Hakutulokset

1. P

Toiveissa vauva 2021

Samaa mieltä et nyt viimeistään tän pitkän yrityksen myötä on ymmärtänyt ettei elämää voi, tai kannata liiaksi suunnitella. Kun raskaaksi tulo on ainakin yksi niistä asioista joita ei voi itse päättää. Toki jotkut ovat onnekkaita et asiat menee juuri niin ja sillä aikataululla kuin on toivonut...
  2. P

Toiveissa vauva 2021

Mulle voi päivittää huomiselle kp 1 ja ottaa piinailijoista pois. Huono mieli on tottakai, vaikka muuta en odottanutkaan kuin menkkoja. Toisaalta kun se pieni toivon kipinä on aina siihen asti kun vuoto alkaa. Mut alkoi siis äsken juuri vuotaa. Nyt alkoi yk 17. Ihan väärin kun itse ei voi...
  3. P

Toiveissa vauva 2021

Täällä dpo 11, vatsassa ja selän puolella menkkamaista juilintaa jo hiukan, joten ties vaikka menkat alkaisi jo tänään, vaikka vasta huomiselle tai tiistaille menkkoja oottelin niin ois luteaali ollu se 11-12 pv mitä yleensä. Muuten noi perus menkkoja edeltävät oireet kuten päänsärky ja...
  4. P

Toiveissa vauva 2021

Me ollaan yksityisellä (ei päästä kunnalliselle kun on 2 lasta) ja nyt toukokuussa päästään jatkamaan hoitoja pistoshoidoilla. Mekin ollaan tähän mennessä koitettu useamman kierron ajan tota letrotsolia ovulaation tueksi, vaikka mullakaan ei omassa ovulaatiossa tai hormooneissa oo mitään vikaa...
  5. P

Toiveissa vauva 2021

Onnea @Eliana ja @Mans115 ❤ @Mysteerio oliko sulla joku keltarauhastuki, lugesteron tms. kierrossa mukana? Se ainakin voi viivästyttää menkkoja. Tsemppiä ❤️
  6. P

Toiveissa vauva 2021

Ja unohdin sanoa et on tää palsta vaan kiva, kun aina saa uutta tietoa :) ja toki kun pääsee jakamaan omia ajatuksia myös.
  7. P

Toiveissa vauva 2021

@Shibali oli pakko googlettaa toi DHEA, oli mulle ihan vieras. Sen käytöstä/hyödyistä oli melko erilaista tietoa eri nettisivuilla. Mut täytyy kysyä lääkäriltä ens viikolla, voisko siitä olla mullekin hyötyä. Ihmettelen et siitä ei oo sanottu mitään, kun meidänkin on tarkoitus koittaa ivf hoitoa...
  8. P

Toiveissa vauva 2021

@Alinna86 juu eihän se testailu sitä sunnuntain onnea vie pois, voi tuoda toisaalta lisää iloa, jos hyvin käy ❤ Joskus oireettomuuskin voi olla hyvä. @Shibali kiva kuulla sinun kuulumisia. Ja ihana positiivinen asenne :) Koitan ottaa oppia :) Niinku @Alinna86 totes niin aina on toivoa vaikka...
  9. P

Toiveissa vauva 2021

Onko paljonkin äitienpäivänä testailijoita? Mä odotan jännityksellä muiden testejä kuten @Alinna86, mut ite jätän testailun taas väliin. Menkat alkaa ma tai ti. Niinkun joku eilen kirjoitti, oishan se maailman paras lahja jos tulis positiivinen testi, mutta negatiivinen taas vois tuoda surkean...
  10. P

Toiveissa vauva 2021

Mäkin jotenkin odotan et jos raskaaksi tulis et rinnat kipeytyis, vaikka voishan se olla et raskaudet on erilaisia ja enää ei kipeytyiskään vaikka aiemmin kipeytynyt. @Titi-Love mulla taas on pienet rinnat ja pienenkin muutoksen huomaan heti. Ja ne kyllä elää omaa elämäänsä tosiaan :) maitoa...

Yhteistyössä