Hakutulokset

1. S

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

@Babyfever1 Minustakin tuossa testissä näkyy selkeästi jotain. Ootko testannu muillakin testeillä kuin tuo onestep (oot varmasti kuullutkin niistä, mitä mieltä suurin osa immeisistä niistä testeistä on...) Hmm, kokeileppas muullakin testillä. Ja mikä tilanne nyt? :)
  2. S

Haaveena vauva 2020

Kiitokset vielä onnitteluista :) Mä yhessä vaiheessa ajattelin jo täysin, että raskautta ei mulle enää suoda. Toki n. 1,5v sitten tärppäsi mutta meni kesken. Yksi tuulimuna myös ollut. On ollut kohtutulehdus ja mullahan on vain yksi munasarja. Toinen on jouduttu poistamaan vuonna 2015. Mutta...
  3. S

Mäkin teen seuraavaks digin. Mulla noi viikon takaiset viivanpaikat vaihtu tämmöseks rv3+1 tehty rfsu tänään 3+2, viikot on ku hätähousulla konsanaan joo-o
  4. S

Haaveena vauva 2020

Mää oon nyt pari päivää lupaillu kuvaa tänne. Vasta nyt sen saan..... aikaiseksi kun miehen kaverikin sai lähdetyksi täältä jne :D mulla on laskureitten mukaan rv3+2 (menkoista ja jos ovis olis täydellisesti keskellä kiertoo.. mutta joo, mulla ovis oli kyllä aikaisin, mut en kyllä enää tiiä...
  5. S

~Heinäkuiset 2020~

Tervetuloa! :) mimmik/28v/toinen/2.7 Auringonlapsi92/27v/toinen/3.7 Baby Boom! /36/viides/3.7 ilennan/29v/toinen/4.7 Mahaotus/29v/esikoinen/5.7 Bumbani/30v/esikoinen/5.7 Vaniljapulla/26v/esikoinen/5.7. elfrida/32v/toinen/6.7 KikaX/38v/esikoinen/6.7 Chokko86/33v/esikoinen/6.7...
  6. S

Haaveena vauva 2020

Täällä pregcheck viiva voimissaan kivasti, ei tartte kyllä enää tehdä kun digi. Sitä säästellään että näkisin siinä sen 2-3 tai 3+ :D Ihan kuin se mitään takeita antais mistään, mutta se on sellanen mun juttu vaan :rolleyes: Meille tuli miehen ystävä vähän kauempaa eilen ja on ollut yötä. On...
  7. S

??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

Mulla on tollanen kun "oma kalenteri" appi ollu nyt jonkun aikaa, jonne oon välillä älynny kirjata oloja. Muuten en muistais. Tässäpä nyt tää mennyt kierto Kp9 - Kipua alavatsalla, ovulaatiokipua? Kp10 - Ovulaatiokipua ja yhdyntäkipua Kp11 - Ei enää niin kipeä vatsa, mutta hyvin pieni määrä...
  8. S

Haaveena vauva 2020

Kiitos onnitteluista <3 Olo on vähän puulla päähän lyöty. täytyy laittaa kuvaa kun saan huomenna lisää testejä (digi ja vielä pari pc:tä ehkä :D) Tein tän päiväsen testin ostoskeskuksen vessassa :D Apteekin ultra ja eikä tarvinnu tiirailla siitä "lasin" läpi onko vai ei. Mut menin silti avaa sen...
  9. S

Haaveena vauva 2020

Mulla on sen dpo10-13 väliltä :D Keskiviikkona ei vielä tahtonu testissä näkyä mitään
  10. S

Haaveena vauva 2020

Aaaapuaaaaaa! Punanen viiva tuli, ihan selkeä on. :love: Ei pitäny testata, mutta oli vaan sellanen olo, en osaa selittää sitä. Ja mä kun luulin, että mulla on kaikkien aikojen rajuin pms mielialojen osalta. On kuulkaa itketty ja naurettu jopa saman lauseen aikana. Nivuseen sattuu kans...
  11. S

@Vauvahaaveena Voi kun olisi nyt plussa, ootko tehny lisää testejä? :) Tääl jännittelen kans sun tilannetta :love:
  12. S

Haaveena vauva 2020

@Unimaa Kyllä näky, ihanaa :love: En enää usko raskauteen. Ei sellasta oloo yhtään, päinvastoin tyypilliset pms oireet. Mulla viikkoo ennen menkkoja alkaa aina vatsa kummallisesti nykiä ja niin teki koko viime yön. Seuraavassa kierrossa olis nyt gynellä käynnin paikka, nyt tuli yli vuosi...
  13. S

@Vauvahaaveena Pidän peukkuja :love::love:
  14. S

Haaveena vauva 2020

https://aijaa.com/p6zr0F Sori omanapailu :unsure: Tossa vielä kuva joka ei oo ihan niin tärähtänyt. Anteeks, nyt en spämmää enää kuvia. Nooh, aika näyttää.
  15. S

@Vauvahaaveena Minä kyllä näen jotain! :geek: Ja mulla dpo8-11 ja tämmönen https://aijaa.com/p6zr0F Huoh, kun ei tiiä onko viivanpaikka ja täysin väärä hälytys mut no, ei auta ku oottaa. Nyt en enää tee testejä, ellei menkat myöhässä.
  16. S

Haaveena vauva 2020

Olipas surkee kuva :poop: aijaassa vielä laatu heikkeni.
  17. S

Haaveena vauva 2020

2 tuntia pystyin pidätellä, äsken tehty https://aijaa.com/cYOBK2 Empä mä tiiä. Eiks pc tee kans noita viivanpaikkoja nykyään vai näkyyks tossa ees sellastakaan.. dpo8-11 välillä huitelee Jos ois dpo11 ni pitäiskö olla jo selkeempi. Ja toisaalta menkkoihin vielä 7 päivää :D Jos ja jos. Ja ihan...
  18. S

Haaveena vauva 2020

@Mahaotus Onnea suuresti :love::love: Täällä on tänään sen dpo8-11 ja päätin et pakko testata vielä tänään jossain vaiheessa :D sitten en enää kyllä testaa ennenkuin menkat JOS sattus olee myöhässä. Mielialojen mukaan ois kyllä täys pms päällä, niin en toivo liikoja Mukavaa päivää kaikille :)
  19. S

Haaveena vauva 2020

Pahoinvointi on mulla alkanut aina rv5. Varhaisin oire mulla on ollu, ei esikoisesta eikä tokasta, vaan viimeisistä oli järkyttävä alavatsa turvotus iltaisin. Muistan kun olin lasten kevätjuhlaan menossa ja havahduin siihen kun mikään kolttu ei yhtäkkiä menny päälle tai pömpötti mahan kohdalta...
  20. S

Haaveena vauva 2020

Menin tyhmänä kuitenki tekee sen toisen pc:n tänään. Dpo huitelee siis 6-9 väliä.. Siihen ilmesty testiajalla jotain hyvin hyvin hyvin pientä. Kuivuttuaan siihen jäi aika voimakas viivanpaikka, jota ei oo ennen tullu. En kuitenkaa nähny väriä siinä, joten se siitä... nyt onneks loppu testit ja...

Yhteistyössä