Hakutulokset

1. P

Haaveena vauva 2024

Vau vau vau!😊 Ja niin paljon onnea tähän! Toivottavasti pysyy kyytiläinen matkassa loppuun asti!🤞❤
  2. P

Haaveena vauva 2024

Heh, tosiaan kun nyt alkoi yk7 ja ollaan alotettu yritys toukokuussa. Aloin laskee, että siitä on vasta 5kk!😅 Eli kuulostaa heti paljon kivemmalta.😄 Nyt on siis menossa JO yk7, mutta ollaan yritetty VASTA n.5kk.! Hauska.🤣 Paljon vähemmälle tuo 5kk kuulostaa. Jee, alle puol vuottahan tätä vasta...
  3. P

Haaveena vauva 2024

Onnea kaikille plussanneille!🤗 Nää aina ihanii juttuja lukee!❤️ On: Eilen, kun menkat taas alkoi, niin tuli eka kertaa mieleen tosissaan, että mitä jos ei enää tulekkaan raskaaksi?🤔 Tosin pieni ajatus sille vain ja en todellakaan ole vielä toivoa heittänyt mihinkään.🥰 Alkaa pyörii kaikenlaisia...
  4. P

Haaveena vauva 2024

Mulle voi laittaa kp1
  5. P

Haaveena vauva 2024

Sanoppa muuta! Tätä en ole koskaan ymmärtänyt!🙄 Tai edes kysymään, että "oletko raskaana?" Tai just, että "millon lisää lapsia?"😑 "Millon teille tulossa ensimmäinen?" Yleensä mitään lapsijuttuja, jos toinen ei itse niistä aloita keskustelemaan ja saa itse kertoo mitä haluaa tai jättää...
  6. P

Haaveena vauva 2024

On: Mulla nyt menossa kp23/25-31, omaan mieleen piinapäivät alkaa vasta viikonloppuna eli silloin kun mahd.menkat vois alkaa.😅 Nyt on menossa yk6 ja viimeksi tärppäsi yk6..🙃 ja tämä pieni täyttää ensi kuussa 1v.❤️ En usko nyt tärppiin, vaikka ahkerasti joka kuukausi on seksiä.. enkä seuraa tai...
  7. P

Haaveena vauva 2024

Mä oon tullu siihen tulokseen, että greippimehua ei myydy missään..🤷‍♀️
  8. P

Haaveena vauva 2024

Minkäikäinen olet? Vähentääkö nuo mahdollisuuksia lapsen saantiin kuinka paljon vai kuinka on vielä mahdollisuus onnistua kuitenkin? Vai onko mahdollisuutta? Itse en noista sinun ed.mainituista löydöistä tiedä mitään, mutta aina kiinnostaa, mitä kaikkee voikaan olla olemassa?🤔 Tsemppiä sinulle!🤗
  9. P

Haaveena vauva 2024

Mä tosiaan join vain YHDEN kierron sitä maagista greippimehua. En tykänny yhtään, mut join kuitenkin.😁 Tulin raskaaksi, silloin myös imetin edellistä.😁 Kuulin tuosta greippimehusta netistä ekaa kertaa joltain naiselta ja hän myös imetti ja hänellä kans heti ekalla kerralla tärppäsi.🫨 En minäkään...
  10. P

Haaveena vauva 2024

Mä oon ehkä vähän huono neuvomaan, miten painon saa tippumaan. Kun itsellä se putoaa imettäessä melkein, kuin itsessään.🫢 Mulla tuli raskaudessa n.14kg. Syön ihan normaali arkiruokaa, välillä herkkuja ja niitä kyl aika vähän. 'Kaikkee kohtuudella!" On aika hyvä sääntö.😊 Mulle esim.riittää...
  11. P

Haaveena vauva 2024

On: Mä kans vielä imetän, meidän pienokainen on tässä kuussa 11kk.😊Yöimetyksiä oon miettiny lopettavani, niitä ei oikein jaksais enää.😅 Ja ois kiva lopettaa imetys kokonaan, kun täyttää 1v. Saas nähdä.😁 On tää vauvakuume kyllä melkoinen.🥰🥹 Vielä ois tosta edellisestä raskaudesta n.2,5kg...
  12. P

Haaveena vauva 2024

Onks toi "sama" asia sit kun greippimehu? Siis sillee, että siinä samat jutut mitä greippimehusta haetaan? Meinannut itekkin tota ostaa, kun oon kaupassa pongannu.😃
  13. P

Haaveena vauva 2024

Kuopuksen kohdalla ainakin oli alussa mahakipua, silloin kun menkat piti alkaa ja luulinkin, että ne alkaa, kun oli niin samanlaisia kipuja. Noh, menkat ei alkanu. Ja alussa oli silloin tällöin muutenkin mahakipuja ja pelkäsin, että nyt tää ilo loppuu ja tulee km. Onneksi ei tullut ja kaikki...
  14. P

Haaveena vauva 2024

Mehua kaipaan, ei kiitos greippiä. Mut voi olla, että ei vaan enää saa mistään. Näin oon päätellyt. Greippii en ala syömään.😁 Aikoinaan imetin ja yhen kierron kokeilin maagista greippimehua ja siitä kierrosta saatiin plussa ja sitten myös vauva.💖 Mielenkiinnosta oisin halunnu testata uudestaan.🙃
  15. P

Haaveena vauva 2024

Mulle voi merkata tälle päivää kp2/25-31. Suunnitteilla ois jatkaa imetystä vielä n.2kk, imetyksen vähenemisen/lopetuksen jälkeen nousee toiveet onnistumisesta.. Mut saas nähä.😊 Tietääkö kukaan mistä saisi ostettua greippimehua? Sen "ihmeen" haluaisin kokeilla toisen kerran.😁 Mä en oo sitä...
  16. P

Haaveena vauva 2024

Kuulostaa tosi monimutkaselta noi ovistikut...😅 Mä oon vuosia sitten mielenkiinnosta niitä tehny. Ja en tehny kun yhtenä tai ehkä kahtena kuukautena. Ja vaik silloin oli tosi vilkas s-elämä, niin kyllä siinä heti tuli pientä stressii, että nyt on H-hetki nyt PITÄÄ harrastaa, että tärppi käy. Mä...
  17. P

Haaveena vauva 2024

Kivalta kuulostaa.🤗 Ihanaa, kun ootte onnistuneet!❤️ Pikaista paranemista!😊👍 Minkäikäsii muuten olitte? Jos saa udella...😁 Minkäikäinen teillä on kuopus?😊 Jokaisella omat ongelmansa..😔 Hyvä juttu, kun on tällänen paikka, missä voi avautua myös niistä negatiivisistakin asioista. Ei oo aina...
  18. P

Haaveena vauva 2024

Toivottavasti huomenna plussaa🤞🤗 ja saadaan kunnon plussa-aalto🏄‍♀️ aikaseksi!😍❤️
  19. P

Haaveena vauva 2024

On: Nyt tää alkaa munkin osalta tuntuu piinalta.😆 Nyt menossa 28/25-28. Ja viime kierto oli jopa 31 päivää..😅 En vaan oo aikasemmin paljoo osannu piinailla. Nyt tää tuntuu jo vähän siltä, kun nää menkat näin heittelee ja tulee miten sattuu.😁 Joskus aikoinaan oli päivälleen tarkka kierto. On...
  20. P

Haaveena vauva 2024

😢 Elämä ei ole reilua. Paljon voimia sinulle ja teille!❤️🤗 "Vahvimmat meistä on tehty sirpaleista."💖 Anna itsellesi aikaa toipumiseen, ei ole helpoin rasti, mutta ajan kanssa.. Tsemppiä!🌺

Yhteistyössä