Hakutulokset

1. M

Toiveissa vauva 2021

Olen ollut enemmänkin vain taustalla tässä ketjussa. Mutta minut saa lisätä plussanneisiin <3 Meidän yritys alkoi tosiaan 2v sitten syyskuussa 2018, kun jätettiin ehkäisy pois. Gynellä kävin tammikuussa 2019, koska siskoillani on lapsettomuuteen johtanut endo, joten tämä oli tällainen...
  2. M

~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

Heippahei, minä tein tänään kp 28, pp 12, digitestillä raskaana 2-3 vkoa tuloksen <3 Kyseessä ensimmäinen ivf tuoresiirto, ja tänään oli testipäivä. Ilmeisesti mulle annettu aika varhainen testipäivä. Terolutit jatkuu vielä ke iltapäivään asti. Maha on ollut kipeä, tosi kovia menkkakipu...
  3. M

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Tänään testipäivä ja digitesti ilmoitti raskaana 2-3 <3 Nyt se on pakko uskoa, että joku tuolla kovasti yrittää nyt tarrata kiinni ja toivon niin että tällä kertaa kaikki menee hyvin :) On nämä hoidot ihmeellisiä, toivottavasti kaikki muutkin saisi näistä avun ja plussaisi. Hieman varovaisesti...
  4. M

@Tupsuli älä vielä heitä kirvestä kaivoon, sun testaus tuntuu kyllä tosi aikaiselta jos nyt on vasta pp5! Vaikka olisikin blasto niin kai silläkin hetki menee löytää sopiva paikka ja kiinnittyä?
  5. M

Punktiosta saa kuluvan päivän ja +2 pv saikkua. Mulla oli punktion jälkeen tosi hyvä olo, mulla tuli kipuja vain oikean puolen munasarjaan kun follit täyttyy uudelleen, mutta toimenpide ja koko ivf kierto oli paljon helpompi mitä odotin!
  6. M

Me saatiin siirrossa lappu jossa luki jo että 10.5. ois la jos menee hyvin. Punktio oli siis 17.8.! Apua, tuonne on kyllä niin pitkä aika että mitä vaan voi vielä sattua. Se viime yön jäätävä mahakramppi mietityttää kyllä, koska viime syksynä inssistä plussattuani mulla oli myös kauheita...
  7. M

Tein armottomassa ärsytyksessä testin ja se olikin PLUSSA! En kestä, voi kunpa tämä olisi totta ja pysyisi matkassa! 25mIu testi pp 9 https://aijaa.com/EwI7sI
  8. M

Mulla tuli viime yönä keskellä yötä jäätävä vatsakramppi menkkamaista kipua. Meinasin oksentaa ja kylmä hiki puski päälle ja mietin pyörrynkö tähän. Hitto, luotto alkaa oleen kyllä nyt nolla että olisi tarrannut kiinni :(
  9. M

@Tupsuli Ne on vaan tosi kipeät Mulla oli nännit jo ennen punktiota kipeät, mutta nyt on koko rinnat. Välillä tuntuu tosi turvonneilta, ja välillä se katoaa.
  10. M

No vau!!!’ Onnea @Disco Volante !! Toivottavasti perästä tullaan :D
  11. M

On nää piinapäivät PIINAAVIA. Siis oon joka toinen minuutti sitä mieltä, että oon raskaana ja samalla sekunnilla mieli muuttuu. Jokainen pienikin tuikkiminen vatsassa, rintojen tuntemukset, selän tuntemukset herättää miettimään että mitä jos. Se mikä luomukiertoon on selkein ero tässä...
  12. M

Mulla oli yön aikana kadonnut tissikipu lähes olemattomiin :( Eihän tässä ole kuin vasta pp 6 menossa, mutta silti tuli kyllä huono fiilis. Meillä oli biokemiallinen raskaus vuosi sitten inseminaatiosta, jossa selvisin 5+5 asti ja silloin juurikin tissikipu poistui kuin sormia napsauttamalla.
  13. M

Nyt alkaa kyllä olla piinailijoita sen verran, että kyllä pitäisi plussia kohta tulla! Toivottavasti nähdään kaikki toukokuisissa
  14. M

Tänään saatiin tieto että pakkaseen meni 6 hyvälaatuista alkiota! Kiva ettei ihan hetkeen tarvi nollasta aloittaa, jos solut selviää sulatuksesta jos tämä tuoresiirto ei tärppää.
  15. M

@Coconutt mulla on kans tissit ihan sika kipeät... eli pahoin pelkään että sivuoire, toki toivon että molemmilla merkkaisi raskautta!
  16. M

Tuntuu että olen tämän ivf viikon (ma punktio, ke siirto) ollut ihan poikki. Olen ottanut joka päivä päikkärit ja tänään ennole jaksanut tehdä mitään. Toki on myös eka työviikko loman jälkeen, mutta en minä ennen näin väsynyt ole ollut. Onkohan esim. terolutien sivuvaikutus väsymys? Vai onko...
  17. M

@Lumitalvi mullakin arvioitiin että saadaan 7 mutta tuliki 12 kun vklopun aikana kasvoi hyvin
  18. M

Toiveissa vauva 2021

Mulla on ferritiini vähän yli 50 ja hoidoissa ollaan ja lääkäri todennut ettei ongelmaa siinä
  19. M

Tuoresiirto done! Hedelmöittyneitä 11/12, eli tosi hyvä prosenttiosuus. Miehen näyte oli normaali, mikä on meille hieno juttu koska miehen näytteessä ollut aiemmin ongelma. Pakkaseen arveli selviävän 3-4, sillä kehittyminen ei ollut ihan parasta kaikilla. Toivottavasti muutama saataisiin...
  20. M

Onnea @vauvameille , toivon tulevani pian perässä! Ja muiden myös. ei tullut soittoa tänään, eli ilmeisesti siellä ainakin yksi munasolu ois lähtenyt kehittymään! Jännitin kyllä koko päivän. Alamaha on hieman kipeä eilisestä, pientä menkkajuilimista. Toivottavasti ei olisi hyperiä näkyvissä...

Yhteistyössä