Hakutulokset

1. P

Haaveena vauva 2024

On: Piinapäivistä...Mulle niin outo käsite ja en ehkä tunnekkaan kummallisemmin mitään "piinaa"..🤣 Mielenkiinnosta vaan, onks mulla ne nyt sit menossa vai tulossa?! Nyt on kp 22/25-28(31) Siis viimekirto oli sen 31 päivää. Ainakin siinä mielessä, että tosi tympee, kun kierto näköjään voi nuin...
  2. P

Haaveena vauva 2024

Onnea plussanneille!🤗❤️ Aina yhtä ihania uutisia!🥰
  3. P

Haaveena vauva 2024

Elokuu hiljasta..--> Tämähän tarkoittaa sitä tietenkin, että syyskuussa räjähtää kunnon plussa-aalto!💥❤️‍🔥💫 Toivotaan näin.🤞👍🥰
  4. P

Haaveena vauva 2024

Toivottavasti saat viettää äitienpäivää ensi vuonna silittäen mahaasi🤰 ja odottaen tulevaa innolla.❤ Tsemppiä!🤗
  5. P

Haaveena vauva 2024

Ihania haaveita sinulla!🤗 Toivottavasti haaveet toteutuu..🥰 On tästä aiheesta: Mulla oli koko nuoruuden ajan ollut haave, että haluisin 2-3 lasta. Kun tapasin mieheni, hänelle myös kerroin tämän haaveen ja hänellä oli myös sama: 2-3 lasta olisi kiva.😊 Sitten, kun saimme ensimmäisen, oli se...
  6. P

Haaveena vauva 2024

Kerrot "lapsihaaveilusta" tarkoittaa se sinulla samaa kuin yritysaika? Oletteko yritäneet siis 14v? Pitkä aika joka tapauksessa.. Onnea hirmuisesti ja toivottavasti saatte pienen nyytin tästä.❤️
  7. P

Haaveena vauva 2024

Mulle tänään kp1.💪 Vihdoinkin.😊 Ihmeen pitkä kierto.🤔 Nyt on hyvä näin.🙃
  8. P

Haaveena vauva 2024

Auttakaa tyhmää.🫢 Mä ostin eilen r-testin ja heti alkuillasta tein sen, kun ajattelin et jos on positiivinen, niin kyllä se näkyis jo. Noh, sehän oli täysin nega. Ois pitäny säästää tälle aamua.😁 Pitääkö tässä nyt sit todeta, että ei tärpänny vai onko vielä mahdollista plussata? Pakkohan se...
  9. P

Haaveena vauva 2024

Poppaskonsteja.. Ainut greippimehu, mitä oon kokeillut. Silloin imetin. Yhden kierron join ja tulin siitä kierrosta raskaaksi.😊 En tiedä oliko vain sattumaa. Nyt haluisin ostaa mehua, en vaan löydä mistään.
  10. P

Haaveena vauva 2024

Kertokaa joku viisaampi. Mikä toi "piinailijat"-lista oikein on? Alkaako piinalu oviksen jälkeen vai häh?🤔🤭 Pitkä aika jos tuosta menkkojen alkuun joutuu "piinailee."😅 Ressiä kai tuollainen tois, ainakin mulle.🤭 Mun mielestä jos piinailu alkaa joskus, niin ehkä se ois 1 tai 2 päivää ennen...
  11. P

Haaveena vauva 2024

On: Pitänee käydä ostamassa raskaustesti joku päivä, tänään tai huomenna.😁 Eilen illalla oli maha kipee, pisteli menemään.😏 Ajattelin, että saattais menkat alkaa, vaikkei sillee "menkkamahakipuu" ollutkaan. Noh, ei alkanu..
  12. P

Haaveena vauva 2024

On: Mulla tuli myös maanantaina pyyhittäessä vähän vaaleaa "verta". Tosi vaaleaa, ihan oranssii/pinkkii. Joskus on tälleen samanlailla käynyt ja seukki päivänä alkanu menkat. Nyt ei alkanut.🤔 Ihan jäätävä jännitystä meneillään. Odotan kuitenkin tämän viikon menkkoja alkavaksi.. saa nähä...
  13. P

Haaveena vauva 2024

Toivotaan plussaa!🤞🤗 Lupaavalta kuulostaa.👍
  14. P

Haaveena vauva 2024

On: Mä en tiedä miten mulla alkoi niin jännitämään. Hauska tunne.🤭 Menkkoja odottelen alkavaksi. Jänniä aikoja.☺️
  15. P

Haaveena vauva 2024

Aikasemmin, kun kirjotit, että vuoto on jatkunut oviksen jälkeen, olin varma, että tulet saamaan plussan.😊 Mulla se on aina ollut raskauden merkki. Tosin en muista, onko joka raskauden alku ollut nuin..😄 Ihanaa! Tarrasukkia ja onnea raskaudesta teille!❤️ Niinhän se menee, että välillä kestää...
  16. P

Haaveena vauva 2024

Meille se milloin vauva syntyy, niin ei kuitenkaan niin paljoo merkkaa, että kierto tai kiertoja jötettäis väliin.😁 Pieniä toiveita vaan ja haaveita.🥰 Meillä kuitenkin on jo talvi, kesä ja syksyvauva ollut.. Kevät on ainut mitä ei oo. Mutta viimeisillään en haluais olla talvella.😁 Toisaalta...
  17. P

Haaveena vauva 2024

Täällä on muillakin samanlaisia ajatuksia, kuin itselläkin on ollut. Ja vertaistuki on kyllä ihan Best!👌🥰 Paljon eri tuntemuksia sitä nainen käy läpi. Vaikka mies on mukana raskaushommeleissa parhaansa mukaan, pystytään keskustelee kaikesta.. ei mies tule koskaan täysin ymmärtämään, millaista...
  18. P

Haaveena vauva 2024

Mä olen jo vuosia käyttäny sinkkiä, poretabletin otan joka aamu,. missä on mm.foolihappo ja muita vitamiineja. Tämäkin ollu jo vuosia tapana..😚 Nyt ostin rautatabletteja, kun ed.raskaudessa ferritiini oli 8. Meillä siis kuopus nyt n.9kk.
  19. P

Haaveena vauva 2024

Mikä on amh? Mitä ongelmii siemennesteessä voi olla? Tietenkin siittiölaatu, vähyys tai ettei niitä ole. Mutta mitä tutkimuksessa voi muuten näkyä, jos on jotain häikkää? Sun ei tartte tietenkään avautuu mitä teillä on, jos et haluu. Kunnioitan sitä, jos et halua asiaa enempi avata.😊 Vaik...
  20. P

Haaveena vauva 2024

Juuri näin!👆 Suurella sydämmellä❤️ muita ja myös itseäkin ajatellen!🫶

Yhteistyössä