Hakutulokset

1. P

Kesäkuiset 2022

LA 1.6. 2.6. @Mirumarumoru , @kiramiu 3.6. @Charrypie - 86 @MARIAL43 4.6. @Coguine 5.6. 6.6. 7.6. 8.6. @Netta123 9.6. 10.6. 11.6. @mhb 12.6. 13.6. 14.6. @Bluebelle 15.6. @KirJoh89 , @Pandi 16.6.@Riinis_ 17.6. 18.6. @Pampula3 19.6. 20.6. @hanba 21.6. 22.6. 23.6. 24.6. 25.6. 26.6. 27.6. 28.6...
  2. P

Kesäkuiset 2022

Meillä ollu isommilla lapsilla aikanaan juuri tuo baby björnin sitteri, ostin silloin uutena ja sain tosiaan vielä mukavasti takaisin kun myin, joten hyvin kyllä säilyttää jälleenmyyntiarvon. Muutenkin kyllä siitä tykättiin. Sitten meillä oli toisella lapsella sellainen sitteri joka saatiin...
  3. P

Kesäkuiset 2022

Kiitos ❤️ Mun aiemmista sekä lähipiirin kokemuksista johtuen tiedän, ettei "turvallisia viikkoja" olekkaan. Koitan kuitenkin olla positiivisin mielin ja luottaa että kaikki menee lopulta hyvin, niin paljon kuin vain pystyn. Ja todennäköisyys on kuitenkin sen puolella, että kaikki tulee meillä...
  4. P

Kesäkuiset 2022

Ounou, paljon tsemppiä sinne @hanba ❤️ Kuulosti kyllä ihan lapsivedeltä, mulla ainakin kun on lähtenyt tihkumaan loppuraskaudessa, on ollut juuri tuollaista. Varmasti pelästytti, mutta hyvä kun kaikki hyvin ja hyvä kun asia tarkistettiin nopeasti. Kyllä tässä saa sydän syrjällään olla koko...
  5. P

Kesäkuiset 2022

@Pandi ja @Cherrypie-86, mitkä teidän lasketut ajat olikaan? Ehkä ollaan siellä yhtäaikaa 😀 Mulla 18.6. mutta koska sovittu sektio, niin varmaankin menee ennemmin kuun alkupuolelle kuitenkin.
  6. P

Kesäkuiset 2022

Minä ainakin 😊 Juu mäkin katoin ton. On kyllä hienoa päästä tuonne synnyttämään, upeat tilat ja kaikki mietitty viimeisen päälle 👍
  7. P

Kesäkuiset 2022

Mäkään en uskalla tehdä hankintoja vielä, odotetaan ensin ainakin rakenneultra mutta varmaan isommat hankinnat tehdään vasta sitten viimeisellä kolmanneksella, jos toivottavasti sinne asti päästään. Vielä en uskalla luottaa mihinkään. Täällä ollut nyt kolme päivää kaiken maailman supistelua...
  8. P

Kesäkuiset 2022

@Bluebelle ihanaa, että kaikki oli tytöllä hyvin ❤️ Täällä tänään rv 19+2 ja tasan 2 viikkoa vielä rakenneultraan. Tässä kohtaa odottavan aika on pitkä 😊 Mä kävin tänään ottamassa 3. koronarokotteen. Viikonloppuna uutisoitiin tyksin raskaana olevista koronapotilaista ja vedottiin ottamaan...
  9. P

Kesäkuiset 2022

Jaan ahdistuksesi, on kyllä hermoja raastavaa aikaa. Me taidetaan olla just vähän hankalassa vaiheessa siinä mielessä raskauden kanssa, että viikkoja on niin vähän että ennenaikaisesta synnytyksestä sikiö ei selviäisi, mutta ei kuitenkaan ihan alkuraskaudessakaan olla. Silti mietin samaa että...
  10. P

Kesäkuiset 2022

Täälläkin käyty tänään neuvolassa kontrollissa, kun viime viikolla oli pissassa proteiinia eikä lääkäri saanut sydänääniä kunnolla kuulumaan. Nyt sydänäänet kuului oikein hienosti ja pissakin oli puhdas. Vaikka tunnen liikkeitäkin päivittäin, jäi silti vähän huono fiilis viime viikon neuvolan...

Yhteistyössä