Hakutulokset

1. Z

Toiveissa vauva 2021

Vähän ollut hiljaiseloa täällä kanssa tämä viikko. Välillä oon käynyt lukemassa mutta jotenkin aika kovasti edelleen kaivertaa tää km. @Kasikuus mulla viivat vahvistu täs varhaisessa km:ssä mutta huomattavasti hitaammin kun tammikuun tuulimunassa tai esikoisesta. Silti GB kyl meni just...
  2. Z

Toiveissa vauva 2021

@Kasikuus onnea ♥️♥️♥️ Niin ihanaa kun pidempäänkin yrittäneet plussaa ☺️♥️ On: Ite oon jotenkin niin loppu tähän yrittämiseen. Jotenkin semmoinen olo että vaikka se raskaus taas kohta alkaisi menee varmasti taas kesken. Huomaan et ajattelen enempi et tulisin nyt nopee raskaaksi et päästäis...
  3. Z

Toiveissa vauva 2021

Tällähetkellä tuntuu koko maailma olevan raskaana. Teen ite viel töitä jossa oon jatkuvasti vauvojen Kaa tekemisissä niin kyl ottaa taas vähän päähän. Oon nyt muutaman päivän ollut saikulla tän km vuodon takia kun haluu töissä joutuu tekee mitään alapesuja kokoaika. Ja muutenkin tuntuu et tartti...
  4. Z

Toiveissa vauva 2021

Hemmetti kun ei nyt taas tiedä koska toi ovis tulossa. Laskin että tuulimunasta tuli 19 päivää vikasta haamusta ovis. Silloin toki taustalla kaavinnat yms joten varmaan kovempi paikka kropalle kun tää spontaani varhainen km. Onks kellään kokemusta kuinka nopee on ovis tullut tosi varhaisen km:n...
  5. Z

Toiveissa vauva 2021

Musta kans testaus on jotenkin parempi joskin aion jatkossa testaa vasta tosi lähellä menkkoja koska dpo10 nega on liian masentavan pitkällä odotella sitä vuotoa. Tähän kiertoon mulla on varattuna tasan yks paketti pregchekkin liuska testejä joten en voi liian aikaisin edes aloittaa testailia ☺️...
  6. Z

Toiveissa vauva 2021

Ja noihin vuotoihin mulla saattaa laskea lämmöt vasta vuodon lopussa alle 36.6 mikä on mun sellainen normi lämpö oviksen jälkeen. Toki siis nyt ku hetken olin raskaana ja mittailin niin nousi kyl pikkuhiljaa lämpö 37 mutta siinä kohtaa jo oli plussa myös testissä. Siihen asti käyrät kuin missä...
  7. Z

Toiveissa vauva 2021

Mulle vois päivittää kierronpituudeksi 25-28 ☺️ huomasin että se puuttuu tosta listalta ☺️ Nyt on labrassa käyty ja nyt sit jännäilen et lääkäri soittaa tulokset ja jatkot. Niin toivon että olis laskenut hcg jo alle 5 ☺️☺️ Ainakin katselin että yö sykkeet pudonnut kahdessa päivässäs mun...
  8. Z

Toiveissa vauva 2021

Okei kiitos♥️ Tää mennyt ilmeisesti just RV 3-4 jotain kesken koska ultrassa ei näkynyt mitään kohdussa eli on liian pieni solumöykky näkyväksi. Tai siis mä ainakin elän toivossa että on siellä kohdussa ollut eikä ulkoinen mutta vähän se testien haaleneminen onneksi myös viittaa ihan normaaliin...
  9. Z

Toiveissa vauva 2021

Voi kiinnittyä dpo5-10 välillä. Tokis se n. Viikonpäästä on keskiarvollisesti yleisin. Ja testit rupee sit näyttöön yksilöllisesti parin päivän päästä siitä.
  10. Z

Toiveissa vauva 2021

@Hannaah käsittääkseni siihen ekaan plussaan pitäis lopettaa testaus ja siitä tulee 1-3pv sisään ovis. Toki ainahan kroppa ei saa ovuloitua joten voihan olla et se aiheuttaa tota. Mulla kävi ekan km jälkeen silleen et Selkeesti kroppa koitti 3x ovuloida (testit+ limat jomot) ja vasta sit se vika...
  11. Z

Toiveissa vauva 2021

@Shibali en ite oo kauheesti tehnyt noita testejä joten vaikee sanoo antavatko herkästi viivanpaikkoja. Tippuu varmaan käyttäjästä aina koska tuntuu et vähä joka merkistä kuulee et jollekkin tullut. Toki siis jos ei väriä oo niin heräisi ajatus et vois olla viivapaikka jos viel käyttäytyi...
  12. Z

Toiveissa vauva 2021

Joo siis se lääkäri siis sano että ihan siis postimerkin verran tälläistä tapauksia löydetty joille jostain syystä poika raskauden jälkeen muodostuu vastaineita poika alkiota kohtaan. Mutta siis kerto vaan rehellisesti että tämmöinen uusi löydös on mutta ei todellakaan meinannut että koskee mua...
  13. Z

Toiveissa vauva 2021

Joo kylhän nää aina vähän kirpaisee mutta kun osasin tähän varautua sen reilu viikko sitten olleen vuodon vuoksi niin ei tää nyt niin paha shokki ollut. Tietty ottaa päähän et kaks peräkkäistä ollut nyt puolen vuoden aikana mutta ei auta. Toki siis lohduttaa että hedelmöittyminen selkeesti...
  14. Z

Tammikuiset 2021

No aika varma oon et ois vaan varhainen km ku hcg lähtenyt jo laskemaan ja ulkoisessa se nousisi. Ja mieli nyt on toki harmistunut, mutta jotenkin se vuoto vähän tästä varoitteli joten ei nyt ollut niin shokki ku viimeksi tuulimuna jossa oireet kuitenkin tosi voimakkaat. Onneks meillä kuitenkin...
  15. Z

Tammikuiset 2021

Mut voi poistaa. Ultrassa ei löytynyt kohdusta mitään. Hcg 58 eli ilmeisesti mennyt silloin tuhruttelun aikaan kesken. Nyt seurataan et laskee arvot ettei oo ulkoinen. Tsemppiä teille kaikille raskauteen ♥️
  16. Z

Toiveissa vauva 2021

Voi poistaa Plussanneista. Hcg 54 ja kohtu tyhjä. Mahd. Kohdunulkoinen nyt seurataan miten hcg laskee.
  17. Z

Toiveissa vauva 2021

En taida viitsitä käydä ostaa viikko digiä ne on kuitenkin apteekissa tosi kalliita ja sit kuitenkin jos antais vaikka 2-3 viikkoa niin en osaisi siitä päätellä mitään. Aattelin nyt odottaa pari h ja tehdä uuden testin jos edelleen hailura meen sit naistenklinikan päivystykseen ja sanon että on...
  18. Z

Toiveissa vauva 2021

Saa nähdä joudunko tänne palaamaan kohta pysyvämmin tuolta tammikuisista. Tulin nyt ainakin kyselee oisko jollain kokemusta. Tein siis tänää hulluuksissani r-testin lyhyellä pidätyksellä about 30min ja viiva todella haalea. Tänään siis dpo23 ja RV 5+2. Aikaisemmin oon tehnyt paljon selkeämmät...
  19. Z

Helmikuiset 2021

Mjä tulin tammikuisista huutelee: Mulla la oviksen mukaan 30/31.1 riippuen laskurista mutta menkoista olis vasta 3.2 ☺️ Päädyin nyt sit toiveikkaasti kuitenkin tonne tanmikuisiin kun meinas esikoinenkin tulla etuajassa. Toki nyt sit tää tapaus varmasti menee sit reilusti yli kun tälleen...
  20. Z

Tammikuiset 2021

Soitin nyt sit neuvolaan ja en saanut lähetettä vr ultraan ☹️ täytyy siis ite soittaa naistenklinikalle jos vuodot jatkuu tms. No nyt ainaki näyttää tuhruilu loppuneen et kai mennään sit yksityiselle joskus rv7 kattoo. La neuvolan mukaan siirry helmikuun puolelle kuten arvelinkin ☺️ Hope so...

Yhteistyössä