Hakutulokset

1. Keltasirkku-

Haaveena vauva 2020

En oo vielä testannut! Me alunperin on sovittu että sitten kun on menkat myöhässä 2 päivää ja edellisissä kierrossa tämä on pitänyt. MUTTA nyt vähän luulen, että en jaksa sinne asti odottaa varsinkin kun ei voi kierron pituudesta olla ihan varma. Mullahan heti piteni 3-4 päivää kierto kun yritys...
  2. Keltasirkku-

Haaveena vauva 2020

@rainbowdream no sepä se, vaikeaa on tämä odotus kun ei voi tietää miten loppupeleissä käy! Pahoittelut vielä keskenmenosta, se ei kyllä yhtään helpota tätä asiaa kun joutuu vielä miettimään, että olis nyt siinä ja siinä vaiheessa jos ei olis mennyt kesken. Jaksamisia <3. Kyllä meille ne vauvat...
  3. Keltasirkku-

Haaveena vauva 2020

Mä allekirjoitan tän, vaikka meillä on vasta 3yk menossa. Epäilyttää, että voiko mulle niin hyvin käydä, että vauva saataisiin juurikin elävänä syliin. Oon ihan vakuuttunut että ongelmia tulee oleen yhtä sun toista. Meillä on kyllä selvät sävelet että lähetään hoitoihin jos ei luomuna...
  4. Keltasirkku-

Haaveena vauva 2020

Onnea @Owlet! Ihanaa saada lisää plussia ryhmään! @haaveilija-31 toivottavasti siellä lähtee viivat vahvistumaan ja saadaan sinuakin pian onnitella. ON: tissit on edelleen tosi kipeät -.-. Kyllä nyt taas huijataan hölmöä, miten se oma kroppa keksiikin kaikkea heti kun alkaa vauvaa yrittämään...
  5. Keltasirkku-

Haaveena vauva 2020

Pahoittelut kaikille keskenmenoista! Tärkeää olisi kyllä, että niistä enemmän puhuttaisiin. Tsemppiä muillekin piinailijoille ja pahoittelut niille joilla menkat alkoi. ON: Huomasin juuri, että nyt on tissikipujen esiaste täällä o___o. Eikä nyt mitään kuuluisi olla. Tallettelut on varmasti...
  6. Keltasirkku-

Haaveena vauva 2020

Ompas täällä jännät paikat monella! Ketju menee ihan hurjaa vauhtia eteenpäin, tervetuloa myös kaikille uusille! Lämpimät onnittelut kaikille plussanneille <3. Ja tsemppiä vielä plussaa odotteleville! Tekin jotka jouduitte takaisin palaamaan niin kyllä se plussa vielä sieltä tulee kun on...
  7. Keltasirkku-

Haaveena vauva 2020

@W.we kiitos! Teillä onkin jännät paikat siellä, nyt toivottavasti asiat etenee nopeasti ja saatte pian plussan! @Wintersun aina tylsää nähdä plussa unia ja sit herätä todellisuuteen :(. Mutta teilläkin on nyt hoitoja tiedossa syksylle niin eiköhän sieltä se kauan kaivattu plussa teillekin...
  8. Keltasirkku-

Haaveena vauva 2020

Olen juuri ja juuri ehtinyt käydä lukemassa kaikkien kuulumiset lähes päivittäin, että pysyn mukana, mutta kirjoittelemaan en ole ehtinyt. ON: me päätettiinkin tikutella ovista jo tässä kierrossa kun miehelle meinaa pientä ikäkriisin poikasta iskeä kun täytti juuri 38. Halutaan nyt varmistaa...
  9. Keltasirkku-

Haaveena vauva 2020

@Tiukuna ompa todella kurja tilanne, jaksamisia sinne! Toivottavasti löytyy uusi työ pian ettei tarvitsisi kovin pitkälle suunnitelmia lykätä! ON: Nyt viimeinkin alkoi menkat. Eihän meillä mennyt tälläkään kertaa tallettelut putkeen vaikka edellistä kiertoa pidemmälle hommailtiinkin, mutta...
  10. Keltasirkku-

Haaveena vauva 2020

Hoh hoijakkaa, tänään kp31 (oon listaan varmaan vahingossa ilmoittanu väärin) ja apteekin oma raskaustesti oli negatiivinen. Viime kierrossa vuoto alkoi kp 31 eli tänään varmaan päivällä tai illalla alkaa. Aina kerkee toiveet jo nousta kun mennään yli mun normaalin 28 :(.
  11. Keltasirkku-

Haaveena vauva 2020

@Naissoturi kyllähän noissa kaikissa se kaksi viivaa näkyy, vaikka toinen hailakka onkin! Eli varovaiset onnittelut lienee paikallaan <3. @Bubble92 Ompa kiva kuulla, että teillä etenee asiat :). Nyt vaan plussaa toivotaan sitten sinullekin oikein kovasti! Mä ajattelin etten piinalistalle...
  12. Keltasirkku-

Haaveena vauva 2020

Jos tisseihin on uskominen ei menkat ala torstaina kuten flo ehdottaa x). Mulla on näköjään flown mukaan ollu tissit kipeät vähintään 2 päivää ennen alkua ja nyt ei oo mitään. Oon kyllä taas ihan vakuuttunut ettei tärpännyt. Olisko mulla vaan pidentynyt kierto syystä tai toisesta vanhaan...
  13. Keltasirkku-

Haaveena vauva 2020

@Naissoturi Juu se oli jollain listalla, että ei salmiakkia eikä lakritsia. Ei mulla normaalisti ongelmaa oo olla ilman, mutta heti kun oon iteltä kieltänyt niin sitä ajattelee usein, että saispa salmiakkia x). Niitä lauantai pussin autoja himoitsen erityisesti. Jospa olis sulla kiinnittymisestä...
  14. Keltasirkku-

Haaveena vauva 2020

Oon ollu hiljaa kun on ollu niin kiireistä elämässä ja nyt on jo kolmatta päivää päänsärkyä ;____;. Mutta päivittäin käyn katsomassa ketjun läpi, josko vaikka joku olisi plussaa saanut ja onhan niitä muutama tullut! Lämpimät onnittelut kaikille plussanneille <3. Kyllä me muutkin vielä perässä...
  15. Keltasirkku-

Haaveena vauva 2020

Ihanan aktiivinen tämä ketju, vaikken olekaan ehtinyt käydä kuin lukemassa! Jännitän silti mukana kaikkien haamulaisia ja että onko tärpännyt. Sais kyllä lyhentyä toi meidän lista useammalla nimellä taas! ON: flo ennusti ovista eiliselle, saa nähdä oliko vai eikö kun en testaa. Pitää jatkaa...
  16. Keltasirkku-

Haaveena vauva 2020

Varovaiset onnittelut, @Amore- ! Jospa maanantaina pamahtaisi kunnon viivat ^^. ON: Hanat aukesi eilen eli huomisen listaan saa päivittää kp 3/27-79 ja pois tietty piinailijoista. Oli kyllä vähän turhauttavaa tehdä niitä negatestejä ja juosta apteekissa. Tilaan tätä kiertoa varten netistä...
  17. Keltasirkku-

Haaveena vauva 2020

Testattu on kahtena aamuna, mutta negaa vaan näyttävät mokomat -.- hain huomista aamua ja perjantai aamuakin varten vielä uudet testit. Pissin tikkuun joka ikinen aamu siihen asti, että saan plussan tai menkat suvaitsevat saapua. Epätietoisuudessa elellään siis täällä. Saatan olla raskaana, tai...
  18. Keltasirkku-

Haaveena vauva 2020

Olipa tylsä juttu @Wintersun ettei ollutkaan oikea plussa, vaikka sen tiesitkin jo oikeastaan. Olisi niin kovin teille plussaa toivonut. ON: Tikkupissalla on nyt käyty ja oikein tyylipuuhdas negahan se siellä. Ei 30 päivän kierto mikään tavaton ole, ei vaan ole sellaista ollut vuosiin. Jos ei...
  19. Keltasirkku-

Haaveena vauva 2020

@Wintersun nyt pidän kyllä kaikki sormet ja varpaat ja raajat ristissä, että se olisi plussa siellä oikeasti! Olisi kyllä ihan paras uutinen! Kaikki täällä odottaa varmasti oman navan lisäksi plussaa erityisen hartaasti sinulle! ON: kun nyt kerran kirjoittelin niin sanonpa samalla, että mulla...
  20. Keltasirkku-

Haaveena vauva 2020

ON: Ihan kauheaa tämä odottelu, ramppaan koko ajan vessassa tarkistamassa, että joko nyt ne menkat alkaisi kun kerran tänään pitäisi alkaa! Alan ymmärtää aikaisessa vaiheessa testailevia ihan eri tavalla x). Huomenna töiden jälkeen apteekkiin, jos edelleen loistavat poissaolollaan ja tiistain...

Yhteistyössä