Hakutulokset

1. K

Alkionsiirroista plussanneiden vauvaketju vol 2

Äh noi kaksi aiempaa Vierailija-kommenttia on siis minulta, en huomannut etten oo kirjautunut sisään :-D
  2. K

Moi! @Rusakkonen ja muut! Äh aika menee niiiiin nopeesti! Ihanaa on ollu mutta myös hirvee kiire koko ajan kun vauva nukkuu edelleen vaan 30 min päiväunia, eikä tietenkään nukahda juuri millään kärryihin (kuten ei autoonkaan ym) ja on aina herättyään jo heti väsynyt että ei se 30 min riitä...
  3. K

Moi! Ihana kuulla teiän kuulumisia ja Onnea vielä kerran vauvasta <3 Meillä syntyi poika 17.2. ja kaikki on mennyt hyvin, kirjoittelen tänään myöhemmin lisää :-)
  4. K

~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

Ihania uutisia @Rusakkonen !!! Oon niin onnellinen teidän puolesta, ihan meinaa alkaa itkettämään! Onnea ja iloa nyt ihanaan vauva-aikaan, hienoa että terveydenkin suhteen tuli hyviä uutisia, virtsarakko ym! Suuret onnittelut vauvan syntymän johdosta ja Luojan kiitos kaikki meni sitten hyvin!
  5. K

Moi! Miten menee @Rusakkonen, onko teillä sektio jo kohta? Täällä on ollut paljon kaikkea kiirettä ja meininkiä, en ole kerennyt edes käydä palstaa vilkaisemassa! Mitäs muille kuuluu? Mites @Aislinn83 teidän tilanne? Täällä meneillään rv 38+6, tää raskausaika on taas niin ihanaa ja menee...
  6. K

Moi! Kiva kuulla teidän mukavia kuulumisia @Rusakkonen <3 Mun on pitänyt tänne kirjoitella jo varmaan monta viikkoa mutta koko ajan jotenkin niin paljon ollut ohjelmaa ja tekemistä etten ole jotenkin saanut tänne asettauduttua kirjoittamaan :-) Ihanaa että potkut tuntuu ja näkyy ja vauva on...
  7. K

IVF/ICSI-hoidoissa oleville/sinne joutuville

Taysissa ei ole ivf-jonoa ollenkaan (oikeen ylpeilevät sillä :-) ) ja ensikäynnille pääsee en nyt muista mutta oliko 3-5 viikon kuluttua lähetteen saapumisesta. Itsellä alkoi ivf ensiköyntiä seuraavaan kiertoon (toki taustalla hoitoja muualla eli tutkimuksia ei tarvittu). Itse olen myös...
  8. K

Tosi kurjaa että oot joutunu kokemaan tollasta suomalaisen mieslääkärin ikäkuittailua! Tosi ilkeää, miksi joku haluaa olla tuollainen ilkiö, kai sitä nyt jokainen oman ikänsä tietää ja tilanteen ymmärtää! Tsemppiä sulle tosi paljon ja jatkat ihan niin pitkälle ikää kuin haluat, ne suomalaiset...
  9. K

Lohduttavaa kuulla kokemuksia @Wintersun Itseni tämä tosiaan säikäytti perin pohjan kun alkuraskaudessakaan ei mitään vuotoja ollut, eikä esikoisen raskaudessa ollenkaan ja nyt vielä kun verta tuli niin reilusti, sänkyyn, lattialle jne. En ole tännekään nyt viitsinyt kirjoitella kun olen...
  10. K

Olisi ihanaa jos teistä jotain kuulisi! Tosi kurjaa nuo teidän doppler-kokemukset, ymmärtääkseni monissa neuvoloissa ei kuunnellakaan kovin aikaisin kun ei vielä välttämättä mitään kuulu, meillä ei olekaan kuin vasta järjestyksessään toinen neuvolakäynti tulossa vasta 15+ viikoilla, (sama juttu...
  11. K

Voi @Rusakkonen tuntuu todella kurjalta ja epäreilulta puolestanne että joudutte tällaista elämään läpi. Voimia teille todella paljon, voi kun raskaus nyt etenisi mallikkaasti lapsen syntymään asti. Ihmiset ovat kyllä taukkeja, varmasti tuntuu pahalta jos joudut kokemaan itseäsi asiasta ikäsi...
  12. K

Äh oli näköjään jääny lähettämättä mutta tämmösen kirjotin jo aiemmin aamupäivällä :-S Toi on kyllä hankala toi kohdun aikajuttu, oliko sulla se onnistunu raskaus 6-7 päivän blastolla? Jos se oli 5 päivän blastolla niin kyllä kokeilisin kuitenkin paria kolmipäiväistä
  13. K

Oi että @Kissanmallas! Hienoa että tuli kuitenkin kuusi, mulle se kuulostaa hyvältä määrältä mutta kaikki on tietty niin suhteellista! Toivotaan hyvää laatua ja hedelmöittymistä! Oot varmaan jo puhelun saanut ja tilanne on toki kinkkinen, mä tekisin varmaan silleen että pakastaisivat osan...
  14. K

Miten meni @Kissanmallas? Toivottavasti DHEA:lla ja lisäravinteilla on ollut Huima Vaikutus!
  15. K

Moi Kissanmallas! Ajattelinkin teitä tässä ihan pari päivää sitten että mitenhän teillä menee! Hienoa että on hoito käynnissä ja keräys huomenna! Voihan kenkku noita mietteitä, en juuri osaa omakohtaista kokemusta kertoa kun mulla ei ole stimulaatioista juuri oireita tullut ja ne nipistelyt mitä...
  16. K

Moi Vierailija! Mä olen kysellyt Felicitakselta tuosta ja kyseessä on Letrozol-stimulaatio, johon yhdistetään myös piikit. Olen 35-vuotias mutta mulla on ollu tosi alhainen AMH jo 30 täytettyäni (0,5->0,33) ja ivf:ssä muniksia tulee huonosti (aiemmin 4 ja 5, nyt 1 ja 3) mutta eivät suositelleet...
  17. K

Kiitos, Suuri onni tämä tosiaan onkin! Lohduttavaa kuulla @Wintersun kiitos vastauksestasi! Oliko sulla vuoto (lähes) jatkuvaa, säännöllistä tai satunnaista vai millaista? Ohjeistettiinko sua lepäämään tai ottamaan rauhallisesti, olemaan kantamatta, nostelematta tms?
  18. K

Nt-ultrassa vauva elossa!!! Ja kaikki näyttää hyvältä!!! Syytä vuodolle ei edelleenkään näkynut, hoitaja kysyi lääkäriltä ja lääkäri sanoi että papakokeen voisi ottaa mutta en kyllä sinne mielellään menisi kun ei sitä raskauden aikana suositella, eikä mulla kuitenkaan ole aiemmin raskauden...
  19. K

Kiitos @Rusakkonen sanoistasi, ne oikeasti vähän lohduttivat. Lennolle pääsin ja lähdin ja lento sujui hyvin, vuoto taukosikin sitten juuri eilen aamupäivällä ja pysyi poissa 20 h mutta alkoi nyt siis taas aamulla :-( Näyttää selkee rytmi tässä olevan että vuotelee ja sitten poissa 20 h ja...
  20. K

Hienon Hienoja uutisia teillä @Rusakkonen nt-ultrassa!!! Tuo niskaturvotushan on ilmeisesti aika merkittävä juttu tai ainakin olen lukenut että myös kromosomeiltaan terveillä vauvoilla, joilla kuitenkin on niskaturvotusta, on enemmän sitten kuitenkin muita poikkeavuuksia tai ongelmia niin aivan...

Yhteistyössä