Hakutulokset

1. P

Toiveissa vauva 2021

Pakko tulla huutelee taustalta, vaikka poistuinkin listoilta kokonaan kun väsyin yrittämiseen. Siis ihanaa @Kasikuus!!!!! ❤️❤️❤️ Oon niin iloinen sun puolesta! Ja tuo tosiaan toivoa meille muillekin pidempään yrittäneille. Meillä myös yli vuosi yritystä takana ja nyt kesällä ei sen enempää...
  2. P

Toiveissa vauva 2021

Mulla alkoi menkat. Mut saa poistaa kaikista listoista. Alan pikkuhiljaa hyväksyä ettemme saa vauvaa. Tää hoitokierto oli erityisen raskas, ja myös rahaa on mennyt aikalailla. Tällä hetkellä oon kovin väsynyt tähän yrittämiseen ja ainaisiin pettymyksiin. Takana on 17 yrityskiertoa eikä...
  3. P

Toiveissa vauva 2021

Ja vielä peukut pystyyn @Shibali ja muut piinailijat ❤️ Toivotaan plussaa meille kaikille piinailijoille (vaikka omaan plussamiseen en oikein enää jaksakaan uskoa).
  4. P

Toiveissa vauva 2021

Voimia kaikille keskenmenosta toipuville ❤️ Toivottavasti uusi raskaus alkaa pian, se voitelee haavoja vaikkei tietenkään vie menetystä pois. Itsellä yksi keskenmeno ollut ennen toisen lapsen raskautta, muistan että oli rankka kokemus tuolloin. Tsempit myös uuteen kiertoon joutuneille. Sekin...
  5. P

Toiveissa vauva 2021

Täälläkin välillä ristiriitaisia fiiliksiä vauvaan liittyen, mut itsellä luulen sen johtuvan siitä et koitan suojella itteeni ja varautuu siihen jos vauvaa ei saada, kun on niin monta yrityskiertoa takana. Hakemalla haen syitä miksi juuri näinkin ois hyvä. Mut oikeasti se kaipuu on vaan niiiiin...
  6. P

Toiveissa vauva 2021

Pahoittelut @Loree ja @LaTiLa, voimia ❤️ Tsemppiä myös sinulle @Titi-Love, oot kyllä joutunut kokemaan aivan liikaa kurjia juttuja, tsemppihalit sinne ❤️
  7. P

Toiveissa vauva 2021

Meillä seksiä on enimmäkseen iltaisin ennen nukkumaanmenoa, mut välillä viikonloppuisin myös päiväseksiä esim. lasten ollessa pihalla leikkimässä tai kun katsovat ohjelmaa, ns. pikkukakkosseksiä :D On kyllä piristävää tuo päiväseksi, kun iltaisin on tosiaan usein jo aika väsynyt olo. Meillä...
  8. P

Toiveissa vauva 2021

Paljon tsemppiä @Kasikuus ja @Mirella92 ja kaikki muutkin allapäin olevat ❤️ Ymmärrän niin hyvin nuo tunteet! Alkaa täälläkin pitkä yritys rassaamaan. Varsinkin jos ei tää hoitokierto taaskaan tuo mitään toivoa meille, en tiedä mitä tehdään tästä eteenpäin. Dpo 3 vasta mut selkeästi koitan jo...
  9. P

Toiveissa vauva 2021

Juu juurikin näin voi olla, terojen/lugejen aloitus ja myös kuurin lopetus riippuu siis varmaan siitä onko niitä määrätty kierron katkaisemiseen vai luteaalitueksi (eli raskauden mahdollistamiseen). Itellä on toi keltarauhaskuuri käytössä siis luteaalitukena ja niiden takia luteaalivaihe mulla...
  10. P

Toiveissa vauva 2021

Ja vielä lugeista/terolutista. Nää keltarauhaslääkitykset pitää kohdun limakalvoa yllä, niin ei varsinaisesti luulisi olevan haittaa raskausaikana, voi olla lääkärin suosituskin käyttää. Mulla on hoitokierroissa niin et jos en tule raskaaksi, sitten lugekuuri täytyy lopettaa, ettei menkat...
  11. P

Toiveissa vauva 2021

Luteaalivaiheesta, @minttuni kysyit voiko pidentää esim. lääkkeillä. Keltarauhaslääkitys pidentää yleensä luteaalivaihetta, eli esim. lugesteron tai terolut. Lugesteron on samaa kuin kehon oma keltarauhashormoni ja laitetaan yleensä alakautta. Terolutista ei itsellä kokemusta. Yleisesti...
  12. P

Toiveissa vauva 2021

@Zennuli hyvältä vaikuttaa ❤️ Onnea @Nokare ❤️
  13. P

Toiveissa vauva 2021

Ainiin, halusin vielä kysyä siitä aspiriinin käytöstä kiinnittymistä tukemaan. Kenellä oli kokemusta ja mikä oli sopiva annostus? Lääkäriltä en kehdannut kysyä siitä mitään. Toisaalta hän kertoi että myöskään tuolla gonapeptylpiikillä ei ole tutkimusten valossa mitään tieteellistä apua...
  14. P

Toiveissa vauva 2021

Hei taas kaikille. Mulla ollut täältä hieman taukoa, lähinnä työkiireiden vuoksi. Oon myös huomannu et välillä tekee pieni tauko palstailusta hyvää, jos ajatukset meinaa pyöriä liikaa tämän vauvatoiveen ympärillä. Mut ensiksi onnea plussanneet ❤ Haamuilijoille toivon vahvistumisia! Ja...
  15. P

Toiveissa vauva 2021

Mulla ollu myös keltarauhastuki noissa OI kierroissa. Kai sekin omalla tavallaan tukee kiinnittymistä. Mut mulla siis varmaan jostain muusta kiinni nyt raskaaksitulon vaikeus. @Kasikuus nää on tosiaan niin yksilöllisiä juttuja, varmasti saatte sitten teille sopivat avut kiinnittymiseen ja...
  16. P

Toiveissa vauva 2021

Ja tosiaan niin monimutkaista tämä, että ei tiedä mikä kelläkin auttaa :) Onneksi on olemassa kuitenkin monenlaisia hoitoja, ja moni saa niistä apua. Toivottavasti mekin vielä ❤️ Mä palaan huomenna töihin ja samalla ajattelin pitää vähän taukoa palstailusta. Tullut pyörittyä täällä viime...
  17. P

Toiveissa vauva 2021

Juu mullakin ollu ovitrelle mukana ovulaatioinduktiohoidossa (letrozol hoidoissa ja varmaan myös tulevissa pistoshoidoissa). Käsitin et tosiaan vaikuttaa suotuisasti siihen limakalvoon, niin kuin aiemmin kirjoitin. Minulla ei valitettavasti ole ollut siitä lisähyötyä tähän mennessä, limakalvo...
  18. P

Toiveissa vauva 2021

@Kasikuus juu toivotaan parasta, monimutkaisia on nää jutut mut toisaalta taas niin pienestä kii, ettei sitä koskaan tiedä milloin tärppää :)
  19. P

Toiveissa vauva 2021

@Kasikuus pelkkä pistoshoito on ovulaation induktiohoito eli sillä vaikutetaan munasolun kypsymiseen ja voidaan pyrkiä kasvattamaan monta munasolua kerrallaan niin että hedelmöittymisen todennäköisyys kasvaa. Se ei valitettavasti itsessään edesauta kiinnittymistä. Kehon oma hormoonitoiminta sekä...
  20. P

Toiveissa vauva 2021

@Kasikuus hieno juttu et miehen puolelta asiat kunnossa (y) Vaikka tiedän toisaalta miltä tuntuu kun haluaisi jotain selvyyttä asiaan, et missä vika kun ei vaan tärppää. Minusta myös tuntuu et ne joilla tutkimuksissa löytyy selvä syy lapsettomuuteen (kuten siittiöistä tai naisen...

Yhteistyössä