Hakutulokset

1. S

Haaveena vauva 2020

No eilen tosiaan dpo5-8 (joo-o :D) testasin rfsu liuskalla, tuli varmaan se sen testin kuuluisa viivanpaikka. Halusin sit verrata ni tein pc:n. https://aijaa.com/0KCBge En tiiä tosta, et näkyykö siinä mitään kun periaatteessa ei siinä voi näkyä :D Nyt en testaa ainakaan tänään ja koitan jos...
  2. S

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

@Lumihiutale_ Onnea todella hurrrjasti :) <3 aivan ihanaa. Koska niitä myydään siinä paketissa 2. Niin siks aamupissasta. Oli pakko. Ääh, seuraavaks ostan pc liuskat
  3. S

Haaveena vauva 2020

Voisin tulla tännekin, kun tuolla himotestaajissa jo oonkin. Pitkään kyllä taustaillut. Nyt vasta dpo5-8, omien tuntemusten mukaan toi ovis siis. Nyt kyllä oli niin omituista että tuntu ihan et ovuloin, oli tyypillistä kipua ja yhdyntäkipua, mutta tää nyt kestikin yhtäkkiä kolme päivää ja...
  4. S

Ainiin ja @Lumihiutale_ onnea? :) Ja sitä vielä että ompas karmee epäselvyys toi mun kuva :D mut kuvien spämmäys korkattu!
  5. S

Ääh, en saa unta. Mulla onkin dpo5-8 koska tässä on vaan tuntemusten mukaan menty. Enkä ihan kartalla näköjään ole kroppani kanssa. Viimeeks hölötin ihan sekavasti niistä rfsu liuskoista ettei ole ikinä tullu haamua. Siis on joo, kun oli se hcg 4, mutta tarkotin et näyttiköhän se sitä vaan...
  6. S

Moi kaikki hätähousuilijat :) Mulla vasta dpo3 KAIT, en tikuttanu vaan omien tuntemuksien mukaan. Tuun tänne sit piinailee kun alan testailee. Mutta tulin vaan sanoo omakohtaset kokemukset ja mielipiteet apteekin apteq rtestistä. Mä en oo millonkaan, en koskaan, saanu haamuja tai viivanpaikkoja...
  7. S

Helmikuiset 2019

Mut vois poistaa listalta ja FB ryhmäpyyntöjä ei kannata laittaa mulle (y) Heippa.
  8. S

Helmikuiset 2019

Mieliala on mulla maassa. Olen omassa kuoressani ja kokoajan itkettää. Itsehän olen siis yksin tämän raskauden kanssa, tuleva isä ei ole kuvioissa mukana ollenkaan. Uus työ alkoi, on aika raskas. Tuntuu että aiheutan päänvaivaa ihmisille enkä osaa olla aikuinen. Ja mitähän kaikki taaaaas sanoo...
  9. S

Helmikuiset 2019

Onnea ja tervetuloa uudet odottajat <3 FB ryhmään voi liittyä laittamalla YV minulle, oma nimi ja vähän tuntomerkkiä profiilikuvastasi. Lisään sinut sitten kaveriksi ja tätä kautta pääset salaiseen ryhmään. Minut voi halutessaan poistaa kavereista tämän jälkeen, en siitä loukkaannu sillä...

Yhteistyössä