivempi. Nyt näytän kyllä tiukoissa vaatteissa raskaana olevalta mutta jossain villapaidassa vain erittäin hyvin syöneeltä...
  10. Florie

Juu totta kai näin! Ja mulle kyllä henkisesti sopii tää siis silleen että luultavasti hormonien takia oon yllättävän tasapainoinen. Mutta on sitä tosiaan fyysisesti parempiakin aikoja ollut.
  11. Florie

Mun suunnitelma kesälle on riesling laiturin nokassa ja myös sushi! Sit aina välillä yritän muistutella itseäni, että todennäköisesti suunnitelmiin liittyy myös vauvan hoito. :LOL:
  12. Florie

Joo, kyllä mä nyt tunnen, mutta edelleen aika epäsäännöllisesti, mikä aiheuttaa toisinaan vähän panikointia. Mulla on nyt 23+0, ja monet väittää että voisi jo tuntea ulos päinkin, mutta ei kyllä todellakaan tunnu eikä näy. Muuten menee ihan ok. Joskin olen yllättynyt siitä, että en mitenkään...
  13. Florie

Ihanaa @Pompelis että tuli hyviä uutisia! Toi nännikipu on kyllä inhottavaa! Mulla oli samoihin aikoihin sitä, mutta helpotti onneksi pian - toivottavasti sullakin! En keksinyt siihen oikein mitään, täytyi vaan pitää sileitä rintsikoita ja välttää kaikkea, mikä voisi hinkata.
  14. Florie

Haa, no niin, tämähän vahvisti omat mutuilut, mainiota! Vielä kun voisi jotenkin vaihdella sitä keräävää kohtaa - tasapainon vuoksi ottaisin mielelläni vaihteeksi sen persauksen. 😄
  15. Florie

Mulla tuli ekoilla kerroilla erilaisia oireita, mutta sit kroppa jotenkin tottui lääkkeisiin ja ennen tätä onnistunutta siirtoa olin ihan elämäni vedossa, varmaan viimeinkin hormonitasot kohdillaan. Mutta se mikä ärsyttää on, että mulla on noi lääkkeet kasvattaneet entisestään turhan isoja...
  16. Florie

Vähän eroa noissa kirjaamistavoissa. Mulla lukee rakenneultrasta "todettu normaalisti kasvanut ja kehittynyt sikiö". Hiukan lakonisempaa. :D
  17. Florie

Ihana uutinen! On tuo kyllä jännä paikka... Tuli mieleen kun pohditte mahdollista törmäämistä, että varsinkin hoitojen aikana aika usein tuli mietittyä, olisiko klinikan hississä tms. ollutkin joku netistä tuttu. Jotenkin hauska ajatella, että olisi "tavannut" jonkun ihan oikeasti.
  18. Florie

Tuo on inhottava uni, näin sitä varsinkin alkuraskaudessa vähän väliä. Ja usein oli vielä niin realistinen että herätessä ei ollut heti ihan varma, oliko se totta vai ei.
  19. Florie

Kiitos paljon! ❤️❤️ Nyt taas vähän lähempänä..!
  20. Florie

Kiitos! ❤️ Vieläkin on vaikea uskoa hyviä uutisia, kun pitkään tuli pelkkää muuta. En tiedä, ehkä on tutumpikin tunne hoitoalkuisissa raskauksissa. :unsure:

Yhteistyössä