Hakutulokset

1. A

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

@justhope Toivotaan tilanteen paranevan:barefoot: @Rusakkonen Ihan selvä keskenmeno, kovat kivut ja runsas vuoto hyytymillä :( Tsemppiä sulle hoitoihin(y)
  2. A

Vuoto alkoi, kesken meni. :cry:
  3. A

@nyuu Tottakai kiinnostaa, mukava kun kerroit teidän tilanteesta! Varmasti vaikea päätös mutta kyllä on tärkeää ajatella omaa jaksamista. Kaikkea hyvää jatkoon! (y) Onneksi elämässä on paljon muuta ihanaa ja tärkeää:love: @kirsillevauva Jes, toivotaan että kaikki menee hyvin!:) @Mariah33 onpa...
  4. A

Käyn ensi viikolla uudestaan verikokeissa. Ei tässä meinaa toivoa olla, mies raukka on toiveikas ja tutkii tilastoja. Vuotoja ei ole, maha kipuilee välillä. Samat oireet kuin aikaisemminkin! Felicitas neuvoi että jos haluaa verikokeen, voi olla yhteydessä keskussairaalan lääkäriin. Meillä on...
  5. A

@gemmy Ihanaa, onnea:) :love: Noin hyvin jo näkyy testissä:barefoot: @WishingUponAStar ja @Mariah33 Kovasti voimia ja haleja!! @justhope Kuinka siirto meni?? Oon ollu murheenmurtama. Tein tapaninpäiväiltana uudestaan testin eikä viiva ollut muuttunut suuntaan eikä toiseen. Oon itkeny niin...
  6. A

@Mariah33 Voi harmi:( Tsemppiä jatkoon, toivottavasti ensi vuonna on onnea matkassa!:love: Mä oon valvonut yöllä ja jännittänyt aivan valtavasti testaamista. Eilen olin niin janoinen että tuli juotua vähän väliä vettä. Lisäksi oli huimausta ja oon hengästynyt pienistä asioista. Aamuisin on...
  7. A

Jännittävää @BlackCat :barefoot:Miten verikokeissa meni? Ihania uutisia @Nomini! Kaikkea hyvää jatkoon :love: @justhope Toivottavasti pääsette siirtoon ensi viikolla. :)
  8. A

Harmi tuo nielemisongelma. Mulla kävi mielessä pilli, voisi mennä alas tabletti helpommin kun juo nestettä pillillä. Itse ainakin neuvon joskus töissä asiakkaille niin. Omaa napaa: (pp 5 meneillään). Olin varma että tulen jännittämään niin kovasti etten pystyisi ajattelemaan mitään muuta...
  9. A

Ihania uutisia @AnnaEe ja @BlackCat!:love: Toivotaan että kaikki menee hyvin:)
  10. A

@WishingUponAStar Mulla on ollut ainakin tänään (siirrosta seuraava päivä) vihlaisua ja nippailuja. Henkisesti raskasta tämä siirron ja sen jälkeen jännittäminen, että on ollut nyt tosi väsy. Hyvillä mielin olen:love:
  11. A

Onpa ollut jännittävä päivä:love: Autolla-ajoa tuli yhteensä 6 tuntia. Menomatkalla pelkäsin tuleeko soittoa klinikalta ja paluumatkalla kutkutti ajatus että kohdussa on pieni ihme. :love: Siirrettiin 5-päiväinen blastokysti ja 24.12 saa tehdä raskaustestin.
  12. A

@Haaveilija91 toivotaan limakalvon menevän tarpeeksi parempaan suuntaan että pääsette etenemään (y) @BlackCat Luulisi ettei vielä näy testissä noin aikaisin. Hankala se on kyllä malttaa olla testaamatta kun testit on tulleet. Tsemppiä:) @millionnea Onpa mukava kuulla että päätitte jatkaa :)...
  13. A

Mä jännäsin ovuloinko luonnollisesti ja päästäänkö siirtoon. Sain onneksi positiivisen tuloksen ovulaatiotestistä lauantaiaamuna ja illalla tuntui oviskipua. Soitin tänään klinikalle ja sovittiin torstaille siirtoaika. Jännittää:barefoot: Miten sitä voi olla miettimättä tätä koko ajan:rolleyes...
  14. A

Minä palailen taas tänne kirjoittamaan. Olen lueskellut kyllä viikottain teidän kuulumisia. :) Nyt on ollut taas tosi vaikeaa ja surullista aikaa. Pettymys omasta kehosta ja toteutumattomat lapsihaaveet ovat olleet paljon vahvempana mielessä ja itkua on tullut paljon viime päivinä. Kohta tulee...
  15. A

@hillan_kukka Mulla ei ollut esikoista odottaessa alussa mitään oireita, rinnatkaan eivät tuntuneet aroilta! Pikemminkin tämän raskautumishaaveiden aikana olen kyllä tuntenut jos jonkinmoista oiretta, vaikka raskaus ei ole alkanut. Joten ei kannata stressata :) @Tuimatar Voimahaleja!! Niin...
  16. A

Kiitos vastauksista vuotoon liittyen! En saanut mitään tukilääkitystä ja varmaan just siitä johtuen vuodan. Vaikka tuumasivat edelleen että johtuu punktiopistoksesta. Onneksi määrä on vähentymässä. @Katti75 En usko että ovitrelle on mennyt pilalle, olen itse lääkealalla ja monissa valmisteissa...
  17. A

Sellaista kysyisin, että kuinka nopeaa punktion jälkeen (jos siirtoa ei tehty) teillä on alkanut menkat? Mulla oli tosiaan perjantaina punktio ja lauantaihin asti tuli ihan pikkuisen verta. Maanantaina alkoi sitten tulemaan enemmän verta hyytyminen kanssa ja kävin sen takia sairaalassa...
  18. A

Monella on jännittäviä päiviä luvassa. :whistle:Tsemppiä(y) Toivottavasti pääsen itse myös jossaki vaiheessa jännäämään :) Tällä viikolla pakkaseen siirrettiin kolme kolmepäiväistä sekä yksi blasto. Toivotaan että joku selviäisi ja saataisiin uusi perheenjäsen:love:
  19. A

Tsemppiä piinailijoille! (y) Meillä oli tänään punktio. Meni tosi hyvin eikä tehny kipeää. :whistle:Lääkkeeksi sain ibuprofeenia ja parasetamolia. Rapifenia ei voitu laittaa suoneen koska joskus sitä saaneena muuhun tarkoitukseen romahdutti lääke verenpaineet. Mutta positiivinen olo jäi. :)...
  20. A

Onpa kurja tuo negatulos @daim1 :( Nyt onnentoivotuksia uuteen yritykseen (y) @julie_ Mulle kerrottiin vain että jos siirto tulee, annetaan klinikalla punktiopäivänä Pregnyl. Jatkosta ei ole vielä kerrottu. Yleisissä ohjeissa lukee, että Lugesteron aloitetaan punktiosta seuraavana päivänä...

Yhteistyössä