Hakutulokset

1. S

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Täällä on se vähäinenkin tuhru käytännössä loppunut kokonaan. Välillä on optimistinen olo. Välillä taas ajattelen, että pitäisi kai sitä jotain oireitakin olla, jos raskaana olis. Jotenkin kamalan vaikea uskoa plussaan, kun sellaista ihmettä ei ole käynyt tässä yli viiteen ja puoleen vuoteen...
  2. S

Joo, oon kyllä kuullut, että raskaus voi alkaa ja myös jatkua, vaikka olisikin vuotoa. Olin ajatellut tehdä tänä aamuna testin, mut aamu-unisena unohdin. :LOL: Nyt oon viikonlopuksi menossa vanhempieni luo, niin en siellä viitsi testata. Menee varmaan sitten testaaminen sinne aattopäivään asti...
  3. S

Ei loppunut täälläkään. Nyt on tullut eilen ja tänään ruskeeta tuhrua, mikä yleensä mulla ennustaa kuukautisten alkamista, mut määrä on edelleen tosi vähäinen. Ei auta kun odotella.
  4. S

Täällä sama. :( Tosin voihan se olla kiinnittymisvuotoakin, jos optimistisesti ajattelee,
  5. S

@Netty79 Ei mitään erityisiä tuntemuksia täälläkään. Vähän normaalia väsyneempi olo, mut tällä hetkellä on aika paljon työ- ja opiskelujuttuja meneillään ja yritän samalla minimoida kahvin juontiani, et todennäköisesti johtuu siitä. En oikein uskalla odottaa plussaa tästäkään kerrasta...
  6. S

Mulla siirrettiin aika tarkkaan oman kierron *(26pv) mukaan, mutta muistan lääkärin puhuneen, että siirron voisi tehdä minä päivänä vaan sen viikon aikana. Eli lääkkeillä varmaan saadaan enemmän joustoa siirtoajankohtaan.
  7. S

Alkio oli blastokysti ja mun käsittääkseni viisipäiväinen eli se kuudes päivä olis ollut tänään. Klinikaltakaan ei saa ketään kiinni viikonloppuna, joten pitää mennä ilman tuota Gonapeptyliä ja toivoa, että tyyppi tarraa kiinni ilmankin. Täällä on kans kuulosteltu oireita ja kokeiltu kaikki...
  8. S

Ei ole Gonapeptyliä käytössä. Unohdin kokonaan sen mahdollisuuden eikä lääkärikään siitä maininnut. Lääkkeinä menee Progynova ja Terolut. Meillä on myös puhuttu, että mahdollisuudet olis noin 40-50%. Toinen alkio ei jatkanut kehitystään, niin kuin epäilinkin. Tämä on sitten ainoa alkio, mitä...
  9. S

Kuulemma varmuuden vuoksi. Jos tuo tänään siirretty alkio ei olisi selvinnytkään sulatuksesta, niin olisi ollut sitten edes jotain siirrettävää. Nyt jatkoviljeltävän alkion voi kuulemma uudelleen pakastaa. En tosin odota suuria sen suhteen, kun on jo ennestään hitaasti kehittyvä. @Papupilvi...
  10. S

Siirto takana, hyvin meni. Testipäivä onkin sit jouluaatto, että tästä tuli astetta jännempi joulu. :) Siirrettiin se pisimmälle kehittynyt, paras alkio, mutta kaks muutakin sulatettiin. Niistä toinen oli kuukahtanut ja toisen tilanne selviää huomenna.
  11. S

Just tuossa mietin, et ei taida epävarmuus loppua ennen kuin on elävä vauva sylissä, ja siitä alkaakin sit ihan uudenlaiset epävarmuudet ja hermoilut. :D
  12. S

Ultrassa käyty ja kaikki näyttää hyvältä. Oikeastaan paremmalta kuin yhdessäkään omasoluhoidossa. Siirtopäiväksi varmistui 13. päivä. Nyt alkaa vähän jännittää.
  13. S

Voi @Rusakkonen olen niin pahoillani! :cry:
  14. S

Täällä on vihdoin ja viimein kp1 tai ainakin toivon niin (tälläkin kertaa niukka vuoto, mut sentään muuten selkeemmät kuukautisoireet). Ekat lääkkeet otettu ja klinikalle soitettu. Ensimmäinen ultra olis ensi viikolla. Laskin, et siirto olis ehkä perjantaina 13. päivä. Onneks en oo...
  15. S

Onnea @Silmu75 ! :)
  16. S

@Silmu75 Mikä siellä on olo? Ootko uskaltanut tehdä jo testiä? Täällä odotellaan edelleen. Nyt on parisen päivää tullut tuhruvuotoa, joten uskon, että tänään tai huomenna tää ylipitkä kierto vihdoin loppuu ja pääsen aloittamaan lääkkeet.
  17. S

Viikonlopun jatkoviljeltävä ei jaksanut eli pakkaseen päätyvä saldo on 3 blastoa. Oon tyytyväinen tähänkin. On tässä jo paljon enemmän kuin yhdessäkään omasoluhoidossa! Nyt sit odotellaan niitä mun kuukautisia. Kp 42, ei näy ei kuulu. Tein tänään vielä varmuudeksi yhden raskaustestinkin...
  18. S

Onnittelut, @Papupilvi ! Toivotaan viivan vahvistumista. :)
  19. S

Tänään tuli tieto ja nyt en oikein tiedä, mitä ajatella. Pakkaseen on saatu kolme alkiota. Näistä yksi blastokysti ja kaksi "varhaisen vaiheen blastokystiä". Tarkoittaakohan tuo, että nuo kaksi ovat hitaita jakaantumaan? Yksi alkio on vielä kysymysmerkki ja sen kohtalo selviää maanantaina.
  20. S

Täällä saatu ensimmäiset uutiset. 7 munasolua hedelmöittyi! Omasoluhoidoissa meni tää osa kans aina hyvin, mut alkiot ei oikein jaksaneet blastoiksi asti. Oon olettanut sen johtuneen mun huonoista/vanhoista soluista, joten jännityksellä odotan kuinka moni näistä selviää jatkoviljelyksestä. :)

Yhteistyössä