Hakutulokset

1. Z

Toiveissa vauva 2021

@Alinna86 oon niin pahoillani teidän puolesta! Aivan perseestä tommonen.... MP heitänkö kans toivon kankkulan kaivoon? https://aijaa.com/EMQIpA tänään siis Vähimmillään 4+6 mutta aika varmasti jo ainakin 5+0/5+1 ihan varma en oo mun oviksesta. Digi myös näytti 2-3 ja ma oli illasta, eli...
  2. Z

Toukokuiset 2021

Hei, Mäkin tosi varovaisesti liityn mukaan keskusteluun. Mulla myös oli melki viikon tuhruvuotoa, nyt loppunut mutta en kovin varmasti raskauteen jaksa luottaa... tänään tein digin ja edelleen 2-3 viikkoa ja tnä 5+0 joten vähän mietityttää sekin LA 2.5 jos nyt sinne asti päästään takana kaks...
  3. Z

Toiveissa vauva 2021

Dpo9 testailuja kyseltiin ja mulla kans haamuja aina tullut dpo9 testiin ja usein alkuun mulla haamut jopa vahvempia illasta kun aamun testeissä. @Alinna86 kyselit vatsakivusta niin mulla on tullut kahteen kertaan semmonen jäätävä kipukohtaus nyt tässä raskaudessa joskus dpo 8 ja tammikuussa...
  4. Z

Toiveissa vauva 2021

@Alinna86 selkeesti on vahvistunut Toivottavasti ois nyt kyytiläinen matkassa ❤️ @Ananas90 oon niin pahoillani! ❤️ Oma kokemus kaavinnasta toipumisesta tosi hyvä ja vuoto loppui hirmu nopeasti. Toivottavasti myös sulla fyysinen palautuminen menisi mutkattomasti ON: heti kun kerkeen vähän...
  5. Z

Toiveissa vauva 2021

Hei, oon heinäkuun alusta pitänyt taukoa täältä kun alko nää vauva asiat kaatuun aika pahasti niskaan Ilmeisesti palsta tauko auttoi sillä tein viime viikosta postiivisen testin :) Saapi nähdä kuinka kauan tälläkertaa pysyy mukana vaikka nyt olo onkin jotenkin toiveikkaampi kun aikaisemmilla...
  6. Z

Toiveissa vauva 2021

@Mamtobe mulla tammikuun tuulimuna näkyi dpo9 ja viime kuun kemiallinen dpo10 molemmista siis hailuraa piirtyi herkän lisäksi myös 25 testiin ☺️
  7. Z

Toiveissa vauva 2021

Mulla tos edellisessä kierrossa jossa vuoto oli just km vuoto niin alkoi kans heti vuodon loputtua ovis kivut. Kipuili tosi paljon yli viikon ja lopulta ovis oli kp15. Flouhun ekat ovis jomot oon kirjannut dpo6
  8. Z

Toiveissa vauva 2021

@Loree Mulla kierto vähän heitellyt nyt 25-29 noiden keskenmenojen takia ja varmaan viel hormoonikierukkakin sotkee kiertoja, mutta ovis mulla ollut pääosin kp14-15 yhden kerran kp11 joten oon tikittelut vaihtelevasti about kp10 eteenpäin. Mä tunnistan oviksen aika hyvin muutenkin oireista joten...
  9. Z

Toiveissa vauva 2021

Mulla näytti kemiallinen testeissä ihan ajallaan 2-3
  10. Z

Toiveissa vauva 2021

Tänään päätin sit luovuttaa kokonaan tän kierron suhteen. Ei näy illan testissä viivapaikka kummosempaa ja tänään dpo11. Hyvällä omallatunnolla keittelin vadelmanlehtiteetä ja nyt sit toivon et alkais menkat mahd. Nopee et pääsee uuteen kiertoon☺️ ärsyttävästi nyt Flo ennusta elokuun kierron...
  11. Z

Toiveissa vauva 2021

@Kasikuus aivan käsittämättömän huonoa palvelua siellä kyllä. Toivottavasti nyt saisit sen hcg mittauksen myötä tohon pian selvyyden ♥️ On: mulla eilen illasta ja tänään tosi kovia menkkamaista kipuja vatsassa ja kivasti yritän itselleni selittää että kiinnittyminen ois voinut olla vasta...
  12. Z

Toiveissa vauva 2021

Turhaan innostuin oli hcg vastattu ja alle 5 eli eipä taida tähän kiertoon enään juuri toiveita olla ☹️
  13. Z

Toiveissa vauva 2021

@Mirella92 joo ei toi mikään viivanpaikkaa enään oo ihan selkeä plussa. Noille dpo just hyvän vahvuinen kun ainakin mun silmään ☺️ varovaiset onnittelut ♥️
  14. Z

Toiveissa vauva 2021

Musta se sun aamuinen testi oli kyl ihan selkeä plussa ☺️ toki en rfsu testejä oo täs nyt kauheesti tehnyt kun vasta silloin kun oon jo tiennyt et plussa tulee että vaikea arvioida kuin härskiä viivanpaikkaa antaa. Mikä dpo sulla ois? Ja kuvaa illan testistä myös ☺️☺️
  15. Z

Toiveissa vauva 2021

Ainahan noi ei vahvistu lineaarisesti joten tekisin varmaan viel varuiksi huomenna testin et lähtee Selkeesti haalistuu. Mutta mä sinuna olettaisi että ovis tänään tai viim. Huomenna ja sen mukaan tallettelut ☺️ mikään noista ei siis mun silmään oo plussa
  16. Z

Toiveissa vauva 2021

Siis jos testiin tulee viivanpaikka käytön jälkeen niin sehän tulee yhtälailla pissaa kun veteen kastamisesta. Näin ainakin mun logiikalla ☺️ ja tosiaan noi on jotain Kiina pilipali testejä niin aattelin tarkastaa tuleeko samanlainen viiva ihan vedellä. Lupaavasti on kyl kuivanakin toi aamun...
  17. Z

Toiveissa vauva 2021

Tein nyt viel yhden testin veteen uittamalla kun halusin testaa antaako noi vaan viivanpaikkoja ja se on kyl ihan Selkeesti nega ☺️ Nyt kyllä vähän jänskättää vaikka olin niin varma että tää kierto ei onnistu millään ☺️☺️
  18. Z

Toiveissa vauva 2021

Vaikea arvioida varmasti kun on jo kuivunut. Ite suosittelen ottaa tuoreeltaan kuvan ja laittaa sen tommosen appiin kun premom. Mulla ainakin kivasti näyttää sen piikin jos on useempi tummahko testi. Mun veikkaus olis että piikki ois ollut päivästä eli tän aamun ja illan testin välissä eli...
  19. Z

Toiveissa vauva 2021

Siis apua tein tänään testin dpo8 jotain noita wish kiina kamaa joten en sit tiedä kuin herkkiä/hyviä ovat. Muutaman ihan täysin blankon oon toki täs jo tehnyt mutta tiedä sitten. Aamulla siis katoin että nega ja laitoin pois, no nyt illasta sit erehdyin kattoon ja siihen oli tullut haalea...
  20. Z

Toiveissa vauva 2021

@Kasikuus voimia♥️ toivon kyl koko sydämestä et ois kuitenkin vaan digin temppuilua. Muistan kyl ite kans tosta viime kuun varhaisesta km et se oma tunne kuitenkin usein pitää paikkansa. Mä pääsin naistenpolille ultrattavaks kun härskisti sanoin et on kipuja ☺️ Noilla viikoilla kohdussa...

Yhteistyössä