Hakutulokset

1. H

Maaliskuiset 2021

Mulla ainakin pc vahvistu hitaammin kun rfsu, et rfsu:n testistä näki vahvistumisen paljon paremmin. Mut sit jossain vaiheessa käänty toisin perin ja leffaviivat sai ekana pc:llä. Erikoisia nämä testit :D
  2. H

Maaliskuiset 2021

Onnea kaikille plussanneille ❤ Mulle soitettiin just neuvolasta ja sain onneksi lähetteen varhaisultraan, sieltä tulee aika kotiin mut epäili et vois olla ehkä ensi viikolla. :love: Neuvolan mukaan oisin siis jo edellisistä menkoista laskettuna viikolla 8+0 mut ite tiedän viikot, ja ovulaation...
  3. H

Maaliskuiset 2021

@Momon ihanaa, että viiva oli kuitenkin tänään vahvempi, huojensi varmasti mieltä.❤ Toivottavasti masussa on kaikki kunnossa oireettomuudesta huolimatta. Mulla ainakin on vain 1/6 raskaudessa ollut tissit kipeät ja sekin meni oireista huolimatta kesken. Muutenkin oireet ollut vähän erilaisia...
  4. H

Maaliskuiset 2021

@Dohelo pahoittelut :cry: Kiva kun on tullut uusia taas mukaan ryhmään :giggle:@Momon mulla kans melko oireetonta. Joka päivä aina hetkittäin lievää menkkajuilintaa ja vähän etoo välillä. Jospa sulla oli laimeampi pissa nyt? Testaa vielä uudestaan hyvällä pidätyksellä, ainakin oli vahva tuo...
  5. H

Maaliskuiset 2021

Enhän mä malttanut sit kuitenkaan olla testaamatta. Toivotaan näillä viivoilla parasta, huojensi kuitenkin mieltä että vahvistumista tapahtunut ja nyt en oikeesti tee enää yhtään testiä. Uusi raskausviikko käyntiin 5+0 :giggle: https://aijaa.com/Uc9hed Onko joku muu vielä testannut? :)
  6. H

Maaliskuiset 2021

Mun pitäisi neuvolan kautta päästä pitkän kierron takia, mut maanantaina varmaan selviää tarkempi aika tai ylipäänsä että pääsenkö. Pari kertaa olen käynyt yksityisellä aiemmissa raskauksissa, ja välillä myös neuvolan kautta päässyt. Esikoisen raskaus oli ainoa etten käynyt varhaisultrassa...
  7. H

Maaliskuiset 2021

Oisko joku halukas tuohon etusivulle päivittämään listaa?:giggle: ja musta aina kiva jos jaksaa välillä laittaa loppuun raskausviikot niin helpompi seurata missä kukin menee. :giggle:Täällä 4+6
  8. H

Maaliskuiset 2021

Tosiaan on piinapäiviä ja viikkoja nyt luvassa :eek: samalla yritän nauttia, kun todennököisesti tämä on mulle vika raskaus jos loppuun asti menee. En ole uskaltanut enää tiistain jälkeen testata kun digiin tuli 2-3, jotenkin pelottaa jos viiva ei enää ookkaan vahvistunut tai puolestaan lähtenyt...
  9. H

Toiveissa vauva 2021

Kiitos ❤ kirjoitin ylemmäs väärin siis menkat ei tullut yllätyksenä vaan ovulaatio tuli, mulla oli kyllä ovisoireita ja tein testin ja tulikin plussa ja talletteluihin ei sit ehtinyt. Mulla oli kyllä ovisoireita jo monta kertaa ennen tätä oikeaa ekaa ovistakin ja raskausoireitakin vähän väliä et...
  10. H

Toiveissa vauva 2021

Meillä kuopus ihan just 9kk ja mä imetin häntä kun plussasin. Ekat menkat tuli kun vauva oli 7kk ja se kierto meni vähän ohi kun menkat tuli yllättäen, eli oikeastaan nyt yk 1 sitten tärppäsi imetyksestä huolimatta. Kierto kyllä oli pitkä, mut mulla on aina. Nyt vaan plussan jälkeen maidon tulo...
  11. H

Maaliskuiset 2021

Komppaan @Mans115 että verikokeeseen kannattaisi yrittää päästä. Mulla itselläni yksi tuommoinen kokemus että viivat ei kunnolla vahvistunut. Toivon kuitenkin, että teidän pieni pysyy matkassa mukana maaliskuuhun asti ❤
  12. H

Maaliskuiset 2021

Mä hyppään myös mukaan tänne maaliskuisiin, kiva kun oli jo ryhmä perustettu. :giggle::giggle: Täällä menossa 4+5 ja laskettu aika olisi 5.3.2021. Toissa vuonnakin olin mukana maaliskuisissa, mutta keskenmenon myötä jouduin sieltä poistumaan, toivottavasti nyt menisi paremmalla onnella...
  13. H

Toiveissa vauva 2021

@-Lounatuuli- jos vaan ovulaatio joka kierrossa tapahtuu, niin en tiedä onko sillä kierron pituudella merkitystä? Mulla on ollut melkein aina kierto noin 40-48 päivää ja silti olen raskautunut nopeasti. @Mans115 sullahan on tosi hienot viivat :love: mulla oli samanlainen varmaan vasta dpo 16...
  14. H

Toiveissa vauva 2021

Mut voi laittaa nyt plussaneisiin. Tein testit 2h pidätyksellä ja aika laimeesta pissasta. Tänään dpo 17 ja onneksi se pc myös vahvistuu. Jotenkin silti olo, ettei tästä raskaudesta tule vauvaa. En tiedä onko se tunne siksi, että aina ennenkin on tullut 1-2 km ennen vauvaa, eikä usko että nyt...
  15. H

Toiveissa vauva 2021

@Shibali mä tallettelisin tänään mielummin ihan varmuuden vuoksi. (y) Mulla itellä ainaki tulee ovulaatio plussan jälkeen 12-18h päästä joten mulla vois olla aamuun mennessä ovulaatio jo tapahtunut. Jos sullaki se tapahtuu jo ennen ku huomenna ehtis talletella niin ehkä harmittais. Kuitenki se...
  16. H

Toiveissa vauva 2021

@Töppönen_ erikoinen oli kyl tuo pc, kun heti ku väri rupes nousemaan niin siihen lävähti kaks tosi selvää viivaa joissa ei ollut väriä ja ajattelin et jopas äkkiä tulee nyt tumma viiva, ja sit kun väri oli levinnyt koko testialueelle niin sit tuo värillinen viiva alkoi piirtyä hitaasti ja jäi...
  17. H

Toiveissa vauva 2021

Viivat on vahvistunut. Pc on edelleen hailura, yritän nyt olla stressaamatta siitä, mutta en kyllä kovin osaa vielä iloitakkaan. Katsotaan kuinka käy :) https://aijaa.com/behxHJ
  18. H

Toiveissa vauva 2021

@Kasikuus toivottavasti pääsit jo lääkäriin ja tilanne alkaa selkiytyä. ❤kyllä olet todella huonoa kohtelua osaksesi saanut. Ei vaan voi ymmärtää miks näitä keskenmeno asioita ei joka paikassa voida ottaa vakavasti, onhan se nyt hirveää henkistä ja usein fyysistäkin tuskaa ja silti pitää...
  19. H

Toiveissa vauva 2021

Kyllä siellä haamu näkyy molemmissa. Toivottavsti olisi nyt heti uusi tulokas tarttunut matkaan. Huomenna saat onneksi jo varmistuksen hcg:n osalta, pidän peukkuja :)(y)
  20. H

Toiveissa vauva 2021

Kiva kuulla tämmöisiä kokemuksia. Menikö raskaus loppuun asti? 1,5v sitten sain kuopuksesta pc:llä hyvän viivan dpo 14 ja se oli eka testi siitä kierrosta. Siksi jotenkin on oletus et tän pitäisi mulla tummua, ellei nää pc:t nyt ole tänä aikana muuttunut vaikeasti tummuviksi. :unsure: Ja niin mä...

Yhteistyössä