Hakutulokset

1. A

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Kiitos neuvoista @justhope ja @Katti75 :) En enää stressaa sitten siitä ilmasta(y)
  2. A

Täällä yks hermoilee Orgalutranista. Eilen pistettiin eka annos, jonka laittaminen ei ollutkaan niin helppoa. :eek:Neula taittui vähän kun yritin saada korkkeja pois ja lopulta lensi pöydälle ja jäi käyttämättä. Olen itse neulakammoinen, joten mieheni on saanut pistonakin. Eilen jouduin...
  3. A

Onpa kurjia uutisia @Tuimatar :( Toivotaan parasta ja että siirretty alkio olisi huippuyksilö:love: Tässä ei kyllä helpolla pääse! Itse kävin tänään taas ultrassa. Lääkäri vähän jännitti hyperstimulaatioriskiä, oli vähän liikaa rakkuloita. :barefoot:Katsotaan taas maanantaina uudestaan miten...
  4. A

Mut voi laittaa listalle. AuroraK#2015#2#selittämätön#1.IVF Tänään oli 6. kiertopäivän ultra. Jännitin paljon kuinka nyt käy, mutta onneksi rakkuloita oli kehittynyt hyvä määrä ja tasaisesti. :) Aamulla vatsan sivuilla tuntui kyllä sen verran nipistelyä, että oisin ollut ihmeissään jos gonal...
  5. A

Täällä odoteltu kovasti milloin saa aloittaa pistokset. Ensimmäinen ivf tosiaan alkamassa, kirjoittelinkin aikaisemmin ekasta aloituksesta, joka meni mönkään pienen lääkeannoksen takia. Gonalit odottaa nyt jääkaapissa, ens viikolla pitäisi alottaa(y) Jotenkin jännittää miten kroppa reagoi...
  6. A

Hei kaikille!(y) Oon seuraillu tätä keskustelua jo jonku aikaa koska meillä ivf-hoidot aloitettiin elokuulla. Tosin meni heti alusta pieleen, liian pieni lääkeannos Menopuria, ja sen seurauksena jäi punktio tekemättä. Uusi hoito oli tarkoitus aloittaa heti seuraavassa kierrossa, mutta menkat...
  7. A

Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017 *toukokuu*

Hei. Täällä ollut raskas viikko takana :cry: Maanantaina alkoi töissä runsas vuoto, lähdettiin sairaalaan, jossa todettiin sykkeetön sikiö. Jouduin olla kaks päivää osastolla, kun kohtu ei meinannu tyhjentyä. Ollut todella raskasta ja ihan turta olo. Nii kauan toivottu perheenlisäystä. Tässä...
  8. A

Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017 *toukokuu*

On tämä stressaavaa! Hetken oli ilman vuotoa ja olin jo niin onnellinen. Toissapäivänä alkoi taas vuoto! :( Nyt verta tuli pikkusen enemmän, välillä punaista ja sitten ruskeaa. Käytiin äsken katsomassa tk:ssa ultrassa. Kohdussa näkyi isompi alkio ja syke:love:. Toivottavasti vuoto loppuu...
  9. A

Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017

Voimia @Fritang :cry: Kävin tänään ultrassa. Kohdussa näkyi pieni sykkivä ihme <3 Ihmettelin kovasti, miten vatsan päältä näkyi jo, kun viime raskaudessa ultrattiin pitkään alateitse, että syke saadaan katsottua. Vuodon syytä lääkäri ei tiennyt. Kunpa vuoto loppuis pian. AuroraK 7+6
  10. A

Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017

Hei kaikille! Täällä on ollu kovasti murheita pari viikkoa. En ole jaksanu kirjotellakaan. 2 viikkoa sitte alkoi ihan pikkunen vuoto, hyvä että paperissa edes näki vaaleanpunaista. Sitten muuttu rusehtavammaksi ja välillä ollu punaisempaa. Vuoto ei ole runsasta, jos edes voi sanoa vuodoks eikä...

Yhteistyössä