Heeeelp! Kokemuksia first response raskaustesteistä? Antaako turhia viivoja? En voi vaan uskoa, että tää olis oikea. Yritystä takana pian 1,5v ja dpo taitaa olla 7, ei ole satavarma kun en tikuttanut loppuun asti, loppu testit kesken. Paniikki!
Joo tiedän, sitä olen täällä itsekin sanonut, mutta tää oli ainut mitä löytyi ja illalla ois tarkoitus lähteä viihteelle niin täytyi tehdä varmuuden vuoksi. :D Nyt on tosi epävarma fiilis
Apuaaaaa, mitä mieltä olette tästä?
Plussa (jos nyt edes on) tuli ihan heti näkyviin väriaineen lähdettyä liikkeelle ja siihen se jäikin, mutta kuivuttuaan n. 30min tästä eteenpäin, on haalistunut todella paljon.
Kyllä siitä tihrustamalla näkyy vielä vaaleanpunainen haamulainen, mutta mutta...
Ihan oikeasti tehkää niitä kunnon testejä, ei edes jaksa enää alkaa tulkitsemaan noita rfsu :D Ei pahalla, mutta sais varmaan itsekin mielenrauhaa.
Jos ei pysty kaupasta hakemaan tai ei ole muita, niin netistä saa max 2 päivässä tilattua edullisesti kunnollisia testejä!
Mulla alkoi tällä kertaa etuajassa. Oikeasti olisi pitänyt alkaa 2-3 päivän päästä. Oli näköjään lyhyempi kierto kuin normaalisti, tikutin oviksenkin.
Toivotaan että sulla se olisi kiinnittymisvuotoa :)
Voi ei :( <3 Oletteko käyneet tutkimuksissa?
Mä oon saanut myös haamuja aina välillä.. todella turhauttavaa. Kai se vaan täytyy pitää taukoa tästä yrittämisestä ja katsella myöhemmin sitten uudelleen.
Toivotaan että nyt olisi tärpännyt! o_O
Mä ajattelin myös lopettaa tän testailun ja jatkuvan kropan kyttäilyn, aiheuttaa vain turhaa stressiä.
Eiköhän se pieni sieltä tule jos on tullakseen.
Tai mistäs sitä tietää onko jotain vikaa minussa tai miehessä. Ei olla missään tutkimuksissa käyty..
Olin hätänen enkä malttanut odottaa.
Mä veikkaan kovasti viivanpaikaksi, ku on luonnossa harmahtava, mutta kun kuvan muokkaa esim negatiiviksi, näkyisi silti "väriä" (?) Plääh...
Nyt ne piinapäivät vasta alkaakin :poop: