Hakutulokset

1. Keltasirkku-

Haaveena vauva 2020

Jooh, tiputtelut alkoi kuten osasin jo odottaa. Päivitän vielä myöhemmin, että onko huomenna kp 1 vai 2. @Unimaa, tsemppiä sinnekin, samassa veneessä taidetaan olla :unsure:
  2. Keltasirkku-

Haaveena vauva 2020

Täällä kans yksi negatiivinen nelli odottelee menkkoja alkavaksi. Eiköhän hanat aukea huomenna tai perjantaina. Eilen iski aika klassinen pahamieli kun istuin bussissa matkalla kotiin siitä, että miksen ole vieläkään onnistunut tulemaan raskaaksi vaikka on 7kk yritetty. Tuumasin heti, että ok...
  3. Keltasirkku-

Haaveena vauva 2020

Tänään on dpo 1, taitaa olla lyhkäisempi kierto siis luvassa. Ei aloitettu talletteluja ihan niin aikaisin kuin olisin toivonut, mutta perjantaista eteenpäin on nyt joka yö tehty talletus ja jos vielä pari yötä jaksaisi niin ehkäpä se olisi siinä tämän kuun osalta. En taida piinalistalle jaksaa...
  4. Keltasirkku-

Haaveena vauva 2020

Onnea @Titi-Love ja @Arooni <3. Ihanaa kun saadaan taas plussia ketjuun! Mulla on kauhean tylsä vaihe menossa, kun ovista odottelen. Pari päivää sitten oli outoja limoja, mutta ovistesti paljasti, että ei oo vielä tulossa ovis, eiköhän se sieltä ens la-ma välillä se positiivinen napsahda...
  5. Keltasirkku-

Haaveena vauva 2020

Mulle voi huomiselle päivittää kp 4 ja ottaa pois piinailijoista. Menkat alkoi perjantaina työpäivän aikana, lauantaisin on vaan niin aikanen herätys aina töihin ja töiden jäljiltä ihan poikki, etten oo jaksanut käydä päivittämässä. Vaikka kyllähän tän tiesi jo, kun oli niin samanlaisia mahan...
  6. Keltasirkku-

Haaveena vauva 2020

@Snanniska no voi höh, mullakin oli jo toiveet korkealla sun suhteen! Itsehän en nyt oo sen negan jälkeen testaillut kun on ollu niin selkeitä menkkoja edeltäviä oireita mitä ennenkin on ollut niin oon jo luovuttanut tän kierron suhteen ja ajattelen, että ens kierrossa yritetään uusiksi. Toki...
  7. Keltasirkku-

Haaveena vauva 2020

@Unimaa munkin silmään punertaa! @Arooni mulla tulee ovisplussa tikkuun usein vasta kp 17-18 eli ei ihan vielä kannata lopettaa tikuttelua. Jos olis kans menty vaan oletuksella, että on siellä kp 14-15 tienoilla niin ei osuis kyllä tallettelut yhtään kohdilleen. En sitten tänä aamuna...
  8. Keltasirkku-

Haaveena vauva 2020

@Mahaotus onnea onnea! Digitestin tulosta jäämme odottelemaan! @succubus ihan ku vähän näkisin jotain, mut näänköhän vaan harhoja? @Wintersun olipa ihana uutinen, pääsette oikeasti viimein etenemään hoidoissa kohti plussaa! Mä hain lisää pc raskaustestejä, mahatuntemukset ja tuikkimiset...
  9. Keltasirkku-

Haaveena vauva 2020

@Snanniska samaa vikaa rahikaisella, ihan oli blanko negatesti. Jospa tämä vähän toisi mua alas pilvilinnoista todellisuuteen. Ei sitten satu ihan niin paljon kun menkat loppuviikosta alkaa. Melkein kyllä jo huvitti oma kärsimättömyys, vaikka tiesi että eiköhän se nega tässä vaiheessa vielä...
  10. Keltasirkku-

Haaveena vauva 2020

Näitä mä kans katselin ja pohdiskelin, että joko olisin muka niin malttamaton, että huomenna testaisin. Mä herään usein yöllä vessaan niin tuumasin, että jos herään tarpeeksi aikasin yöpissalle voisin tehdä jo huomenna testin, jos taas herään pari tuntia ennen herätystä ei kerkee pidätellä...

Yhteistyössä