Hakutulokset

1. S

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Nyt menossa 7+2. Näkyi syke oikein hyvin. :)
  2. S

@Plusyks, toivotaan, et olis viatonta tuhruttelua. Mulla tuli kans uutena vuotena pari pisaraa verta ja sen jälkeen useempia päiviä pientä ruskeaa tuhrua. Tänään kuitenkin ultrassa kaikki hyvin. :)
  3. S

~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

Joo, mä ehdin jo pienessä paniikissa tän googlata ja ilmeisesti a-vitamiinia tarttis saada jotain 7500 mikrogrammaa kerralla tjsp, et sillä olis vaikutusta. :)
  4. S

Täällä on sit koko alkuraskaus sujuvasti vedetty monivitamiinia a-vitamiinilla. Soitin tänään neuvolaan ja samalla keskusteltiin nää oleellisimmat vitamiini- ja ruoka-asiat. Aloin puhelun jälkeen miettiin, et niin... eihän siinä mun vitamiinissa ollut a-vitamiinia, eihän... Pieni googletus ja...
  5. S

Ultra takana ja siellä oli pieni sykkivä sydän. :love: Alkion koko vähän pienempi kuin rv 7+1 pitäisi olla, mutta tämä on ilmeisesti ihan normaalia näillä viikoilla. Uusi ultra vielä kerran yksityisellä ennen julkisen puolen nt-ultraa. Nyt tohtii soittaa neuvolaankin ja varata ajan. :)
  6. S

Huonoa oloa on ollut nyt enemmän, mut en vielä ole onneksi oksentanut, vaikka läheltä on pitänyt muutamaan kertaan. Syöminen auttaa oloon, mutta ruokahalu on ihan pohjamudissa. Mikään ei oikein maistu ja tuntuu, että olo on täysi jo parin ruokalusikallisen jälkeen. Röyhtäilyttääkin koko ajan...
  7. S

Onnittelut @BlackCat ! <3 Huh, hurja synnytys ja varsinkin toi napanuorajuttu. :eek:
  8. S

@kirsillevauva En ole vielä puhunut lääkärin kanssa asiasta, kun ei ole vielä ollut ensimmäistä neuvolakäyntiäkään, mutta aion ilman muuta ottaa asian esille. @MatildaM Onnea pienokaisesta! :)
  9. S

Okei. Tämä oli hyvä tieto, sillä vanhempien mittari on vuosia vanha ja eivät taatusti ole mistään kalibroinneista kuulleetkaan. :)
  10. S

Mä päätin jo aikaa sitten, että jos tuun raskaaksi, haluan sektion. Tähän tosin vaikuttaa mitä suurimmassa määrin mun sairastama tulehduksellinen suolistosairaus (IBD). Tulehtunut alue on peräsuolen alueella, en todellakaan aio ottaa riskiä repeämistä saati välilihan leikkaamisesta. Se on liian...
  11. S

Ostin itselleni myöhäisenä joululahja sitten verenpainemittarin. :D Ilmeisesti ne joulua edeltävät paineet johtui sittenkin syksyn stressistä (tai sit mun vanhempien mittari ei toimi luotettavasti), koska nyt ollaan taas mulle ominaisissa alhaisissa lukemissa.
  12. S

Oi, ihanaa. Onnea Plusyks! :love:
  13. S

Pahoittelut, Papupilvi. :(
  14. S

Vaikuttais siltä, et tuli vain tuo muutama pisara. Nyt tullut vähän tuhrua. Tiedän, että voi olla vaararontakin ja onneks ei ainakaan ole kipuja. Tajuan vasta nyt, millaista piinaa tää alkuraskaus on. Paljon pahempaa, kun alkionsiirron jälkeinen piina! :)
  15. S

Täällä alkoi verenvuoto. Ei runsas, mutta huolettaa. :(
  16. S

@kirsillevauva Joo, varhaisultra varattu ja se on meillä 13.1. eli rv 7+1. Jotain lieviä oireita on ollut, mut ei oikein mitään selkeetä. Mahassa välillä sellaista jomotusta ja paineen tunnetta ja jostain syystä röyhtäilyttää usein. Välillä ollut hiukan etovaa oloa myös, mutta ei kunnollista...
  17. S

@Ellinoora38 Verikokeesta ei ollut puhetta. Kiinnostais kyllä tietää, millaisissa lukemissa mennään, mut ehkä mä jaksan tän kaks viikkoa odotella. Mietin kans, et jos ostais vielä sellaisen digiraskaustestin, mikä näyttää viikot. Jos siitä saa tulokseksi 3+ niin todennäköisesti on noussut hcg...
  18. S

Varhaisultra varattu tasan kahden viikon päähän. Vähän hirvittää ja on alkanut olemaan sellaista pelkoa, et siel ei mitään elossa oliskaan. Tuntuu, et vähäisistäkin raskausoireista olis osa hävinnyt. Esim. rinnat ei tunnu enää niin raskailta ja aroilta kuin vielä muutama päivä sitten. Toisaalta...
  19. S

Mulla oli puolestaan ihan erilaiset ohjeet. Negasta olis lääkkeet lopetettu Tapaninpäivänä, mutta plussan jälkeen jatkuu normaalisti, kunnes toisin sanotaan. Mulla menee siis edelleen 3 tablettia Progynovaa ja 4 tablettia Teroluttia päivässä. Soittelen huomenna klinikalle tuloksesta ja silloin...
  20. S

Joo, ei pitäis tulla kun vasta raskausviikon 20 jälkeen. Googlailin tuossa noita mun tukilääkkeitä ja nekin voi nostaa verenpainetta, joten todennäköisesti tää mun nousu johtuu niistä (tai stressaavasta syksystä, niin kuin alunperin ajattelin).

Yhteistyössä