Hakutulokset

1. K

IVF/ICSI-hoidoissa oleville/sinne joutuville

Tarrasukkia @Silmu75 ! Mäkään en halunnut testata tällä kertaa varhain, kun oon huomannut että se vain lisää stressiä, ja yöunet häiriintyy kun jännityksellä odottaa seuraavan aamun testiä. Oireista tai oireettomuudestakaan ei hirveästi voi päätellä, joten yritä ottaa piinailuaika niin rennosti...
  2. K

40 + so what, wol 14 (2019)

@Silmu75 vastasikin samaan aikaan ja samaa asiaa. Joo, Synlabista voisi aloittaa, kun siellä sen testaaminen on vähän edullisempaakin kuin yksityisklinikoiden omissa labroissa, et tarvitse lähetettä. Siis seerumin progesteroni, oisko S-PROG nimellä, ja ehkä samalla hCG niin tietää paremmin missä...
  3. K

40 + so what, wol 14 (2019)

Nopea vastaus @Montecea lle (kirjoitan joskus paremmalla ajalla kuulumisia): ainakin voisi tarkistaa tarvitseeko keltarauhastukilääkitystä. En tiedä voisko sitä määrätä joka tapauksessa vai oisko hyvä tarkistaa labrassa progesteroniarvo, mutta tää on semmoinen juttu jonka voi suht helposti...
  4. K

Sain tänään eilisen (pp10) verikokeiden tulokset: hCG 214 eli ihan sopiva, progesteroni oli 28 eli matalanpuoleinen. Nyt aloitettiin suun kautta otettujen Terolutien rinnalle Cyclogest-emätinpuikot aamuin illoin. Mun oma lääkäri on edelleen lomalla, ja oon itse ollut aktiivinen tässä...
  5. K

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

@Minni-83 kyllä minäkin tuota plussana oisin pitänyt, mutta vähemmän kokemusta RFSU:sta. Tee vielä parin päivän päästä Pregcheckillä uudestaan.
  6. K

@Silmu75 veikkaan että lääkkeen ja helteiden yhdistelmä voi tuon hyvinkin tehdä. Toivottavasti mielialavaikutukset eivät käy liialliseksi. Mulla ainakin raskauden yritys välillä kyllä on vaikuttanut mielialaan, kun tämä on sellaista tunteiden vuoristorataa riemuineen, pelkoineen, pettymyksineen...
  7. K

https://aijaa.com/Aj3IrP Tällainen tuli! Tänään pp9 blaston siirrosta. Minkäänlaista vuotoa ei ole ollut, joten ajattelin että joko tukilääkitys on nyt niin hyvä että pitää vuodon pois, tai sitten jotain on tapahtumassa. Kävin äsken ostamassa testin, pulssi nousi kaupassa jo sen hyllyn...
  8. K

Hienoa! Milloin siirto?
  9. K

@Silmu75 ei ole mitään tuntemuksia, mutta mulla ei ole ollut millään kerralla oikein mitään ennen plussaamista. Viimeksi kokemus plussaamisesta joulukuulta (meni silloin kesken noin pari viikkoa plussasta). Seuraavat pari päivää on jännittävät, tuleeko vuotoa - huomenna on pp8 ja silloin on...
  10. K

Eilen lääkäri soitti siitä maanantain progesteroniarvosta ja oli sitä mieltä, että 30 on ok. Kysyin, olisiko se ollut parempi ottaa vasta 2 päivää myöhemmin ja sanoi, että on ihan tavallista ottaa siirtopäivänä. Päätin sitten kuitenkin eilen käydä omin nokkineni uudessa kokeessa (tämä on mulle...

Yhteistyössä