Hakutulokset

1. S

~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

Hieman huolettaa eräs asia. Nimittäin verenpaine. Pari päivää ennen plussaa mittasin huvikseni vanhempieni luona verenpaineen ja vähän ihmettelin korkeaa lukemaa. Lukemat oli kyllä normaalit (70 tai 80 ja jotain /n. 110), mutta mulla on normaalisti hyvin matala verenpaine (50-60+ / 80-90+)...
  2. S

@Ellinoora38 Joo, ohjeet oli, että jos testi on plussa, niin jatketaan lääkkeitä. Varmaan sitten varhaisultrassa selviää, miten pitkään jatketaan ja miten lopetetaan. Mulla menee Terolutin lisäksi myös Progynova.
  3. S

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Ajattelin, että jos varmuuden vuoksi odottelisi sen varhaisultran ensin. :)
  4. S

Onnittelut @Ellinoora38 ! :) Mulla kans Terolut toisena lääkkeenä ja vähän kaikenlaista vatsaoiretta ollut. Ei mitään kunnollisia kipuja kuitenkaan. En hoksannutkaan, et syy saattaa olla Teroluteissa. Saa nähdä, miten pitkään niitä joutuu sit syömään.
  5. S

Mäkin voisin tänne ilmoittautua, vaikka varhaisessa vaiheessa vielä ollaankin. :) Nyt menossa rv 4+4 ja laskettu aika on 30.8. Täytyy klinikalle soitella ja varata aika varhaisultraan, mutta he näytti olevan vielä huomisenkin kiinni eli menee maanantaille.
  6. S

Jatkan tätä tämän päivän plussa-aaltoa. Tein äsken testin ja kyllä se positiivista näyttää. :)
  7. S

Onnea! <3
  8. S

En vielä. Oon edelleen vanhemmillani käymässä ja vasta alkuillasta kotona. Voi olla, että testaan illalla ellen malta odottaa huomiseen. :)
  9. S

Jee, onnea!! <3
  10. S

Mussa on noussut sellainen pieni optimismi, että jospa onnistuis molemmilla.

Yhteistyössä