Hakutulokset

1. N

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Onnea :love:
  2. N

Laitoin juuri tuohon ylemmäs viestin. Mulla ei ole ainakaan näyttänyt turhaan ja olen kuullut muiltakin että pitäisi olla luotettava testi.
  3. N

Mä sain CB herkkään testiin haamun, viivanpaikan, mikä lie olikaan.. Kuulemma nekin antavat aina haamulaisia.. Tilasin noita sofin one steppejä, niiden pitäisi olla luotettavia, eivät ole ainakaan mulla antaneet turhia viivanpaikkoja (y) Toivotaan parasta, että siellä sulla olisi pieni...
  4. N

Mun ovistesti tänään (y) Oireita ollut koko päivän ni päätin testata. Varoittelin jo miestäkin et illalla sitte tapahtuu :ROFLMAO:
  5. N

Mä en missään nimessä luottaisi noihin rfsu. Miksi niitä saa edes myydä, en ymmärrä. Oon itse saanut noista niin räikeitä "plussia" vaikka en raskaana ollutkaan, eli viivanpaikkoja olivat. Kannattaa jatkossa ostaa toisen merkin testejä. Ei siis pahalla tää mun viesti, vinkkinä vaan :)
  6. N

Kyllä mä sanoisin et plussa on, joten peitto heilumaan! :D PS. Ostin muuten vehnänalkioöljyä, katsotaan onko mitään apuja :rolleyes:
  7. N

Mä sain myös haalean haamun ennenkuin menkat sit kuitenkin alkoivat (2 päivää myöhässä), ihan normaalit olivat, hitusen vähemmän vuosin, eikä klönttejä ollut normaaliin tapaan (lähes yhtään..) Tein kuitenkin vielä menkkojen jälkeen varuilta r testin mut negahan se.. Uutta yritystä vaan kehiin...
  8. N

Minäkään en luottaisi rfsu, olen itsekin saanut sillä niin selkeetä viivaa, vaikka en ole raskaana ollutkaan. (n)
  9. N

No saas nähdä, ei oikee enää jaksa uskoa näihin viivoihin :unsure:
  10. N

Kierto 30 pv, tänään pitäs menkkojen alkaa. Toki ne voi heitellä jokusella päivällä, mut mulla on aina ollu säännölliset. Viimeksi oli tosin 2 päivää myöhässä..
  11. N

Onks kellään kokemusta noista sofin one step testeistä? Antaako viivanpaikkaa useasti? Tein nyt illasta uudelleen testin (ei näy vielä menkkoja) ja sain haaalean haamun, tosin en ole varma, että onko siinä edes oikeasti väriä, muokkasin vähän kuvaa tummemmaksi.. :D Hitto että menee nuppi...
  12. N

Jos ei oo kipuja tai kamalan runsasta vuotoa, niin sehän voi olla myös ihan normaalia. Syitä kun on monia mistä se voi johtua. Selkee plussa tuossa ainakin on! Toivotaan parasta! :)
  13. N

Mä oon tehnyt tässä muutaman herkän testin, apteekin ja sit CB. Laitoinkin siitä CB kuvan tähän ketjuun aikaisemmin ku antoi haamun, joka siis oli selkeästi vaan viivanpaikka, kun muut testit olleet puhtaita negoja. Mulla pitäs tänään menkat alkaa.
  14. N

Mulla dpo 13 nyt. Tai ainakin luulen niin, ovista en tikuttanut, mutta oireista päättelin. Niin kauan on toivoa kun menkat ei ala! :) Mulla pitäs huomenna alkaa ja testit ollu negaa...
  15. N

Kokemuksia tästä (CB early) testistä? Haamujen haamu vai viivanpaikka?
  16. N

Juu ei sitä koskaan tiedä.. Sehän se oiskin positiivinen yllätys! :D Masentaa niin että naurattaa, tässä parin viikon sisällä tapahtunut paljon kaikkea ikävää, niin sit vielä nuo perhanan menkat kettuilee ja synnyttää turhia toiveita :D
  17. N

Jep, niinhän asia varmasti onkin. Teen testin varmuuden vuoksi vielä parin päivän päästä. En osaa enää pettyä, kun menkat ne kuitenkin alkaa joka kuukausi, oli mikä oli. :cautious: Ei voi mitään. Uutta yritystä vaan kehiin :) Kiitos tsempeistä!
  18. N

Melko niukkaa. Siteeseen asti kuitenkin tulee. Normaalisti on runsaan menkat ja alkavat heti täysillä.
  19. N

Mutta tänään alkoi verinen vuoto .. mitähän lie taas kropassa tapahtuu.
  20. N

Jaa a Näkeekö muut jotain? Menkat 2 päivää myöhässä, ei muita oireita kuin kamala väsymys ja välillä menkkamaisia tuntemuksia.

Yhteistyössä