Hakutulokset

1. J

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

@MyMa juu harvemmalla nämä siirrot taitaa olla kipeitä kokemuksia, täältä en itse muista lukeneeni yhtäkään tapausta jolla näin olisi. Useimmille vain lievästi epämukavia. Punktiossa se kivuliaisuus tuntuisi yleisempää olevan, mutta siinäkin yleensä ihmisillä lääkkeet toimii niin hyvin ettei...
  2. J

Täällä siirtoaika lähestyy pitkästä aikaa, maanantaina olisi se eessä. Kolmepäiväinen alkio siis tällä kertaa. Vähän jännittää, pyysin nyt siirtoon kipulääkkeen suoneen kun punktiossa hoitajat sitä suositteli. Kun on ollut niin kivulaita siirrotkin useimmat. Jotenkin vaan jännittää auttaako se...
  3. J

Torstaina oli mennyt pakaseen 7 kappaletta kolmepäiväsiä alkiota. Tavallaan olen tyytyväinen, määrä tosi hyvä. :) En kärsinyt turhaan. Toisaalta stressaan kun nyt viljeltiin vain kolmepäiväiseksi. Nyt vaan pähkäilen mahtaako nää olla hyviä, olisko pitänyt yrittää blastoiksi viljellä, onko nämä...
  4. J

Iso kiitos tsempanneille kommenteista, punktio tosiaan oli silloin maanantaina ja hyvinhän se meni. Tosin niin paljon pelkäsin että tärisin ja itkin jo valmiiksi ennen operaatiota, mutta lääkkeet toimi loppuviimein ihan kohtuullisesti. Loppua kohti teki taas kerran kipeempää kuin alussa, mutta...
  5. J

Kiitos @atvk87 , joo aina olen saanut sen jonkun puolikkaan pillerin rauhottavaa lääkettä, en nyt muista mitä... mutta ei se mulla juuri rauhoita, ehkä ihan tosi vähän taittaa sitä etukäteisjännitystä mutta ei muuten auta. Viimeksikin hoitaja kommentoi että syke on sen verran korkee että taian...
  6. J

Mulla oli eilen väliultra ja hyvin on follit kasvaneet, kasvutahti näyttäs olevan sen 2mm päivässä. Eilen isoimmat oli 16 millisiä. Punktio on nyt sovittuna maanantaille. Hiukan alkaa jo jännittää, pelottaa oikestaan. Yritän olla rauhallisin mielin, viime punktiossa oli ihan kohtuullisesti...
  7. J

Täällä pistelyt etenee. Eilen ultrassa katsottiin tilanne ja follit 10mm 3kpl ja 8mm 8kpl. Melkein kaikki vasemmalla, oikealla kun munasarja on poistettu ja siellä on joku jämäpalanen jossa kasvaa muutama folli. Kun vertailin aiempiin kasvatuskertoihin, on tähän aikaan ollut määrät isompia mutta...
  8. J

Täällä piikittelyt jatkuu vaan. Kummasti piikittäminen on nyt kolmannella kasvatuskerralla ollut vaikeampaa kuin aiemmin. Eilen onnistuin jo tökkäämään sormeen mokomalla piikillä kun mahaanhan sillä oli suunta, käsiä tärisyttää sen verran. Ennen ei tärissyt, tää linkittyy kyllä suoraan viime...
  9. J

Täällä maanantaina ootetusti oli veritsesti alle kaksi taas kuten aina eli nega. Joka kerta se on yhä vaikeampi pala nieltäväksi se pettymys. Vaan uuteen yritykseen vaan. Hetkin mietin pitäisinkö taukoa, mutta tiiän että tauon aikana sitten vaan harmittaa kun sitten ei ole ees sitä toivoa että...
  10. J

@kirsillevauva Seitsemän siirtoa mulla nyt takana. Kerran siirretty 1 kolmepäivänen, viisi kertaa viispäivänen ja nyt tää yksi kuusipäiväinen. Mulle tää epäonnistuminen tuntuu kai sen takia tällä kertaa erityisen pahalta, kun on nyt niin monta superkivuliasta operaatiota takana (kohdunkaulan...
  11. J

Olisiko lääkärikohtasta... mä olen koko ajan ollut felicitaksella ja alusta asti sanottu että testaus veritestillä ja siihen tehty lähete, ja viel nimenomaan se testi mikä kertoo numeraalisen arvon eikä vain raskaana/ei raskaana tulosta. Toki toisaalta voi miettiä kuinka tarpeellista lienee...
  12. J

Pp9 ja testi nega yhä, kuten arvattavissa oli. Pitäs jotenkin hyväksyä että niin vaan alkaa oll toinen ivf-kierros lopussa ja pakkanen tyhjä ja mitään e saanut siitäkään käteen, ees kiinnittymisyritystä. Maanataina vasta veritesti mutta lääkäri mainitsi että lauantaina näkyisi jo jos plussa...
  13. J

@Domi juu ymmärrän, minä lähinnä meinasin tuossa viestissäni juuri sitä että mulla se limakalvotesti ei tuonut mitään vastauksia. Pelkästään pari tylsää paperia jossa ilmoitettiin että kaikki normaalia, ei mitään ehotuksia mitä voisi tehä toisin tms. Toki siitäkin pitää ilonen olla, mutta en...
  14. J

Kuuspäivänen. Tähä mennessä on muistaakseni siirretty viis viis päivästä ja kerran yks kolme päiväinen, eipä ole plussia näkynyt... mä olisin tosi onnellinen jos joskus tulisi ees kiinnittymisyritys. Sekin tuntuu vaan olevan liikaa toivottu :unsure: Harmittaa tällä hetkellä kauheasti ettei...
  15. J

Pp6 ja ihan nega kuten arvelinkin että ois testi. Toki vielä aikasta mutta tuskinpa se muuttuu. Tuskin muuttuu koskaan. On tää yhtä rahanhukkaa kyllä. Koskaan ei tuu ees kiinnittymisyritystä.
  16. J

Täälläkin oli eilen siirto, viimeinen alkio siirretty eli seuraavaksi pitäs taas alkaa kasvatteemaan soluja. En oikein lainkaan usko että tämäkään alkio kiinnittyä yrittää, en jaksa enää uskoa. Ehkä seuraava hoito tuo parempia alkiota, kuka tietää... luultavasti sillloin on eri lahjoittajalta...
  17. J

Täällä oli taaspikkutauon paikka, kun oli aiemmin nuo nata- ja ready-testit ja niitten jälkeen tuli pitää myös välikierto ilman lääkkeitä ym. Päätin sitten pitää täälläkin jutteluista taukoa, teki jotenkin hyvää ettei hetkeen tullut liikaa mietittyä näitä asioita...:) Noitten testien tulokset...
  18. J

Nata- ja ready-testit otettu tänään, olipahan taas kovasti kipeää tekevä toimenpide. Alkaa olla jo vähän liikaa tätä että menee huutoitkuksi niin monet toimenpiteet, olen siihen kyllä ihan tosi väsynyt... Toki siihen oli varautunut että tulee sattumaan, mutta taas sattui enemmän kuin...
  19. J

Noniin selvitin asiaa ja apteekissa sanottiin että nuo on nestekapseleita eli ei saa jäätyä. Eli kai se on parasta hankkii uus paketti... kun kuitenkin pakkasessa sen hetkisen olivat niin varmaan ehtivät jäätymään vähän, vaikea sanoa :P
  20. J

Nojuu mäkin aattelin että ei ehkä muutamassa tunnissa kärsisi, toisaalta uskaltaako riskeerata... pitänee selvitellä asiaa apteekista.

Yhteistyössä