@Silmu75 Heh, saatetaan olla @Florie n kanssa pian samaan aikaan piinailemassa, koska täällä kans odotellaan, että ehkä elo-syyskuussa päästäisiin hoitoihin. :)
Dextralla myös maininta "Lahjoittaminen perustuu vapaaehtoisuuteen, joten lahjoittaja voi perua suostumuksensa hoitoihin milloin tahansa halutessaan. ". Hedelmöityslaki kuulostaa tältä osin myös melko huolestuttavalta. Lisäksi laissa on maininta, että solut tai alkiot on tuhottava myös, jos...
Aijkamala, millainen kokemus nyuulla. Tällaisten asioitten parissa työskentelevien toivois omaavan herkkyyttä ja tilannetajua aika roimasti enemmän. :eek:
@kirsillevauva Sitten kun suinkin ehit ja jaksat, niin mun kohdalle vois muuttaa, että "Yritys aloitettu 5/14". En tiedä, missä mun pääni oli, kun kirjoitin aiemmin, et 5/12. Ei me oltu miehen kanssa silloin vielä edes tavattu. :D
Hirveästi voimia sinne @Plusyks . :( Oon samaa mieltä, että ehkä kannattaisi jollain verukkeella skipata ristiäiset, jos mahdollista. Ihan oman hyvinvoinnin vuoksi.