Hakutulokset

1. M

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Hei muuten oon unohtanu kirjotella tänne yhdestä ”poppaskonstista”, jota käytin itse ekassa ivfssä, joka nyt toistaiseksi ainakin toi plussan tuoresiirrosta. Eli alotin n. 2kk ennen ivf Donafertyn käytön, joka on myoinositol valmiste. Tätä on suositeltu etenkin pcos kärsiville, itse en siitä...
  2. M

Toukokuiset 2021

En ole vielä oksentanut kertaakaan, mutta syömisen jälkeen ollut nyt monesti ”pala kurkussa” tai tuntunu että sinne jää joku kunnon limaklontti ja sitä kun yrittää yskiä irti alkaa yökkiminen! Onko muilla vastaavaa tunnetta kurkussa? :sick:
  3. M

Toiveissa vauva 2021

Tähän pakko kommentoida, että tosi jännä jos lääkäri sanoi noin! Meillä nimittäin tammikuussa tehdyssä inssissä määrä oli juurikin n. 1milj ja lääkäri ei antanut käytännössä mitään toiveita onnistumiselle, kun pesun jälkeen määrä oli noin pieni. Toki siittiöt oli omia joissa lähtökohtaisesti...
  4. M

Toukokuiset 2021

Siis täällä kans valvottu! Ei meinaa nukahtaa vaikka väsyttää, ja aamulla herään klo 06 vessaan ja sitte en enää nukahda. Plaah.
  5. M

Toiveissa vauva 2021

Testasin ovistestillä kun olin saanut jo ekat selkeät plussat raskaustestillö, niin ovistesti oli todella kirkas plussa.
  6. M

Toukokuiset 2021

Kiitos tsempeistä! On tämä niin raastavaa, nyt tosin taas tissit kipeänä.
  7. M

Toukokuiset 2021

Tein aamulla digin ja sain taas 2-3 kun sain saman jo viikko sitten. Myös rintojen arkuus on yön aikana kadonnut. Tänään 5+0, mahtoikohan tämäkin mennä nyt syteen :(
  8. M

~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

@Wintersun Voi miten ihanaa että teillä vihdoin on oma vauva!!! <3 onnea!
  9. M

Toukokuiset 2021

Täällä oireena kovat tissikivut, siis yöllä kun kääntää kylkeä tuntuu että nänni repeytyy irti. Viime yö oli ensimmäinen, kun ei ollut kovia vatsakipuja. Pientä juilimista edelleen. Huonoa oloa on vaihtelevasti, oksentaa ei vielä ole tarvinnut. Tänään 4+5 ja varasin varhaisultan 6+4 ja neuvolaki...
  10. M

Toukokuiset 2021

Minäkin voisin tänne nyt ekaa kertaa hihkaista! Nyt 4+2, viime viikon perjantaina tein ekan plussan ja maanantaina digissä 2-3vko. Ivf alkuinen, joten tarkka hedelmöitysaika tiedossa. La 10.5. ja varhaisultran varasin 6+4 perjantaille. Jännittää kovasti, sillä viime syksynä meni inssistä kesken...

Yhteistyössä