Hakutulokset

1. Florie

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Ihanaa @Pompelis , tämä on niin huippu uutinen! 🎉 Nyt lähdetään siitä, että vauva siitä tulee!❤ Ja tsemppiä viime viikoille @Sukkis ! ❤ Hurjan kuuloisia nuo vuodot, mutta hyvä että ainakin sektio on nyt sovittu.
  2. Florie

Onko teidän mahdollista olla yhteydessä Dextraan ja kysyä? Mun muistaakseni meidän omalla luovuttajalla oli aikanaan paljon alhaisempi amh ja hoitoa kokeiltiin. Hänen stimulaationsa myös tehtiin muualla, eli klinikalla piti käydä ainoastaan keräyksessä. Muoks: mitä rahaan tulee, niin mun...
  3. Florie

Onnea hyvistä uutisista!! Kaikki peukut ja varpaat on täällä nyt pystyssä että kaikki menisi hyvin. Ja tsemppiä nääntymyksen kanssa! ♥
  4. Florie

Ihanaa, paljon paljon onnea!! ❤ ❤ Ja kiitos myös mietteiden jakamisesta. Olin kanssa pohtinut että joko teidän vauva on täällä ja jännittänyt vähän sun puolesta. Ja juu, näin teemme!:giggle:
  5. Florie

Joo siis piti kirjoittaa ovulaatio, vaikka ei sekään ihan sama asia tietty ole. :rolleyes:
  6. Florie

Noi testit kai mittaa raskauden oletettujen kuukautisten ajankohdasta, mikä tekee viikot aina enemmäksi kuin ne "oikeasti" on. Eli _välttämättä_ ei ole kaksosia kyydissä. :D Mutta onnea plussasta, ihan huippua!!❤
  7. Florie

Ihan huippua, onnea hyvistä uutisista!!
  8. Florie

Mulla nyt onnistuneella kerralla oireet alkoi myöhemmin kuin kemiallisiin johtaneilla kerroilla. En tiedä kertooko mitään mistään, mutta ei oireettomuus ainakaan todista että ei olisi onnistunut! Tsemppiä piinapäiviin, se on kyllä kauheaa..! ❤
  9. Florie

Onpa jotenkin outoa touhua nyt klinikalta, ja varsinkin että tieto tuli noin myöhään! Vähän ON: äsken oli nt-ultra ja kaikki näytti olevan ultran perusteella kunnossa. Verikoetulokset tietty puuttui vielä arviosta, mutta kylläpä helpotti!
  10. Florie

Tsemppiä @Pompelis, oliko se siirto eilen? Jännittää kauheasti teidän puolesta. ❤
  11. Florie

Mut passitettiin alle 30:n ferritiinillä infuusioon ennen siirtoja. Infuusion jälkeen oli muistaakseni 70, siihen olivat tyytyväisiä ja sanoivat että pitäisi olla yli 50. Dextrassa on kuulemma aluillaan tutkimus, jossa pyritään saamaan vähän tarkempaa tietoa ferritiinin ja raskautumisen...
  12. Florie

Onnea matkaan @Riikah !!! ❤
  13. Florie

Kiitos @Pompelis !! ❤ Toivon _niin_ että sullakin nyt tärppää! Tosi vaikeaa sanoa, mikä kaikki tähän on vaikuttanut, vai oliko vain parempi alkio, mutta ilmeisesti kuitenkin täytyy uskoa, että onnistuminenkin on mahdollista. Mäkään en @PumpuliNumpuli oikein osaa sanoa. Mulla kyllä...
  14. Florie

No niin, kannatti mennä, kaikki oli hyvin. Koko vastasi viikkoja, syke vahva ja kovasti heilui menemään. Nyt ehkä uskaltaa pari päivää hengähtää.
  15. Florie

Sain neljän viikon vitkuttelun jälkeen varattua itselleni huomiseksi ultran. Kammottaa suorastaan mennä sinne, kun on niin vaikeaa uskoa hyviin uutisiin. Olen voinut viimeisen viikon vähän "liian" hyvin, ja vaikka se voi toki olla seurausta ihan vain ajan kulumisesta, kun nyt alkoi viikko 11...
  16. Florie

Ilmeisesti nuo alakautta laitettavat imeytyy paremmin kuin suun kautta otettavat. Cyclogest on oikeastaan samaa tavaraa kuin Lugesteron yms.
  17. Florie

2xcyclogest ja 2xterolut. Pelkällä tuolla Cyclogestilla mulla oli mitattaessa progesteroni 40, mutta Terolut sitten varmuuden vuoksi lisänä.
  18. Florie

Mulle on lääkäri selittänyt että tosi moni näistä hoito"trendeistä" ja yleensäkin vaihtoehdoista on niin epämääräisiä siksi, että hoitoja on vaikea tutkia. Potilasmäärät on pieniä ja on vaikea erottaa eri tekijöitä toisistaan. Toisaalta sitten kannattaa kuitenkin kokeilla niitä "voisi olla...
  19. Florie

Voi miten harmi, jos näin on! 😢 Mutta joo, mun kokemuksen mukaan voidaan tehdä seuraavaan. Toivottavasti ei ainakaan tulisi pitkää taukoa!
  20. Florie

Mulla pitäisi myös alkaa huomenna lääkkeiden purku. Huomenna myös eka neuvola. En ole sen varhaisultran jälkeen käynyt ultrassa koska en uskalla mennä... 🙈Että hyvä luotto täällä asioiden tilaan. Oireet ovat vaihdelleet tosi paljon, mutta pahin kuvotus, jano ja turvotus tuntuu kadonneen, mikä...

Yhteistyössä