Hakutulokset

1. Ellinoora38

Syyskuiset 2020

Eipä ollutkaan pahoinvointi vielä täysin ohi (tänään 13+3). Aamu alkoi vessanpönttöä halaamalla. No oli ainakin 5pv taukoa ja onneksi on viikonloppu niin saa muuten ottaa rennosti. Saas nähdä milloin loppuu kokonaan. Mukavaa viikonloppua kaikille!!
  2. Ellinoora38

Syyskuiset 2020

@NassuRessu Laitoin viestiä fb-ryhmästä. Pahoinvointi on vihdoin ohi. Monta pv jo menny ilman oksentelua. Ihanaa!! Kiva että ryhmäläiset saaneet hyviä uutisia ultrasta ja testeistä :giggle: Tänään 13+2
  3. Ellinoora38

Syyskuiset 2020

@Etikkainen Mä jostain luin/kuulin että kuume ei sais nousta yli 38. Että pikkukuume ei haittaa ja jos nousee niin ottaa sitte panadolia.
  4. Ellinoora38

Syyskuiset 2020

Kelan laskurin mukaan mun äitiysloma alkaisi 29.7. En jaksa odottaa kesälomaa sinne asti, joten otan sitä ennen vähän lomaa. Mulla säästyy lomia tältäkin vuodelta kun en ehdi pitää kaikkia pois. Noin 10pv jää säästöön ja ne pidän sitte aikanaan ennen töihin paluuta.
  5. Ellinoora38

Syyskuiset 2020

Mulla tuli verikokeiden tulokset omakantaan tosi myöhään eli melkein 2vk verikokeiden jälkeen ja seulontavastaus tuli omapostiin eilen illalla. En osannut odottaa sunnuntaina, joten puski vähän jännitystä kehiin, kun tuli tekstiviesti, että sinulle on omapostissa kirje. Kaikki näyttäisi olevan...
  6. Ellinoora38

~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

@MyMa Tsrmppiä ultraan ja toivottavasti flunssa menee pian ohi. Menin nt-ultran jälkeen katselemaan vauvanvaatteita mutta iski kramppikuume enkä pystynyt ostamaan mitään. Olin ajatellut että jonkun yhden pikkujutun olisin ostanut mutta ei siitä mitään tullut. Tarvitsee näköjään vielä lisää aikaa...
  7. Ellinoora38

~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

Olipas tänne tullut paljon tekstiä. En ole ilmoituksia saanut mutta kiva oli lukea muiden kuulumisia. Mullakin oli jo nt-ultra ja siinä kaikki näytti hyvältä. Ultra oli 12+1 mutta sikiö vastasi 12+4. Tasoittuu kuulemma myöhemmin. Tuli todella kipeäksi maha ultran jälkeen. En tiedä ärtyikö kohtu...
  8. Ellinoora38

Syyskuiset 2020

@Angervo76 Ikäviä uutisia, olen pahoillani. Kovasti voimia teille!! :cry:
  9. Ellinoora38

Syyskuiset 2020

Noniin nt-ultrassa näkyi oikein eläväinen kaveri. Niskaturvotus oli 1,1. Täytyy sanoa, että oli kyllä niin jännää kun toinen oli jo ihan vauvan näköinen ja liikkui ja pomppi siellä:love:
  10. Ellinoora38

Syyskuiset 2020

Mä en meinannut kans löytää tätä keskustelua enää. Tässä on ollut niin tasapaksua menoa monta viikkoa pahoinvoinnin ja turvotuksen kanssa, että täytyypä mainita uutena oireena pistosmainen satunnainen kipu alapäässä ja vatsassakin uudenlaisia tuntemuksia mm kävellessä. Onko muilla ollut tuota...

Yhteistyössä