Hakutulokset

1. N

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Haha, hyvä niin! :D Ajattelin testailla vasta sitten myöhemmin, lähempänä menkkoja, tai viimeistään päivänä kun niiden pitäisi alkaa.
  2. N

Kertokaahan kuulumisia? Millaisia oireita? Mikä tilanne? o_O Mulla lieviä menkkajomoja, silloin tällöin vähän vihlasee muniksia, mut muuten ei oikeestaan enää mitään oireita. Se ihme jäätävä limaisuuskin on loppunut. Menkkoihin vielä 8 päivää.
  3. N

Tässä ollaan 2v menty ilman ehkäisyä, mutta varsinaista yritystä takana 8kk. Oishan se ihana yllätys... :love:
  4. N

Oon, se oli 5-6 päivää sitten. Tikutin.
  5. N

Mulla tuli eilen reilusti sitkeetä ja kirkasta valkovuotoa ku pöntöltä nousin, ei oo ennen ollu tämmöstä, en ainakaan oo pannu merkille. :eek: Sitä ruskeen keltaista tahraa on myös välillä löytynyt pikkuhousunsuojasta. Outoo... :D Muutenkin välillä vihloo muniksii ja alakerrassa märkäolo...
  6. N

Laita kuva? :)
  7. N

Tilatkaa raskauskeijulta :) Sieltä saa isot satsit kerrallaan edullisesti! Ja saapuvat jo parhaimmassa tapauksessa seuraavana päivänä!
  8. N

Itseasiassa en ole täysin varma mikä päivä se ovis on ollut, kun tikku näyttänyt plussaa 4 päivää ja oireita ollut koko sen ajan, et voisko olla esim kiinnittymisvuotoa. Tai sitten ihan vaan kuvitelmaa :D Sen näkee sitten myöhemmin, nyt pääsee itsekin piinailemaan! :p
  9. N

Mulla nyt dpo 2 ja tissit kipeinä, ihme juilimisia ja kuumotuksia, plus pari haaalean haaleeta rusehtavaa tahraa jäänyt pikkuhousunsuojaan. :eek: Ennen ei ole kyllä ollut oviksen aikoihin tämmöstä "vuotoa" . Kummallisia uusia oireita :D Nooooo, vielä on monta päivää testailuun.
  10. N

Mä oon lukenut hirveesti hyvää tuosta vehnänalkioöljystä, auttanut monia raskautumisessa! Eikä maksanut kuin 12€ Tokmannilla. Sitä 1tl päivässä. Kaikkea täytyy kokeilla. :D

Yhteistyössä