Hakutulokset

1. Keltasirkku-

Haaveena vauva 2020

Juuri tämä! \o/ arvasin että kyllä tähän ryhmään voi luottaa! Kiitos miljoonasti! Nyt naksuttelenkin tuota loppuillan ja pohdiskelen mahdollista ensimmäistä testipäivää.
  2. Keltasirkku-

Haaveena vauva 2020

Mulle on jostain iskenyt kauhea toiveikkuus ja jännitys kun jatkuvasti on jotain tuntemuksia xD. Nyt kaduttaa, että suljin kaikki ne tietovälilehdet mitä ennen pidin auki. Täällä tiputaan kyllä korkealta, jos menkat alkaa eikä ookaan tärpännyt. Oon ollu niin varman oloinen aiempina kuukausina...
  3. Keltasirkku-

Haaveena vauva 2020

@Snanniska mä tossa vähän mietinkin, että koskahan sä alat mahdollisesti testailla, että voin jännäillä ja kamppailla itseni kanssa, että pitäiskö itsekin x). @W.we toivotaan oikein kovasti, että nyt olisi kaikki kohdallaan ja pääsisit viimein pitkän taipaleen päätteksi odottajiin siirtymään...
  4. Keltasirkku-

Haaveena vauva 2020

Mulla yleensä tulee vasta ihan paria päivää ennen tai sinä päivänä kun hanat aukeaa. Nälkäkiukkuja riittää sitten muuten ympäri kiertoa XD. Kierron lopun lähestyessä alkaa aina kyllä pistämään merkille, että no nyt vihlaisee taas reidestä ja nyt vatsasta ja nyt tuntuu pimpissä, että olisinkohan...
  5. Keltasirkku-

Haaveena vauva 2020

Voi kun nyt saataisiin taas kunnon plussa-aalto tänne! Hyvin olisi mahdollisuuksia, siellä on aika paljon väkeä sopivilla päivillä taas. Jännityksellä seurailen tilannetta! Minut voi lisätä tällä kertaa vaikka ihan piinailijoihin, tänään on dpo 1. Mä saan aina yhtenä iltana n. klo 19 (jolloin...
  6. Keltasirkku-

Haaveena vauva 2020

Tsemppiä @Pampula3 päätöksen tekoon! Ei oo kyllä helppoa miettiä noita. Täällä on taas ovistikuttelut aloitettu, kun flow ennustaa ovista sunnuntaille. Oli limatkin oudon keltaisia tänään. Meillä on nyt yk 6 meneillään. Ei oo yhtään värähtänyt koko aikana yksikään raskaustesti vaikka syystä...
  7. Keltasirkku-

Haaveena vauva 2020

Onnea hirmuisesti @Lastunen! Jännityksellä odottelen myös @Binky ja @Mammakatri miten teillä etenee plussailut ja toivon koko sydämestäni, että on oikeassa paikassa ja pysyy mukana <3
  8. Keltasirkku-

Haaveena vauva 2020

Onnea @taatelinen siellä vaikuttaa lupaavalta! Mulle voi päivittää tälle päivälle kp 2. Oli vähän outoa, että menkkojen alku venähti kun aiempien kiertojen mukaan mulla olis ollu luteaali n. 10 ja nyt se ei kyl mahdu siihen millään, jollei mulla sitten olis näyttänyt ovisplussaa monta päivää...
  9. Keltasirkku-

Haaveena vauva 2020

Meilläkin on miehellä vaikeuksia laueta yhdynnässä, viimeisen 4 vuoden aikana on onnistunut ehkä kerran? Joten meillä mennään vallan koti-insseillä niin ei tarvitse stressata vielä sitäkin asiaa, että nyt pitäis vaikkei huvita ja onnistuuko jne. Mä usein ehdin mennä jo nukkumaan, ja mies sitten...
  10. Keltasirkku-

Haaveena vauva 2020

Käyn aamuisin aina ennen töihin valmistautumista lukemassa ja jestas kun täällä on aina vähintään kaksi sivullista luettavaa! :'D Aktiivinen ketju ainakin. Odottelen menkkoja saapuvaksi tänään tai huomenna, saa nähdä kummin käy. Mä oon henkisesti jo puoliksi heittänyt kirveen kaivoon ja...
  11. Keltasirkku-

Haaveena vauva 2020

@Helmiina1978 oon näköjään vahingossa tippunut pois koko kp listalta eli takas saa laittaa Keltasirkku kp 23/28-32
  12. Keltasirkku-

Haaveena vauva 2020

@Haavejuttu olipas kurjaa, voimia sinne! Toivotaan, että siellä tärppää nopeasti uudestaan. ON: Eilen pärähti ovisplussa testiin, eli olisko tulossa nyt vähän pidempi kierto taas, jos se piti paikkansa. Eilen oli myös jännästi vasemmalla puolella kipuja, mitä voisi ajatella oviskivuiksi...
  13. Keltasirkku-

Haaveena vauva 2020

Onnea @Greeneye ja @satsuma13 ! Ihanaa kun tulee plussia, kyllä se aina itseenkin vähän taas toivoa valaa ^^.
  14. Keltasirkku-

Haaveena vauva 2020

Hoh hoijakkaa. Talletteluja menossa meillä, aloin vähän myöhään tikuttelemaan niin saa nähdä saanko ovista ollenkaan kiinni tässä kierrossa. Vähän on semmonen maansa myynyt fiilis, vaikka meillä on vasta yk 5 meneillään. Viime kuussakin tiesin tosi nopeasti, että okei en oo raskaana niin...
  15. Keltasirkku-

Haaveena vauva 2020

En kesälomalla ehtinyt istua tietokoneella ja nyt on sitten 20 sivua kiinni otettavaa x). Sen verran vaan pikaisesti hihkaisen, että yk 5 on käynnissä ja kp9 menossa.
  16. Keltasirkku-

Haaveena vauva 2020

Ompa ihanaa nähdä taas alkavia plussia porukalla! Se jos mikä luo uskoa, että kyllä meillekin vielä ^^. Mulle voi päivittää huomiselle dpo 0 kun sain juuri plussan ovulaatiotestiin. Tää on kyllä ihan jännää seurattavaa, että missä kohtaa se plussa tulee kiertoa. Tämä oli vasta toinen kierto...
  17. Keltasirkku-

Haaveena vauva 2020

Sain viimein luettua kaikki sivut mitkä lukematta jäi kun lomalla ei tullut koneella istuttua ja muutenkin menkat harmitti. Koville ottaa yrittäminen, vaikka nyt alkoi vasta yk4. Sitä elää kuitenkin koko ajan toivekuplassaan ja kaipaa sitä vauvaa. Aloin itsekin kuuntelemaan täällä suositeltua...
  18. Keltasirkku-

Haaveena vauva 2020

Eiiii mulla alko just tuhruttaa :cry:. Katsotaan miten etenee, luulen kyllä että ei nyt tärppiä tullu.
  19. Keltasirkku-

Haaveena vauva 2020

@kukapakuka Hei ja tervetuloa! Meilläkin mennään koti-insseillä samoista syistä. Mies ei ole enää useampaan vuoteen kyennyt laukeamaan sisään. Edelleenkään sillä tosin ei oo mitään väliä, ei stressata asiasta vaan hoidetaan inssillä talletukset. Tämä on meillä osoittautunut todella käteväksi...
  20. Keltasirkku-

Haaveena vauva 2020

@Tammityttö olipa kyllä pläjäys :(. Varmasti vetää mielen matalaksi tuo. Toivotan teille jaksamisia sinne tähän uuteen tilanteeseen <3. Ei se oikein helpota, että olit itsekin pohdiskellut että olisiko lapset tässä. Tervetuloa uusille!

Yhteistyössä