Hakutulokset

1. J

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Noniin osaakos joku sanoa meneekö lugesteronit pilalle kun ovat pari tuntia pakkasessa? Kävi tyhmästi että just hain apteekista uutta pakettia ja sitten se unohtui autoon varmaan kolmeksi tunniksi, ja pakkastakin oli jokunen aste... kun noissahan se säilytyslämpötila olis vähintään 15 astetta...
  2. J

@Toiveitakovain80 voi harmi :( kyllä se testi silti kannattaa tehä, varuiksi... Mulle ainakin lääkäri teki selväksi että ennen testiä ei saa lopettaa lääkitystä vaikka olisi vuotoa ennen testipäivää, vuotojahan voi hoitoalkuisissa raskauksissa tulla useinkin joten siksi testaus testipäivänä eikä...
  3. J

Kiva Domi kuulla sinustakin, ja hyvä että joku tietää noista testeistä jo vähän enemmän niin osaa paremmin kertoa :D Ja huh onpa tarkkoja ohjeita, toivottavasti mulle ei ainakaan seksiä suositella ongelman ratkaisuksi, oisi se aika paha kuulla näin itsellisenä lasta yrittävänä, hih... :LOL...
  4. J

En minä juuri mitään niistä tiiä, koitin kysyä mutta olen vähän huono tuossa lääkärien tenttailussa niin että muistaisin kaiken tarkkaan... Sen siitä saa kun aina kiiretilanteissa tai muuten vaan sivumennen noista tullut juteltua muitten asioitten kanssa :) Ymmärsin että saa tietoa era:n tapaan...
  5. J

Kiitos vastauksista, toivottavasti ei tosiaan ole kovin kivuliasta ja on nopeasti ohi. Täytyy tosin tarkentaa nyt, olinkin ymmärtänyt hieman väärin - minulle ei tullakaan tekemään era-testiä, vaan joku uusi (tai ainakin tuolla klinikalla vasta jonkin aikaa käytössä ollut) testi, semmoiset kuin...
  6. J

Niin, ei se väliin jäänyt kierto tai kaksi haittaa sitten kun se on ohi. Siihen yritän luottaa - jo nytkin on aatoksia että miksei tehnyt jo tähän kiertoon sitä, niin olisi vähemmän oottamisaikaa tuloksiin, heh. Vaan se on vain vaikea malttaa mielensä ja pitää taukoa siirroista. Melko varma jo...
  7. J

Täällä oli eilen verikoe ja alle kaksi se tulos jo hyvin hyvin tuttuun tapaan oli. Ei taaskaan värähtänytkään arvot ees kemiallisen puoleen, harmitus. Tällä kertaa en tehnyt kotitestejäkään päivittäin vaan välttelin niitä, yhen tein viikon päästä siirrosta ja yhen eilen ennen verikokeeseen...
  8. J

Täällä olis pp8, enää ei malttanut olla testaamatta ja negahan se tuttuun tapaan oli. Ei tänne varmaan koskaan plussaa tule vaikka kuinka monta tonnia hoitoihin uhraisi. Toki maanantaina on vasta veritestin aika mutta viis päivänen blasto joten kaipa jotain jo näkyis jos näkyis. Turha elätellä...
  9. J

Tuleeko muille mitään oireita siirron jälkeen pistettävästä gonapeptylistä? Itselläni on nyt ainakin kolmas kerta kun tullut samana päivänä päänsärky kun sen on pistänyt. tällä kertaa sellainen hivenen kovempi, alkoi iltapäivällä ja tuli tosi etova olo, vietin koko illan töitten jälkeen lähinnä...
  10. J

Täällä taas alkoi piinailu. Jotenkin on tässä kaivannut irtautumista tästä lapsettomuusasiasta joten olen täältäkin pysynyt taas hetken pois, vaan nyt voisi ainakin piinailun ajaksi palailla. Vaihteeksi siirto meni ihan ok:sti aika vaivattomasti ilmeisesti, kerrankin jopa näin ultrajuttua...

Yhteistyössä