Hakutulokset

1. P

Haaveena vauva 2024

Tsemppiä!👍😊 Vuosi on varmasti pitkä aika oottaa plussaa.😔 Aina ittee kiinnosta ikä? Minkä ikäinen olet? Toki on niin paljon juttuja, mitkä vaikuttaa. Mua aikanaan ihmetytti, kuinka pieni % mahd. on raskautua kk:ssa. Tai onnistumis% vai miten se nyt sanotaan. N.20%, mun korviin kuulosti...
  2. P

Haaveena vauva 2024

Mä uskon vahvasti sun plussaan.😊 Toivottavasti ois tärpänny.👍 Alkaa itseäkin jännittää sun tilanne..🙃
  3. P

Haaveena vauva 2024

Mulla on pari kertaa tullu veriviiru ja olen ollut raskaana.😊 Mutta..myös menkat on joskus alkanut näin...😔 Toivotaan sinne raskausoireita ja raskautta.🤞
  4. P

Haaveena vauva 2024

Näin arvelinkin seksin määrästä...että ootte ollu vähän aikaan yhdessä.😜 Sitä on koko ajan ja joka nurkalla...🤣 Mut anyway, ihanaa aikaa ja parempaa on luvassa.😊 Seksi paranee vuosi vuodelta.🥰
  5. P

Haaveena vauva 2024

Mulla raskauden aikanakin tehnyt mieli melkein koko ajan...😄 Ja ihana ison mahan kaa tarpoo joku kiva asento jne...😅 Synnytyksen jälkeen vaihtelevasti 2-4 vkon päästä on alettu petihommiin... Kyllä 1-2 iltaa ilman on maksimi, jos on 2 iltaa jostain syystä ollu ilman, sitten joko aamulla tai...
  6. P

Haaveena vauva 2024

Niin sitä on monenlaista ihmistä ja parisuhde Ihanaa!!!!🤭👌 Kuinka pitkään ootte ollu yhdessä?
  7. P

Haaveena vauva 2024

On: Mulla menkat kestänyt aikasemmin 5 päivää, nyt oli "vain" 4 päivää. Liekkö normaalia?!🤔 Vai joko esivaihde tai vaihdevuodet tekee tuloaan?🫣 Toivottavasti ei vielä.😔 En siihen usko, mut eipä tuota voi tietää.😬 Onhan sitä ikää jo tullu mittariin. Vauvakuume on kyllä tällä hetkellä kova, kun...
  8. P

Haaveena vauva 2024

Onko mies reissussa, vai miks jää harvakseltaan yritys? Jos täytyy 2 viikkoa odotella, vai onko se sit yritys, vaan sillon ovulaatio aikaan?🤔 Utelias kyselee..😉 Itsellä napannut aikasemminkin talletettu, mut tuli km..
  9. P

Haaveena vauva 2024

Minkä ikäinen olet?🤔 Ei tietenkään ole pakko vastata..😊
  10. P

Haaveena vauva 2024

Mulle voi merkata kp1 tänään. Kiitos!☺️ Menkat saan lusittuu ja sitten reilun viikon päästä lähden yksin reissuun.🥰 jeij, voi nauttii kesästä/reissusta ja🥂🍹 ja ostan kaks kiloon salmiakkia!!😋 Tää meni hyvin näin..😉 Toki raskaus on tervetullut, kun sen aika on.❤️ Toivottavasti saamme vielä yhden...

Yhteistyössä