Hakutulokset

1. K

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Juurikin niin :-)
  2. K

Kiitos vastauksistanne @Adelieamanda @Rusakkonen ja Vierailija ! Nyt huojennuin kyllä asian suhteen enkä mieti enää lentämistä, lapsettomuuslääkärikin kyllä vakuutteli että ei tarvitse miettiä lentämisasiaa että jos muut asiat mietityttää niin voi miettiä kannattaako lähteä matkalle mutta...
  3. K

@Ramiina Kiitos vastauksesta :-D Joo mäkään en olisi esikoisen odotusaikana edes harkinnut lentämistä tai juuri mitään muutakaan, mutta tässä toisessa raskaudessa olen ollut jonkin verran vähemmän hermona. Nt-ultraan aion siis toki ehdottomasti mennä, tuossa jää meidän paluupäivä 13+4 ja...
  4. K

Moi! Kurkin täältä toisesta ketjusta aina tätä teidän ketjua kun ollut itselläkin mielessä ja aiemmin melkein jo ajankohtaisenakin lahjamunishoidot. Nyt sattui osumaan silmään että @Rusakkonen olet ulkomailla, pakko kysyä että oletko lentäen matkannut vai muulla tavoin? Meillä olisi jo monta...
  5. K

~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

Anteeksi nauru, kuulosti vaan niin osuvalta tuo että ravintolassa ei käydä kun rahat on menny lapsen hankintaan - näinhän se vähän on, meilläkin yks kaveri aina kyseli ja tuputti että miksi ei osteta isompaa asuntoa että eks olis kiva - sittemmin kun kerroin hoidoista ja niihin kuluneista...
  6. K

Ootko @Rusakkonen gluteenittomalla? Onko sulla keliakia vai hedelmällisyyssyistä? Mä olen myös ollut gluteenittomalla noin 8 vuotta, alkuun vaan kokeilin ja totesin että se sopii mulle, sittemmin lapsettomuuden myötä olen jatkanut erittäin tiukalla gluteenittomalla linjalla näistä...
  7. K

Jatkuva pelko vauvasta

Et varmasti tavanomaisilla hoitotoimilla tai liikkeillä voi vauvaa vahingossa satuttaa, erityisesti kun asia on sinulla mielen päällä ja kuulostat äidiltä joka varmasti huolehtii vauvastaan hyvin kaikin puolin. Huoli on aiheeton, sinänsä varmaan kumpuaa ihan terveestä halusta hoivata vauvaa...
  8. K

En saanut jostain syystä tuohon edelliseen jatkettua kirjoitusta mutta siis piti vielä sanoa että toki olet varmaan @Rusakkonen googlaillut itsekin mutta laitoin nyt kuitenkin tuon kun silmään osui :-) Luulisin ja toivon todella että pääset(te) hyvään seurantaan! Mutta joo tosiaan neuvolasta...
  9. K

Kyllä sut @Rusakkonen ilmeisesti pitäisi lähettää seurantaan äitiyspoliklinikalle (erikoissairaanhoitoon/”sairaalaan”) ihan automaattisesti, tämmönen löyty ainakin kun googlailin riskiraskauksien seurantaa; ”Jo alkuraskaudessa lähetetään arviota varten, jos äidillä on taustalla hyvin...
  10. K

Moi! Huomasin vasta nyt tämän sun viestin @Rusakkonen ! Tosiaan hurjasti onnea sulle raskaudesta <3 On kyllä niin mieltä lämmittävä uutinen!!! Vastailen enemmän vielä paremmalla ajalla, nyt vaan nopeasti että olen tosiaan nyt viikoilla 7+4 ja eilen varhaisultrassa näkyi syke ja viikkoja...
  11. K

IVF/ICSI-hoidoissa oleville/sinne joutuville

Paniikki!!! Olen juhannusjuhlissa ja söin sipsejä ihan reilulla kädellä kunnes huomasin yhdessä sipsissä multaa ja tajusin sitten että kaverin taapero on kahminut sipsejä multakäsillä :,-( Seuraavaksi olisi vuorossa grilliruokaa ja mm grillattuja herkkusieniä joissa on multaa!!!! Tuskin...
  12. K

Oi Paljon Onnea @Rusakkonen !!! Oon niin monet kerrat miettinyt sua ja toivonut että sulla olis kaikki hyvin <3 ihanaa kuulla hienoja uutisia <3
  13. K

@Toivis Mulla on niin vähän muniksia aina saatu kerättyä, 4-5-1-3, että munasarjat on ollu kyllä toipuneet varmaan jo seuraavana päivänä mutta sulla on ehkäpä paljon muniksia kerätty niin varmaan toipuminenkin voi sitten kestää ja liekö raskauskin vaikuttaa. Toivottavasti olet tänään saanut...
  14. K

@Aislinn83 Mä oon käyttäny Donafertyä (ja Inocapsia mutta sittemmin huomasin että se Inocaps on paljon laimeempi, siinä on huomattavasti vähemmän sitä myo-inositolia kuin Donafertyssä) ja musta tuntuu että se olis parantanu mun munasolujen laatua, mulle sitä ihan myös lapsettomuuslääkäri suositteli.
  15. K

@Hermi Voi miten masentavaa :-( Tosi kurjaa, käy kyllä surku teidän puolesta :-( Jaksamista ja voimia kiviselle taipaleelle :-( Täällä on ollut melkein täysin oireetonta joka on tietysti hermostuttanut, nyt viime to käytiin ultrassa, 5+4, ja kaikki vaikutti hyvältä, toki sykettä ei vielä...
  16. K

Mites @Hermi ultra?
  17. K

Voihan minua huonomuistista! Täten julistan koolle kutsutuksi Kaksplussan ivf-treffit tulevana lauantaina noin klo 15:30 Espoon Leppävaarassa, kaikki tämän lukevat tai tästä mitä tahansa kautta kuulevat ovat lämpimästi tervetulleita vertaistukitapaamiseen. Eli siis @Kissanmallas ja...
  18. K

Hitsin myooma @Aislinn83 !!! Voihan harmitus että venyy homma ja suunnittelukin nyt tuon takia :-( Toisaalta hienoa että jos arvot ja munasarjat näyttävät melko samalta kuin kolme vuotta sitten, tsemppiä odotteluun!
  19. K

Kävin tänään ”dpo 16” hcg-testissä ja arvo oli 625! Tikutellut olen toki tässä viikon ajan kovasti ja viivat ovat tummuneet toivotusti ja tänään päiväpissasta tuli jo lähes kontrolliviivan vahvuista. Kädet ristissä jatketaan, mieli niin rentona kuin voi, pitää keksiä kaikkea mukavaa puuhaa...
  20. K

Vierailija, juu ymmärrän myös tuon kannan mutta itse ajattelen eri lailla. Olen itse töissä terveydenhuollossa ja kyllä siellä aika helposti saa ”hankalan potilaan” maineen, ja useimmissa terveydenhuollon yksiköissä omatyöntekijän vaihtaminen ei käy ihan vaan varaamalla aikaa toiselle. Toki nämä...

Yhteistyössä