Hakutulokset

1. P

Kesäkuiset 2022

Kiitos Majakkasairaalan vierailutiedosta @Charrypie - 86 👍 Helpottavaa jos sisarukset pääsis kattoo vauvaa! Mä luulen et vaikka sektio menis mulla nyt hyvin ilman komplikaatioita ni varmaan sen 4-5 päivää joudun olemaan. Ni on sekin jo melko pitkä aika olla lapsista erossa, ja isoveljet jo nyt...
  2. P

Kesäkuiset 2022

No helpottavaa kuulla että väsyä on muillakin, joten taitaa olla normaalia. Saa nähä onko hemoglobiinikin taas laskussa vaikka syönkin rautaa. Mulla alkoi viime synnytyksessä tulla aika ekan viikon jälkeen jo niin pitkäksi vauvan kanssa sairaalassa, että oli ihanaa kun meitä tultiin katsomaan...
  3. P

Kesäkuiset 2022

Mä en vielä ollutkaan miettinyt sairaalakassia, täältä saa kyllä hyviä vinkkejä 😊🙏🏻 Voitteko kuvitella, että mä en oo edes tajunnut että sairaalaan voisi ottaa jotain omaa syötävää 😄😆🙈 Aiemmissa synnytyksissä kun on päässyt tiputuksesta pois niin sairaalan ruoka on kyllä ollut musta tosi hyvää...
  4. P

Kesäkuiset 2022

Tsemppiä @Charrypie - 86, nyt vaan lepoa ❤️ Kuin myös @Matkallamamaksi ❤️ Tuuhan kertoo ultrakuulumisia sitten, hyvä kun tilannetta seurataan.
  5. P

Kesäkuiset 2022

Toisen hätäsektion kohdalla huomattiin, että mulla on endometrioosia ja virtsarakko oli kiinnittynyt kohtuun. Se yhdistettynä vauvan virhetarjontaan sekä siihen että vauvaa yritettiin vatsan päältä painaa alaspäin synnytyskanavassa kun synnytys ei edennyt, saivat tod.näk aikaan repeytymisen. Ja...
  6. P

Kesäkuiset 2022

Täällä onkin ollut aktiivista keskustelua 👍 Tosiaan, lasketut ajat lähenee ja saa nähdä syntyykö osa jo toukokuun puolella, jännää! Mulla luultavasti menee hyvin kesäkuun puolelle kuitenkin, jos kaikki menee hyvin, kun laskettu aika on vasta kesäkuun puolivälin jälkeen. Olin torstaina...
  7. P

Kesäkuiset 2022

Kiitos kysymästä @Wasi. Olo on onneksi helpottanut, tänään palasin takaisin töihin. Teen siis kotona toimistotyötä ja voin pitää taukoja ihan hyvin oman jaksamisen mukaan, joten uskaltauduin jo palaamaan, vaikka vielä toipilas olo. Edelleen makuuasennossa hengittäminen on vähän vaikeaa ja haju-...
  8. P

Kesäkuiset 2022

Mulla mennyt nyt vuorokaudessa olo huonompaan suuntaan tän koronan kanssa. Tuntuu että nyt ne flunssaoireet vasta alkoi oikein kunnolla ja hengittäminen on vaikeaa, myös yskiminen sattuu keuhkoihin. Osittain johtuu kyllä hengittämisvaikeudet varmaan tukkoisesta nenästäkin. Jos olo jatkuu...
  9. P

Kesäkuiset 2022

Mitä kuuluu @hanba, menikö koronaoireet ohi? Meille tuli nyt myös korona, minulla ja toisella pojalla ainakin korona, toinen poika ja mies oireettomia vielä mutta tehdään testit vielä tänään. Nyt väsyttää, lievä nuha ja yskä, kurkku kutisee, päänsärky. Pojalla oli lisäksi kunnon kuume 2 päivää...
  10. P

Kesäkuiset 2022

Kiitos vastauksista kaikille vakuutukseen liittyen. Meillä isommilla oli vakuutukset jo ennen syntymää, mutta nyt kun ovat sen verran isoja ettei moneen vuoteen ole juuri lääkärissä käyty, niin pari vuotta sitten irtisanottiin hoitokuluvakuutukset. Jotkut tapaturmavakuutukset toki edelleen...
  11. P

Kesäkuiset 2022

Moikka kaikille. En ole itse jaksanut kirjoitella vähään aikaan, mutta kaikki hyvin täällä 😊 Olen kyllä käynyt teidän viestejä lukemassa ja niitä on aina kiva lukea. Tosiaan viikot menevät jotenkin vauhdilla nyt eteenpäin. Täällä olisi huomenna 26+0. Töitä olen jaksanut tehdä hyvin ja etenkin...
  12. P

Kesäkuiset 2022

@Charrypie - 86 hyvä että kaikki hyvin siellä ❤️ Minä kävin myös viikonloppuna uudessa Majakkasairaalassa äitiyspolilla näytillä. Kovat kuukautiskiputyyppiset supistelut alkoi la illalla ja sunnuntaina sitten soitin ja pyydettiin käymään. Ilmeisesti vain kohdun kasvukipuja, eivät olleet tehneet...
  13. P

Kesäkuiset 2022

Okei, hauska kuulla muiden kokemuksia 👍😄 Juu siis sellainen "taco" meilläkin siellä näkyi, ja siitä kohdasta saatiin ihan oma ultrakuvakin muistoksi. Minusta kuvassa voisi kyllä näyttää yhtä hyvin myös kiveksiltä, kun en noista niin ymmärrä 😄 Lisäksi mitattiin vyötärön ympärys, joka on kuulemma...
  14. P

Kesäkuiset 2022

Meilläkin on ensimmäinen etunimi tytölle jo tiedossa, sen enempää ei oo vielä mietitty. Mies yks päivä kysyi, että mikäs tytölle sitten tulis nimeksi, ehdotin mun suosikkia ja hän sanoi heti että se ois tosi hyvä, joten yllättävän helposti meni 😅 Ehkä toinen nimi sitten suvusta. Ainoa "mutta"...
  15. P

Kesäkuiset 2022

Tyks maksaa äidinmaidosta 30€/litra. Aiemmilla kerroilla on heti synnärillä annettu esitteet käteen ja pyydetty luovuttajaksi, kun olen lähtenyt siellä pumpattujen maitopullojen kanssa kotiin 😄 Mutta koska oli lähes jatkuvasti antibioottikuuri päällä rintatulehduksen takia, ei kuurin ollessa...
  16. P

Kesäkuiset 2022

Onpa kiva lukea muiden vinkkejä hankinnoista 👍 Mun puhelin oli kirjautunut täältä pois, ja ihmettelinkin eikö kukaan ole kirjoitellut moneen päivään kun en saanut mitään ilmoituksia uusista viesteistä, mutta olihan täällä viestejä 😊 Mulle ehdoton hankinta perusjuttujen lisäksi (kaukalo, vaunut...
  17. P

Kesäkuiset 2022

Mulla myös kohtu menee ihan kovaksi, mutta ei satu kuitenkaan vaan tulee ns. harjoitussupistuksia. Mies kyllä kaipaa seksiä ja olisihan se pitkä aika olla useampi kk ilman seksiä, kun ollaan aina molemmat oltu hyvin aktiivisia sillä saralla 😄 Mut nyt täytyy tunnustaa ettei kyllä yhtään tee mieli...
  18. P

Kesäkuiset 2022

Mäkin jäin tätä miettimään, kun joku muukin mainitsi täällä et sai uuden ajan. Täällä meillä päin on ainakin vain 2 ultraa, nt ja rakenne. Nyt poikkeuksellisesti meillä on sitten vielä 1 ultra, eli suunniteltuun sektioon liittyvä äitiyspoli käynti. Mut aiemmissa raskauksissa rakenneultran...
  19. P

Kesäkuiset 2022

Täälläkin rakenneultra onnellisesti takana, kaikki oli hyvin ja meille on tulossa pieni tyttö 💕 Isoveljetkin ovat yllättävän innoissaan 😊 Toukokuun puoleenväliin saatiin seuraava ultra-aika, jolloin sovitaan sektiopäivä ja saadaan lisäohjeita. Nyt vain koitan olla luottavaisin mielin että...
  20. P

Kesäkuiset 2022

LA 1.6. 2.6. @Mirumarumoru , @kiramiu 3.6. @Charrypie - 86 @MARIAL43 4.6. @Coguine 5.6. 6.6. 7.6. 8.6. @Netta123 9.6. 10.6. 11.6. @mhb 12.6. 13.6. @Zabadabaduu 14.6. @Bluebelle 15.6. @KirJoh89 , @Pandi 16.6. @Riinis_ 17.6. @Wasi 18.6. @Pampula3 19.6. 20.6. @hanba 21.6. @Nml1 22.6. 23.6. 24.6...

Yhteistyössä