Hakutulokset

1. Z

Toiveissa vauva 2021

Ihanasti tullut plussia ♥️♥️ mä oon vähän taustalta nyt seuraillut kun tuntuu jotenkin rankalta ton viime kuun km jälkeen. Yrittänyt nyt tarkoituksella vähän hiljentää vauva intoilua. Juhannus meni kyllä ihanan rennosti ja vatsan seudulla kyllä ihmeen hiljaista ollut oletusta oviksesta lähtien...
  2. Z

Toiveissa vauva 2021

Saa kyllä nähdä mitä tulee tästä kierrosta ☹️ tänään ovis ja edelliset kunnon tallettelut dpo-3. Eilen kovasti yritettiin mutta mies oli urheilusta niin rikki ettei meinannut onnistua mitenkään ja sit esikoinen paukkas meidän viereen nukkuu... No sit virkeänä vielä aamusta yritettiin mutta eihän...
  3. Z

Toiveissa vauva 2021

Alkoholista oli puhetta. Mä join esikoisesta vielä sinä viikonloppuna kuin ois menkkojen kuulunut alkaa kunnon kännit. Ei aktiivisesti yritetty mutta oltiin useampi vuosi ilman ehkäisyä tulee jos on tullakseen ja vähän varmoja päiviä välillä käyttäen. Menkat ei sit kunnolla alkanut ja tein...
  4. Z

Toiveissa vauva 2021

Onks jengillä muuten kokemusta wish testeistä ? Tuli just postissa kasa ovis ja rtestei ja pohdin niiden uskottavuutta☺️ ainakin määrä on ihan kiva 20kpl ovis testei ja 21 r testiä. Makso alle 10€ toimituksineen
  5. Z

Toiveissa vauva 2021

Jes vihdoin ovis testi muuttu positiiviseksi ☺️ https://aijaa.com/htKoic
  6. Z

Toiveissa vauva 2021

18500 oli silloin rv6+6 kun todettiin. Päivää myöhemmin oli 21500 eli nousussa edelleen. Raskauspussi vastasi n.5+3 eli reilu viikkoa aiemmin oli kehitys loppunut sen osalta eli tod.näk vähän silloin myös hcg hidastunut. Oireet oli kuitenkin vielä selkeät normi raskauoireet ja ne katos vasta kun...
  7. Z

Toiveissa vauva 2021

Ihan omakohtainen kokemus ☺️ Ja samaa sanoivat naistenklinikalla kun siellä omaa "tuulimunaa" hoidatin. Niin kauan kun siellä joku kudos kehittyy kroppa luulee että on oikea raskaus.
  8. Z

Toiveissa vauva 2021

Hitto nää keskenmenojen jälkeiset kierrot. Päähajoo kun taas on ovulaatio oireet kertaa 100 vatsa turpea ja paineen tunnetta nyt 3 päivää. Munista vihloo ja vv kirkasta ja mulle epätyypillisesti jopa housuun asti. Normisti voi jäädä bongaamatta jos ei kohdunsuulta testaa limoja.... Tänään vähän...
  9. Z

Toiveissa vauva 2021

@Kasikuus tuulimunassa voi nousta myös ihan normisti hcg. Tai siis termiä tuulimuna ei kuulemma sais enään käyttöön vaan kyseessä on varhainen alkion keskenmeno. Mutta se hcg voi nousta ihan tavalliseen tahtiin koska istukka jatkaa kehitystään normaalisti.
  10. Z

Toiveissa vauva 2021

@kolava oon lukenut et pillereiden lopetuksen jälkeen eka kierto ois hedelmällisin joten ei ehkä kannatta sitä heittää hukkaan ☺️

Yhteistyössä