Hakutulokset

1. H

Toiveissa vauva 2021

Okei ai näissä on semmoistakin ongelmaa nykyään, voihan paska. :X3: 2v sitten mun pc:t vahvistu tosi hitaasti ja tiesin heti ettei se pääty hyvin ja meni kesken viikolla 6. En kyllä näitä rfsun testejä tehnyt ollenkaan. Mut toivotaan et nyt vahvistuisi tuo pc tai sit vaan tulis menkat:)
  2. H

Toiveissa vauva 2021

Mä nyt taas omanapapilen. Tein uudet testit ja pc ei oo kyllä vahvistunut yhtään, edelleen sama kuin eilen eli jotain hailuraa näkyy mut ei meinaa kuvasta erottua. Tein myös eilen sekä tänään rfsu:n testin ja mulla siis kans se on joskus antanut aika törkeitä viivanpaikkoja, mut nyt se oli...
  3. H

Toiveissa vauva 2021

@3milia niin parempi olla menkkojen näkymättä ja siekin pääset testailemaan! :love: Mie testaan kyllä jo huomennakin taas ja ylihuomenna ja ties miten kauan jos ei menkkoja näy. Menkkajomoja kyllä ollut jo nyt kolmatta päivää ja nytkin on et tuntuu et kohta lorahtaa jotain pöksyyn vaikka siis...
  4. H

Toiveissa vauva 2021

Heh joo ekaa kertaa tumpelona yritin laittaa tänne kuvaa, nyt pitäisi näkyä ku muokkasin :D
  5. H

Toiveissa vauva 2021

Sukupuoliasiaan, meillä on kaksi poikaa ja kuopuksesta olin varma et tulee tyttö, kun oli paljon enemmän pahoinvointia ja muutenkin aika erilainen raskaus. Esikoisesta aikoinaan kyllä oli vahva poika olo. Olisi mahtavaa saada kokea äitiys sekä tytölle että pojalle, mutta jos kolmas poika tulisi...
  6. H

Toiveissa vauva 2021

@Kasikuus eikä :cry: tuo on kyllä niin väärin etteivät voi laittaa lähetettä, jos on selvä merkki olemassa ettei raskaus välttämättä jatku normaalisti. Vuoto ja kivut voi alkaa vasta viikkojen päästä niin on kyllä piinaavaa odottelua. Pitkä odottelu ens viikon ultraankin. Tsemppiä kovasti❤
  7. H

Toiveissa vauva 2021

Siis mulla on ihan sama, hirveä nälkä koko ajan. Aamulla ekana maha murisee jo ja pitää päästä heti syömään. Ja oon myös ollut aivan rättiväsynyt koko iltapäivän et meinasin monesti nukahtaa sohvalle, tai jos ei ois pitänyt vahtia lapsia niin olisin nukahtanutkin. Meillä toki kuopus on...
  8. H

Toiveissa vauva 2021

Kiitos ❤ LA olis 4 tai 5.3. :giggle: Oliski ihan kiva olla alkupään ryhmässä kun aiempien lapsien LA:t on ollut ihan loppukuusta. Osuisko sulla aika samalle päivälle?:X3:
  9. H

Toiveissa vauva 2021

Heh, taitaa olla yleinen vaiva tässä ryhmässä tämä malttamattomuus testien kanssa :ROFLMAO:
  10. H

Toiveissa vauva 2021

Voi vitsit, kiva sattuma. :giggle:Onnea teillekin. :love:Toivotaan niin, molemmille plussa ensi viikolla:love:

Yhteistyössä