Hakutulokset

1. S

Helmikuiset 2019

Iltaa, täällä rauhoittunut succubus :D :D Pahoinvointi pahenee pahenemistaan ja nyt saa uudessa duunissa pelätä milloin laatta lentää . Heti jos niin käy, pakko pitää parin päivän saikku toki voinnin mukaan.. mutta ei kellekkään varmaan mieltäylentävää jos yks ramppaa oksulla. Toivon kuitenkin...
  2. S

Helmikuiset 2019

Suunnilleen tääl haukutaan jo raskausjuopoks ja kaveripiiri niin sillä mä itekkin vähän kärjistin villasukkakommentillani, sori vaan mutta kaikilla varmaan heittää fiilarit mut tässä tilanteessa en usko et tollanen itsensä ja ystäväpiirinsä pönkittäminen ja muiden, eritavalla toimivien...
  3. S

Helmikuiset 2019

Niin ja en usko että kukaan juo raskaanaollessaan. Tai siinä vaiheessa on sitten muut ongelmat kuin muiden painostus kyseessä. Kyllä mä herranjumala osaan "pakon" edessä jopa sanoa sit et oon raskaana jos muka niin ahtaalle kävisin mut kyse oli lähinnä just siitä että en haluais vielä edes...
  4. S

Helmikuiset 2019

Joo tää on kummallista että on todella outoa jos kieltäytyy juomasti. Kummallisen tutuks on tullu näyttelijän taidot esittää ottavansa huikan ja nielasee ilmaa sekä salainen viemäriin kaato -temppu :D :D Ei tunnu oikealta, mutta pakkorakoja olleet ne tilanteet raskauksissani. Onneks rv12...
  5. S

Helmikuiset 2019

Heipä taas. Täytin vuosia ja alotin työt :) Kukaan ei onneks kiinnittäny huomioo kun en juhlinu erityisesti mun 3kymppisiä vaikka normaalisti olisin saattanu pitää rankatkin juhlat. Kai kaikki ajatteli että musta on vihdoin tullu aikuinen ;) Ainut että olin eräänä iltana äidin luona saunomassa...
  6. S

Helmikuiset 2019

Hellou. Tänään taitaa olla 5+2. Pahoinvointi on nyt tuttua täällä, perjantai iltana alko "kummittelee" ja tässä sitä nyt maataan. Ei oo nälkä, on nälkä, eipäs ookkaan, ompas. Tekee mieli suolasta, ei teekkään, oksettaa, oksettaa, oksettaa :D Ihanaakamalaa. Noh, mä tiesin että tää tulee :) Ps...
  7. S

Helmikuiset 2019

:( :( Toivottavasti tärppää pian uudestaan. Paljon voimia sinulle. Ei ole oikein sanoja </3
  8. S

Helmikuiset 2019

Moi. Laita mulle YV sun nimi facebookissa :) Lisään sut kaveriksi sitten ja mun kautta pääset ryhmään. *muoks: laita vähän myös tuntomerkkiä profiilikuvastasi. Huom. mua ei tarvitse pitää kavereissa vaan voi poistaa ryhmään lisäämisen jälkeen :) en siitä loukkaannu, koska kaveruus on vain...
  9. S

Helmikuiset 2019

Onnea uudet odottajat <3 ihanaa kun porukka kasvaa. Vessassa saa jo ravata öisinkin... kai kohtu sitten pullahtanut jonkun verran edellisten raskauksien takia että tää ruljanssi alkaa jo nyt. Eilen tuli sellasta kipua toiseen nivuseen, jota tuli kuopusta oottaessa rv35-> raihnaseksko tässä on...
  10. S

Helmikuiset 2019

Onnea <3 Onnea toki muutkin uudet odottajat. Sinulta kysyisin, miten kohdunulkoinen havaittiin (oireet jne) ? :( Ikävä juttu, mutta ihanaa uutta odotusta ja tarrasukkia <3
  11. S

Helmikuiset 2019

Piti sanomani että FB ryhmä on täysin salainen, eikä muut saa selville että odotat. Laitan sinulle kaveripyynnön ja tätä kautta pääset salaiseen ryhmään.
  12. S

Helmikuiset 2019

Mikäli haluat FB-ryhmään, laita minulle yv:llä nimesi facebookissa ja tuntomerkkiä profiilikuvastasi. Kiitos ja tervetuloa mukaan :love:
  13. S

Helmikuiset 2019

Onnea uudet helmikuisten odottajat :love: Meitä alkaa olla jo kivasti. Onko oireita ilmennyt? Mulla on rinnat niin arat, että pienikin hipasu on tuskaa. Myös inhaa kipua vatsassa kun aivastaa, muistelen esikoista odottaessa että repäisykipuja tuli vasta myöhään. Tosin nyt kolmas tulossa ja...
  14. S

Helmikuiset 2019

succubus / La 1.2. / KSSHP / 30 / 3
  15. S

Helmikuiset 2019

Onnea paljon <3 kaikki uudet :love: Mun menkkojen piti siis alkaa tänään mutta jostain kumman syystä ei näkynyt :) Rinnat on kamalan kipeät, muita oireita ei vielä ole. Mutta kun olin lasten kevätjuhlissa silloin tiistaina mekko päällä ja huomasin peilistä sivuprofiilin että miten tuo vatsa...
  16. S

Helmikuiset 2019

Kiitos ja samoin suuret onnittelut @Katie89 :) Odottavan aika on tosiaan pitkä :D Mun LA on siis 1.2.2019 ja kolmas lapsi tulossa. Lapset 7v ja 5v eli odotusajasta ja vauva-arjesta on jo hetki. Tää on niin ihana, odotettu juttu vaikkakin siis melkoinen ylläri myös :rolleyes::love:
  17. S

Helmikuiset 2019

Moi. Sattuipa sopivasti kun just tässä selkeää plussaani ihmettelen onnesta sekaisin ja mietin jokohan täällä on helmikuisia perustettu (T. Hätähousu) :love: On näköjään <3
  18. S

Syyskuiset 2018

Lisätkää mutkin vaan listaan, kyllä LA osuu syyskuulle vaikka loppuun meneekin 30.9. Mut mikäli vanhat merkit pitää paikkansa, VOI syntyä etuajassa. succubus / 29v / 30.9 / 3 / KSKS Huomasin, että mulla on tuttu täällä kuuden vuoden takaa ;) tosin mulla nick vaihtunut. Mä haluan kans...
  19. S

Syyskuiset 2018

Joo kun. Mulla oli niin vahva aavistus tästä, samoin kuin oli edellisistä eli lapsistani. Ja testit mulla on aina ollu jokotai. Puhdas nega tai viiva olipa se sitten edes haamu, hentoinenkin viiva on aina tarkottanut raskautta. Ja aina tehnyt vahvat plussat jo menkkoja edeltävänä päivänä. En...
  20. S

Syyskuiset 2018

Täällä kans erittäin varovainen ilmoittautuja syystä, että oon hätähousu himotestaaja ja menkkojen alkuun tässä menis vielä.... Testasin kuitenkin haamun tänään. Voi olla, että siirryn lokakuisiin joten en vielä siksikään ilmottele tietojakaan. Mutta mun on ihan oikeesti pakko päästä jonnekin...

Yhteistyössä