Hakutulokset

1. K

~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

Taas vuotaa :,-(
  2. K

Piti vielä mainita että vuodon syy ei selvinnyt, kohdussa ei kuulemma näkynyt mitään vuotoa tai jälkiä tai syytä, (espanjalainen) lääkäri oli sitä mieltä että vuoto ei olisi tullut kohdusta vaan mahdollisesti kohdunkaulasta. Vuotoa tuli noin klo 15-16 aikoihin ja ultra oli noin klo 19:30-20.
  3. K

Tää on kyllä ihan helvetillinen tää matka! Kaiken kruununa tänään tuli punaista reilua vuotoa, kävin lääkärissä ja kaikki onneksi hyvin mutta nyt ongelmana on paluulento joka olisi jo ylihuomenna ja äskettäin ollut verinen vuoto mainitaan selvästi esteenä lentämiselle. Täältä kun kysyin asiaa...
  4. K

Luovutetuilla munasoluilla raskautuneet

Kiitos vastauksesta @Kalokairi! Ja onnea raskaudesta! Joo tämä gluteenijuttu vielä tekee tästä niin hankalaa kun kaikki just tollaset pizzat, hampurilaiset, mustekalarenkaat ym mitä uskaltais raskauden kannalta syödä niin niitä ei sitten voi gluteenin takia syödä :-D Täällä (Espanjassa) vielä...
  5. K

Jaaha Vierailijat, mielestäni taas tollaset kommentit voi jättää ihan vaan sanomatta kun ei kerran mitään järkevää sanottavaa teillä ole.
  6. K

Mulla ei valitettavasti ole tietoa, toivottavasti löydät tiedot jostain ja varsinkin että kaikki selviää parhain päin, voimia!
  7. K

Me ollaan täällä reissussa Espanjassa oltu nyt kaksi viikkoa ja vielä viikko jäljellä. Aika kauhea reissu on ollut kun hirveä stressi tosta ruoasta, olen muutenkin ruokarajoittunut (gluteeniton, vähälaktoosinen, allergioita) enkä ole uskaltanut syödä ravintoloissa tai missään ulkona _yhtään...
  8. K

Kiitos vastauksista @Pompelis ja @Rusakkonen ! Uida olen nyt sitten uskaltanut kyllä altaassakin, vesikään ei ole ollut joka päivä niin lämmintä ja altaasta kyllä huolehditaan hyvin ja se ei mikään varsinainen ruuhka-allas ole, kun emme ole hotellissa vaan allas on yhden kerrostalon käytössä...
  9. K

Moi! Minä taas, anteeksi, änkeän teidän ketjuun kyselemään! Täällä kun tuntui raskausajan matkustelukokemusta olevan niin osaako joku sanoa jotain tällaisesta aiheesta kuin hyvin lämpimässä uima-altaassa uiminen? Täällä Espanjassa on siis yllätysyllätys tosi lämmintä ja aamulla käytiin tossa...
  10. K

Ihanaa @Rusakkonen !!! Riemukkaat onnittelut täältä, aivan mahtava juttu! Pitkä on tosiaan matka mutta toisaalta nopeasti menee aika ainakin itselläni! Vähän liiankin nopeasti jos sanoisin :-D Alussa tietysti ei :-S Mites @Rusakkonen oireet? Mäkin kävin (taas) ultrassa viime lauantaina, 9+6...

Yhteistyössä