Hakutulokset

1. Keltasirkku-

Haaveena vauva 2020

Ookei eli siis hulluus jatkuu siihen asti, että plussa tulee ja sit voikin alkaa ihmetellä ja miettiä alkuraskauden pelkoja ja juttuja XD. Puhallapa tännekin päin rennon yrittämisen tuulta. Tuntuu että hullummaksi vaan tulee kun nyt saa rauhassa kelailla ja jännäillä kun yritys on päällä...
  2. Keltasirkku-

Haaveena vauva 2020

Ompa kyllä todella jännää seurailla teidän testailuja, tää on mulle tosi mielenkiintoista kun en itse testaa (vielä) mitään! Tietää ainakin valmiiksi mitä ei ainakaan osta, jos/kun yritys venyy. Ollaan sovittu miehen kanssa, että tehdään raskaustesti vasta kun on menkat 2 päivää myöhässä flown...
  3. Keltasirkku-

Haaveena vauva 2020

@Maggie84 kyllä minua ainakin pelottaa koko se elämänmuutos ja että miten raskausaika ja synnytys menee ja kuinka rankkaa vauvan kanssa on ja että entä jos ei saadakaan lasta x). Eli ihan kaikki pikkuisen huolestuttaa, mutta olen ajatellut sen kuuluvan asiaan. Sanon kyllä säännöllisesti...
  4. Keltasirkku-

Haaveena vauva 2020

Oi vitsit onnea ja tarrasukkia @Hemppanen! @orgona toivotaan, että saisit ajan vielä tälle kuulle! @W.we uuteen kiertoon vaan, eipä siinä taida muukaan auttaa! Tsemppiä! Tais vahingossa jäädä mun tiedot pois listasta niin laitan uusiksi tän päivän tiedoilla: @Wintersun Keltasirkku- kp...
  5. Keltasirkku-

Haaveena vauva 2020

Heippa, voisin minäkin hypätä mukaan lueskeltuani viime syksystä asti jo edellistä keskustelua. Silloin iski vauvakuume paistinpannulla naamaan eikä ole yhtään helpottanut. Erityisesti Wintersunin matka on myös minua koskettanut ja osittain siksi luin koko edellisenkin ketjun kun toivoin, että...

Yhteistyössä