Hakutulokset

1. An1z81

35+ vauvan odottajat

Nyt on niin helpottunut olo! Tänään varhaisultrassa nähty elävä alkio, rv 6+4 nyt siis :) Oon ollut niin paniikissa ja hermona pari päivää kun pelottanut niin pirusti että tää ois ollut tuulimuna tms. mutta nyt voi sen puolesta huokasta ja koittaa vähä rennommin ottaa jatkossa :D Mitäs teille...
  2. An1z81

35+ vauvan odottajat

Semmosen tossa muuten havaitsin, että kun vaihtui tää uus rv, niin oon vieläkin herkempi, tai nyt tuntuu että kaikki oireet on voimakkaampia. Tänään ollut itkuherkkä, mitä ei vielä aiemmin ollut, ja olo on ollut ihan aamusta asti huono vaikka syön hyvin. Telkkarissa jotkut maatilaneläimet...
  3. An1z81

35+ vauvan odottajat

Mä normaalisti juon kahvia aina aamuisin ison kupin, mutta jostain syytä kun plussasin, niin lopetin samantien kokonaan. Mulle ei oikein kofeiini sovi, mutta olen kahvia juonut just sen takia että jaksan lapsen kanssa päivät, joka vieläkin välillä nukkuu öisin huonosti, niin kahvi on pitänyt mut...
  4. An1z81

35+ vauvan odottajat

Okei, kiitos sulle :) Lueskelinkin tossa että täähän onkin siis jo rv 7, kun on 6+0, että pitäis kyllä sitten näkyä syke yms. Nyt pitää touhuu kaikkee tässä etä tulis pian Pe :D
  5. An1z81

35+ vauvan odottajat

Mä varasin itselleni varhaisultran Perjantaille, iik jännittää! Mutta pakko saada varmuus että onko siellä ketään :) Aloin nyt vaan miettiin että otinkohan liian aikaseen ton, kun mulla Pe rv 6+4. Oliko teistä joku muu käynyt noin aikaisilla viikoilla?
  6. An1z81

35+ vauvan odottajat

Ihana kuulla!! <3 Onnittelut :)
  7. An1z81

35+ vauvan odottajat

Onko teillä tullut jo jonkinlaisia himoja? Ainahan niitä ei tuu välttämättä ollenkaan, niinkuin ei mulla viime raskaudessa. Nyt mua on himottanut kaikenlainen roskaruoka :P Entiiä onko tää nyt vielä mitään varsinaista himoilua, mutta huono olo on päivittäin eikä mikään muu oikein maistu kun...
  8. An1z81

35+ vauvan odottajat

Minulla on pari ystävää, jotka ovat saaneet esikoisensa jo vähän päälle parikymppisenä, ja yksi nyt sitten sai vauvan tossa kesällä 13 vuoden tauon jälkeen 39 vuotiaana uuden miehen kanssa. Tämän ystävän kanssa silloin nuorempana sitten tuli muutaman vuoden tauko, kun meillä elämäntilanteet oli...
  9. An1z81

35+ vauvan odottajat

Juu se odottelu ekaan ultraan oli hermoja raastavaa ensimmäistä odottaessa, ja no meillä senkin takia kun kaks edellistä hoitoa oli mennyt pieleen, tai siis monta edellistä, mut kahdesta alkionsiirrosta ennen kun kunnolla tärppäs, niin tuli raskausoireita jne, mutta ei sitten jatkunutkaan...
  10. An1z81

35+ vauvan odottajat

Kuulostaa niin tutulta! Tuo alkuraskauden väsymys on kyllä ihan uskomaton välillä. Itsekin nyt kolmena päivänä peräkkäin joutunut ottamaan päikkärit, kun en vaan jaksa olla hereillä.Taaperon takia jaksaa tsempata aamut jne. mut heti kun toinen menee päikkäreille, niin itsekin kaatuu sänkyyn...
  11. An1z81

35+ vauvan odottajat

Hei @Mustalilja :) Kuinka pitkällä raskaus on sinulla? ja kuinka oot voinut? :)
  12. An1z81

35+ vauvan odottajat

Kiitos kaikille onnitteluista :) Juu täytyy sillä ekalla neuvolakäynnillä kysellä josko ultraisivat, tai saisin pian ajan varhaisultraan. Silloin onkin jo viikot 8+1, niin hyvin pitäis näkyä. Tämä terveydenhoitaja onkin tuttu viime raskaudesta ja pojan kans käyty hänellä. Mulla on...
  13. An1z81

35+ vauvan odottajat

Heippa kaikille! Haluaisin myös liittyä joukkoonne! Taustoja sen verran, että olen 39 vuotias, ja tein yllättävän plussatestin tän viikon Ma. Yllättävä sen takia, että tämä on tärpännyt luomuna! Meillä on Tammikuussa 2019 syntynyt ihana poika, joka sai alkunsa rankan viiden vuoden yrittämisen...
  14. An1z81

~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

Hei kaikille piiiitkästä aikaa!!! Tulin pitkän ajan jälkeen vähän kurkkaan tänne että miten menee, ja mikä parasta @Domi vihdoin teillä ollaan raskaana, ja ihan loppusuoralla jo!! Aivan mahtavaa, onnea paljon <3 :love: Täällä varmaan paljon uusia, niin yhteisesti paljon onnea kaikille...
  15. An1z81

Kiitos kaikille onnitteluista!! :love: Sen muuten unohdin mainita vielä, että poika oli myös aika iso, eli sekin vaikeutti ulos tuloa..ja mun häntäluu on vähän liian koholla kuulemma, että oisko edes onnistunut alateitse...sitä ei voi tietää. Pojan mitat siis 4.2kg ja 52cm :) Ja juu tuo Otso on...
  16. An1z81

Heiii, täällä ollaan!! :D Tässä ollut pikku hässäkkää, niin unohtunut koko palsta ja ilmottelut teille! Mutta siis poika on syntynyt :love: Koitan lyhyesti tähän kirjotella synnytyskertomusta, eli täsmällinen poikamme alkoi ilmoittamaan tulostaan laskettuna päivänä 3.1 yöllä yhden maissa...
  17. An1z81

Ihanaa @kettuperhe !! Onnea valtavasti koko perheelle :love::love: Niin söpöt pikku varpaat <3 Kaikkea hyvää teille (y)
  18. An1z81

@Miitta37 Voimia ja pikaista toipumista <3 Onnea paljon pienestä ihmeestä :love:
  19. An1z81

Ihanaa joulunaikaa kaikille :love: Täällä otettu rennosti ( ku ei muuta voi ) :D ja syöty hyvin! Nyt sais vauva kyl tulla pian....alkaa puuduttaa! Pitää alkaa nukkuu, niin taas on yks päivä mennyt :p To neuvola...toivottavasti vika ilman vauvaa ;) Ei jaksa enempää kirjottaa...soriii. Mut ootte...
  20. An1z81

Tuli muuten mieleen et mites @Miitta37 ?? :) Jos oot kuulolla, niin miten menee?

Yhteistyössä