Hakutulokset

1. P

Kesäkuiset 2022

@Zabadabaduu minkäikäiset lapset teillä olikaan entuudestaan? Meillä täyttävät tänä vuonna 12 ja 9, joten oikeastaan kaikki hankinnat täytyy nyt tehdä vauvaa varten kun juuri mitään ei ole enää jäljellä. Toisaalta mukavaa, mutta toisaalta rahanmeno kauhistuttaa, koitetaan löytää paljon...
  2. P

Kesäkuiset 2022

Täällä 17+2 ja liikkeet on tuntuneet nyt hyvin pari viikkoa❤️ Huomaa hyvin myös että usein tietyissä samanlaisissa tilanteissa vauva liikkuu, kuten kun menen nukkumaan tai kun istun autoon. Mulla istukka takaseinämässä. Aiemmissa kahdessa raskaudessa tunsin vasta rakenneultran paikkeilla...
  3. P

Kesäkuiset 2022

Mulla ei ole mitään aavistusta kumpi olisi tulossa. Meillä on kaksi poikaa ennestään ja nyt kun tämä kolmas raskaus on ollut niin erilainen, välillä mietin, voisiko olla tyttö. Silti vauvaa ajatellessa usein ajattelen että olisi poika. Mä oon haaveillut raskaudesta ja kolmannesta lapsesta noin 5...
  4. P

Kesäkuiset 2022

No juu, mä en ollut ennen kuullut tästä mitään. Mutta nyt löysin esim. tämän https://kaksplus.fi/raskaus/jos-raskaana-oleva-saa-koronan-hanelle-voidaan-maarata-verenohennuslaake-syyna-veritulpan-riski/ Se jäljittäjä oli kyllä erittäin innokas naishenkilö joka selitti ummet ja lammet kaikesta...
  5. P

Kesäkuiset 2022

Onpa mielenkiintoisia keskusteluita täällä. Koronarokotus raskaana ollessa myös kovasti minuakin mietityttää, toisaalta taas pelko jos saa taudin ja siitä mahdollisesti seuraavat komplikaatiot. Sain toisen koronarokotteen juuri ennen raskautumista. Kolmas siis ottamatta, mutta vielä ei ole ihan...
  6. P

Kesäkuiset 2022

@Charrypie - 86 ihanaa, pieni poika ❤ @hanba juu mustakin kovin aikaista tää on et nyt jo harjoitussupistelee, aiemmissa raskauksissa nää on alkaneet mielestäni jotain rv 25. Silloinkaan ei kyllä tehneet kohdunsuulle mitään, eikä edes ne kipeät synnytyssupistukset synnytyksen ollessa käynnissä...
  7. P

Kesäkuiset 2022

Täällä liikkeitä tuntunut nyt viikon verran ❤ Nyt 16+1. Kahdesta aiemmasta raskaudesta tunsin tosiaan vasta 20+ viikoilla kun istukka oli edessä, mut nyt on istukka on takana, eli ainakin omalla kohdalla istukan sijainti vaikutti kyllä tosi paljon. Mutta varmasti pian @hanba, en usko et joudut...
  8. P

Kesäkuiset 2022

Meillekin vaan annettiin aika ja itseasiassa nyt kun laskin et mikä viikko se meillä on, niin 21+2 on silloin eli ei ole 22 täynnä. Eli ehkä kätilö sanoi että viikolla 22, ei niin että 22 viikkoa täynnä :) Mutta on varmasti paikkakuntakohtaisia eroja, koska tiedän et jotkut on olleet...
  9. P

Kesäkuiset 2022

Meillä rakenneultra on 7.2. Tuntuu kyllä pitkältä ajalta odottaa...:) Meille sanottiin että on ehdottoman tärkeää että 22 viikkoa täytyy olla täynnä ennen rakenneultraa, mutta tiedän että paikkakuntakohtaisia eroja tässä on kyllä, eikä joka paikassa tällaista sääntöä ole. Mistä lie johtuu...
  10. P

Kesäkuiset 2022

Kiitos vastauksista sokerirasitukseen liittyen. Katsotaan tuleeko kehotus mennä sokerirasituskokeeseen. Pieni juttuhan se sinänsä on, mutta nyt kuin luin siitä tietoa, niin tällä hetkellä tuntuu aika kurjalta ajatukselta juoda jotain sokerilitkua tyhjään mahaan ja vielä odotella pari tuntia...
  11. P

Kesäkuiset 2022

Kiitos vastauksesta! Tämä selvensi paljon. Kuulun tuohon alle 40-v uudelleensynnyttäjä kategoriaan jolla ei ole aiempia riskejä tähän liittyen taustalla, joten ehkä tälläkään kertaa en tutkimukseen ohjaudu. Mukavaa alkanutta jouluviikkoa kaikille ❤
  12. P

Kesäkuiset 2022

Moikka kaikille. Täällä myös uusi kesäkuisen odottaja ilmoittautuu mukaan keskusteluun :). Viikkoja on nyt 14+1 ja laskettu aika on 18.6. Ja sama homma kuin monella muulla, että olen välillä seurannut keskustelua mutta odottelin vielä että päästään tähän toiselle kolmannekselle, ennen kuin...
  13. P

Laskettuaika 2022

@KirJoh89 muistin sitten asuinpaikan ihan väärin:ROFLMAO:. Muistelin että joku sanoi että pääsee tyksin upouuteen majakkasairaalaan synnttämään, mutta se taisikin olla joku muu tai sitten joku kesäkuisten 2022 ryhmässä. Sinne ryhmään en ole kirjoitellut vielä mutta lukenut välillä viestejä...
  14. P

Laskettuaika 2022

Päivitin listaan tuon muuttuneen lasketun ajan. Olihan siellä muitakin ihan lähekkäisillä lasketuilla ajoilla :) @KirJoh89 nimimerkki on vain jäänyt hyvin mieleen haaveilijoiden ryhmästä muutaman vuoden takaa.
  15. P

Laskettuaika 2022

Laskettu aika 2022 4.1. Skyela 17.1. Irtokehys 29.1. Töppönen_ 1.2. Minttuni 9.2. Puhalluskukka 12.3. Jonna83 25.3. Käärmeinen 3.4. Aneliina 14.4. Sohvapeitto 19.4. Alinna86 23.4. vaniljapulla 5.5. possu. 6.5. Piipaa93 14.5. Andune 4.6. Coguine 5.6. Charrypie-86 14.6. Bluebelle 15.6. Pandi...
  16. P

Laskettuaika 2022

Moikka kaikille 🙂 Kiva lukea teidän kuulumisia pitkästä aikaa. Mä oon ollut nyt paljon omissa oloissani tämän raskauden kanssa, on ollut kovaa menettämisen pelkoa ja alakuloa, myös fyysisesti huonoa oloa, eikä ole tehnyt mieli kirjoitella tai oikeastaan nähdä ketään tai käydä missään. Nyt...
  17. P

Laskettuaika 2022

@Apustaja , kysyit alkuraskauden kivuista. Mulla oli tällä viikolla todella kovaa mm. kuukautistyyppistä kipua ja muutakin kipua vasemmalla puolella yhtenä iltana ja jatkui yölläkin, panadol ei auttanut. Pelkäsin että menee kesken ja odotin koko ajan koska verinen vuoto alkaa. Aamuun kun...
  18. P

Laskettuaika 2022

Kiitos kaikille vanhoille tutuille viesteistä, ja tosiaan mukava tutustua myös kaikkiin muihin 😊Monet ovatkin jo hyvillä viikoilla, onnea vielä kaikille! ❤ Itsellä niin alussa että tänä aamuna iski kauheat pelot siitä jos tämä unelma viedäänkin pois kaikkien näiden vuosien jälkeen. Ennen 2.5...
  19. P

Laskettuaika 2022

Laskettuaika 2022 4.1. Skyela 29.1. Töppönen_ 1.2. Minttuni 9.2. Puhalluskukka 12.3 Jonna83 25.3. Käärmeinen 3.4. Aneliina 19.4. Alinna86 6.5. Piipaa93 8.5. possu. 4.6 Coguine 5.6. Charrypie-86 14.6. Bluebelle 15.6. Kirjoh89 23.6 Pampula3
  20. P

Laskettuaika 2022

Hei, uskaltaudun mukaan porukkaan. Täällä on paljon tuttuja nimiä, @minttuni @Alinna86 @KirJoh89 @Piipaa93. Ihanaa kun olette täällä. En tiedä muistaako kukaan enää minua. Mukava tutustua myös kaikkiin muihin. Kirjoittelin 2020 haaveilijoiden ryhmässä aktiivisesti, ja hetken myös 2021 ryhmässä...

Yhteistyössä