Hakutulokset

1. Keltasirkku-

Haaveena vauva 2020

Mennyt jossain kohtaa sekaisin listassa ja mulla tänään vasta kp 7. Mieli on maassa, kuinkas muuten. Sitä vaan odottelee, että saadaan vuosi yritystä täyteen (nyt yk11) ja voi lähteä tutkittavaksi. Minua tsemppaa kovasti kaikkien muiden viestit, oltiin sitten hoidoissa tai onnistutaan luomuna...
  2. Keltasirkku-

Haaveena vauva 2020

Mulle voi huomiselle päivittää kp 3. Eilen alkoi menkat, kuten osasin jo odottaa. YK11 pärähti käyntiin. @Zennuli ja @Korallikala tsemppiä ikäviin tilanteisiin <3.
  3. Keltasirkku-

Haaveena vauva 2020

Olipa ihanaa taas kun tuli plussia! Onnittelut @Ananas90 toivotaan kovasti, että pysyy mukana! Muita en nyt äkkiseltään muista joten tasapuolisesti muillekin plussanneille onnea! Kierron loppua lähestytään, en ehtinyt tikuttaa ovista niin ei ole varmaa, koska menkat alkaa. Sitten olisi yk10...
  4. Keltasirkku-

Haaveena vauva 2020

Tai ainakin tanssia alasti ukon ympärillä, jos muuten on vaikeuksia saada innostettua puuhiin :LOL::whistle: Kp luku senkun kasvaa vaan, menkkoja kohti... Tässä kierrossa en töiden takia ehtinyt tikuttaa kun tein hullun pitkiä päiviä ja tallettelutkin meni vähän niin ja näin kun miehellä alkoi...
  5. Keltasirkku-

Haaveena vauva 2020

Ihana plussa-aalto täällä meneillään, toivottavasti mahdollisimman moni pääsee siihen mukaan ^^. Ihanaa seurata täällä testailuja ja haamujen vahvistumisia <3 Itsellä alkaa olemaan kierron puoliväli ja ovista odotellaan. Tallettelut on aloitettu kun en oikein ehdi ovista tikuttamaan tällä...
  6. Keltasirkku-

Haaveena vauva 2020

Voi miten ihanaa, jos tästä nyt saat oikeassa paikassa olevan plussan @Helmiina1978! Pidän kovasti peukkuja ja jään jännäilemään seuraavia testejä. Me saatiin spermatutkimuksen tulokset. Tiheys ja määrä on normaalit, liikkuvuus on vähän alentunut. Vähän on myös siittiöiden toisiinsa...
  7. Keltasirkku-

Haaveena vauva 2020

@Viennna onnea plussasta! @Ajele kyllä minustakin joku haamulainen näkyi, toivottavasti lähtisi vahvistumaan! @Wintersun pidän sormia ja varpaita ristissä, että olisi vain harmitonta vuotoa! ON: tänään kp 2 eli huomenna kp3. Menkat alkoi eilen, kaksi päivää etuajassa. Tiedä sitten koska se...
  8. Keltasirkku-

Haaveena vauva 2020

@Kardemum mun lähipiiri käyttää termiä "menkkaripuli" eli ihan normaalia lienee, mullakin aina menkkojen aikaan maha löysällä :D. Mulla on taas pitkä kierto menossa kun ovis oli vasta myöhemmin. Melkein mietin, että pitäiskö mun kuitenkin testata ihan varmuuden vuoksi huomenna aamulla kun...
  9. Keltasirkku-

Haaveena vauva 2020

Sain viimein luettua kaikki läpi, tän siitä saa kun jossain kohtaa ei muutamaan päivään kerkeä käydä lukemassa :ROFLMAO:. Tsemppiä kaikille, joilla on nyt vastoinkäymisiä ja huonoja uutisia ollut! Mulla ei oo yhtään uskoa tähän kiertoon, ei talleteltu niin ahkerasti kuin voisi toivoa. Tosin...
  10. Keltasirkku-

Haaveena vauva 2020

No niin varasin miehelle ajan sperma-analyysiin. 77e näyttäisi olevan, sen nyt ihan hyvin voin maksaa siitä ilosta, että saa tuon asian tutkittua jo ennen kuin vuosi tulee täyteen. Tänään oli taas aamulla kyllä mieli niin maassa ettei tosikaan. Kyllä se vaan päivittäin mielessä käy, että miksi...
  11. Keltasirkku-

Haaveena vauva 2020

Ihanaa seurata kuinka testit vahvistuu @Wintersun ! Meillä hoidetaan koti-inssit pääasiassa niin, että minä ehdin ensin mennä nukkumaan ja mies sitten herättää mut kun on saanut osuutensa valmiiksi. Laitan toverit matkaan ja jatkan nukkumista pyyhkeen päällä niin ei ole sänky kamalassa...
  12. Keltasirkku-

Haaveena vauva 2020

@Wintersun voi vitsit miten jännää! Kyllä sitä plussaa ootte saaneetkin odottaa ihan tarpeeksi kauan ja kaikki täällä teille toivoneet! Ihan jännityksellä seurailen minäkin täällä. Itse toivoin alkuvuoden lasta ja nyt toivon syysvauvaa kesälomien takia XD. Jouluvauvaa tai kesävauvaa en olis...
  13. Keltasirkku-

Haaveena vauva 2020

Tulin päivittämään, että mulla alkoi eilen menkat eli yk8 on nyt ohitse. Ajattelin, että samalla vaivalla päivitän listan huomiselle, mutta tarkistakaa vielä, että menikö ollenkaan oikein :D
  14. Keltasirkku-

Haaveena vauva 2020

VAUVA 2020 Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella! 20.12.2019 Nimi ★ Kiertopäivä ★ Mape19......................... kp 100/25 Vauvameille....................kp xx/28-35 vauvahaaveilija2396......kp 48/28-30 HMami............................kp 46/28...
  15. Keltasirkku-

Haaveena vauva 2020

Omaa mieltä rauhoittaa aina lukea, että on itseä vanhempia yrittäjiä mukana (itse siis olen 28, mies 38). Se luo toivoa, että ehditään varmasti vielä saada se määrä lapsia kun halutaan. Vaikka jos nyt ihan yhdellä ensin aloittaisi. Meillä siis yk8 meneillään. Kävin viime yönä kahdesti vessassa...
  16. Keltasirkku-

Haaveena vauva 2020

@Titi-Love voimia sinne! <3 Mulla on dpo 9 tänään ja vähän meinas eilen illalla jännitys iskeä, että entä jos me oliskin nyt onnistuttu, ja olisin raskaana. Olisiko mitään ihanampaa kuin saada kertoa mun äidille ja siskolle jouluaattona, että nyt on plussattu. Mulla on ollu kyllä ihan semmosia...
  17. Keltasirkku-

Haaveena vauva 2020

Ovulaatio oli ainakin tikkujen mukaan lauantaina, mutta en taida tälläkään kertaa viitsiä dpo listoille ruveta. On se kumma, että vaikka oon vakuuttunut että me ei tulla raskaaksi helpolla niin silti mietin joka hemmetin mahatuntemusta että olisko kumminkin raskaana. Ja heti jos ei vatsa toimi...
  18. Keltasirkku-

Haaveena vauva 2020

@Snanniska voi hitsi ja mä just tänään mietin, että oliskohan sulle plussa luvassa kun kiertopäivät paukkuu normaalista yli ja susta ei oo hetkeen kuulunut, mut ei näköjään sit ainakaan vielä :(. Mähän oon kohta saanu menkat jo taputeltua ite ja aiemmin meillä oli aika samassa kierrot. Me...
  19. Keltasirkku-

Haaveena vauva 2020

Onnea plussasta @Karpalo88 ! Jotenkin vaikka oon jo suunnilleen toivoni menettänyt koko touhuun on täällä tullut taas pari kertaa päivässä lueskeltua. Vaikka huonosti välillä kirjoittelen tänne niin se täytyy kyllä sanoa, että on tää vertaistuki ja porukka ketä täällä on niin ihan henkireikä...
  20. Keltasirkku-

Haaveena vauva 2020

Hirmuisesti onnea @Minic <3 Mulle voi huomiselle laittaa kp 3. Näin taas untakin jo, että tein jonkun plussatestin, mutta unohdin jemmata pissan, että olisi saanut digin tehtyä samasta ja sit mietin et no voi mitäs nyt kun en mä saa kyl yhtään tiristettyä enää :ROFLMAO:. Onneksi on töissä...

Yhteistyössä