Hakutulokset

1. H

Toiveissa vauva 2021

Meninki sit heti edellisen viestin jälkeen uittamaan pc:n, vaikka olin päättänyt et testaan keskiviikkona.:ROFLMAO::ROFLMAO: Mikä tätä raskautta toivovan naisen mieltä oikein vaivaa..:rolleyes: Ja siis en oo ikinä testannut ennen dpo 12 ja olin sata varma ettei nyt voi mitään näkyä, ja silti...
  2. H

Toiveissa vauva 2021

@Tiukuna mulla on dpo 9-10. Kiitos kun päivitit listaa. :) @Titi-Love onnea plussasta❤ osuuko la helmi- vai maaliskuulle? :giggle: Vielä pitäisi malttaa muutama päivä odottaa, keskiviikkona meinasin testata. Vieläkin ihan toiveikas olo ja jotenkin tunne et ois tärpännyt. :)Mut onneksi on...
  3. H

Toiveissa vauva 2021

Mulla on tullut oviksesta asti aika paljon vv:tä, semmoista valkuaismaista mut vaan keltaisen värisenä. Viime kierrossa oli kyllä melko kuivaa vv:n suhteen ja nega tuli. Taas kuopuksen raskaudesta kiinnitin huomiota runsaaseen valkovuotoon, jännä nähdä enteileekö nyt plussaa. Mulla oli myös...
  4. H

Toiveissa vauva 2021

Onnea @Hope91 ❤ :love: vau mitkä viivat, jospa sieltä tuleekin nyt kerralla kaksoset:X3: Onnea @Päärynä5 ❤:love:
  5. H

Toiveissa vauva 2021

Mä ainakin suosittelen kaikille, et nyt vaan nautitte kesästä ja annatte itsellenne luvan lähteä viihteelle, jos siltä tuntuu. :love: En usko, että satunnainen alkoholinkäyttö olisi syypää raskautumattomuuteen. Meidän esikoinen on elävä esimerkki vappuna kovassa tuiterissa yön pikkutunneilla...
  6. H

Toiveissa vauva 2021

@Hopeanuoli hurjasti tsemppiä tilanteeseen, varmasti piinaava viikko tulossa ennen uusintaultraa, Kumpa kaikki olisi kuitenkin hyvin ❤ Mä uskon ovulaation nyt olleen, kovemmat oireet oli torstaina mut eilen iltapäivällä vasta nousi lämpö, joten en oo varma kumpana päivänä se nyt oli...
  7. H

Toiveissa vauva 2021

Ihanaa @Kasikuus, paljon onnea plussasta ❤ tarrasukkia pienelle matkaan ❤ Ihanaa kun te ootte niin aktiivisia, ei meinaa perässä pysyä.. :giggle:luvin varmaan 10 sivua nyt läpi. Aiemmin luvin varmaan heti jokaisen kommentin ja nyt ei meinaa ehtiä lukemaan ollenkaan. Kiva kyllä, että on ollut...
  8. H

Toiveissa vauva 2021

Mä en oo ehtinyt tänne viime päivinä mitään kirjoitella, vaikka oon käynyt jutut kyllä lukemassa. Ihana kun tullut taas plussia ❤ Mulla on niin outo tää kierto, varmasti siis tää imetys vaikuttaa ja kun on epäsäännöllonen muutenkin, mut nyt alkaa jo turhauttaa.. mulla siis kp 21 ja jonkun aikaa...
  9. H

Toiveissa vauva 2021

Mullakin on ristiriitaisia tunteita tässä vauvan yrityksessä. Mies on monta kertaa ilmaissut, että hänestä meidän perhe on hyvä näin ja kaksi lasta riittäisi hänelle ainakin jokuseksi vuodeksi. Minulla taas hirveä vauvakuume ja tuntuu, että yksi lapsi meidän perheestä vielä puuttuu ja sitten...
  10. H

Toiveissa vauva 2021

Meidän molemmat lapset on saaneet alkunsa km jälkeen ilman et tuli menkat välissä :) Jos tuntuu ettei halua sitä yhtäkään kiertoa hukata niin antaa palaa vaan :love: Itse en halunnut niitä yksiä menkkoja edes odottaa pitkän ja epäsäännöllisen kierron takia, ja olen tuota menkkaohjeistusta...
  11. H

Toiveissa vauva 2021

@Santso ja @Loree hirmuisesti tsemppiä ja voimia teille ❤ Kyllä joka kerta kirpaisee lukea näistä ikävästi päättyneistä raskauksista, kun itse myös monta kertaa saman kokenut niin tietää miten hirveältä se tuntuu :cry:
  12. H

Toiveissa vauva 2021

Mulla ainakin kuulunut lievät ja välillä kovemmatkin menkkajomot ihan normaali raskauteen :giggle:keskenmenokivut ja vuoto ollut ihan erilaista, eikä lievä kipuilu ja pieni vuoto kuulosta siltä :)Toki kaikki vuodot aina aiheuttaa lisää huolta. Toivottavasti pieni mukana matkassa ja pääsisit...
  13. H

Toiveissa vauva 2021

@Zennuli ihanaa, että viiva vahvistuu :giggle:onko sulla ollut mitään kipuja? Ja eiks sulla ois suurinpiirtein menkkojen aika nyt? Jospa se eilinen vuoto oli vaan valemenkkoja ja kerta viiva vahvistuu, vuoto on taas enää tuhrua ja jos ei kipuja ole niin mulla ainakin veikkaus sen puolesta...
  14. H

Toiveissa vauva 2021

@Nokare mäkin nään toisen viivan, ja mulla pregcheckillä nega on ihan puhdas valkoinen ilman mitään viivanpaikkoja, ja tuommoinen haamu tarkoittanut plussaa:giggle: ja oon siis näillä testannut aina, joten lupaavalta vaikuttaa :love:
  15. H

Toiveissa vauva 2021

@IinesAnkka82 kuulostaapa kovin tutulta noin epäsäännöllinen kierto, mulla ihan sama.. ja näin lasta yrittävänä turhauttaa kun ei yhtään voi tietää milloin se ovulaatio tulee :rolleyes:Miksi pitää odottaa yhdet menkat? Meille ainakin kierukan poiston jälkeen sanottiin, että voi heti alkaa...
  16. H

Toiveissa vauva 2021

Onnea plussista ❤ @Jjenn mulla kuopuksen plussakierrossa tuli paljon valkovuotoa ihan oviksesta asti ja se olikin yks raskausoire, joten kuulostaa lupaavalta :love: Mä olen yrittänyt pitää itteni kiireisenä meidän pihaprojektin parissa, mennytkin viime päivät melko nopsaan. Mulla saattaakin...
  17. H

Toiveissa vauva 2021

Mulla ainakin kaikissa 5 raskaudessa ollut oireet jotenkin erilaisia ennen plussaa. Kaikissa kyllä muistaakseni siis jonkinlaista oiretta ollut, mut vaan esim. yhdessä raskaudessa on kipeytynyt tissit kunnolla, joten älä liikaa vertaa edellisiä plussia tähän hetkeen, oireet voi hyvinkin...
  18. H

Toiveissa vauva 2021

Näköjään ei mullakaan hyväksynyt kun tuon yhden hymiön koko tekstiin, pitää vielä treenata tätä :X3:
  19. H

Toiveissa vauva 2021

Voisin liittyä tänne mukaan keskusteluihin, jonkin aikaa olenkin täällä käynyt jo juttuja lueskelemassa Täällä on paljon plussia sadellutkin, onnea kaikille❤ Meillä olisi 3. lapsi toiveissa. 5 kertaa olen ollut raskaana, mutta kaksi lasta meillä siis on, joten valitettavasti täälläkin on monta...
  20. H

Lokakuiset 2019

@lillium Kiitos ohjeistuksesta :) @Momon Kiitos:rolleyes: Sanos muuta! Varsinkin kun on kokenut ettei varhaisultrassa nähty syke takaa vielä mitään raskauden onnistumisesta. Itse olen yrittänyt olla tässä raskaudessa luottavaisemmin mielin ja ajatellut ettei nämä ikuisesti voi kesken mennä...

Yhteistyössä