Hakutulokset

1. Ellinoora38

~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

@Puhalluskukka ei ole selvinnyt muuta syytä kuin että rakenneultrassa asiasta kysyin, niin kätilö ei ollut yhtään huolissaan vaan sanoi, että verenkierto/kohdun verekkyys (mikä se oikea termi nyt olikaan) kasvaa nyt niin paljon, että aiheuttaa supistuksia ja on normaalia. Kohdunsuu oli kuulemma...
  2. Ellinoora38

Kiitos synnytyskertomuksesta @kirsillevauva. Niistä on tullu viime aikoina jotenkin todella tärkeitä, kun ei ole itsellä kokemusta. Kuulee vähän, että mitä siellä sairaalassa tapahtuu. Minusta uusi äitiyspakkaus oli oikein kiva ja otan sen mielelläni. Taidan hakea vasta kesäkuun lopulla niin...
  3. Ellinoora38

@kirsillevauva Onnea vauvasta! ❤️
  4. Ellinoora38

@Wintersun Kiitos. Mä jotenkin luulin, että tyttö olisi aina vähän niin kuin varma tai vähemmän varma veikkaus mutta kyllä me siellä hänen häpyhuulia :ROFLMAO:ihailtiin. Ihan uskomatonta miten paljon voi nähdä jos vaan on hyvä asento ja näkyvyys. Ja isälle sai ottaa videon ❤
  5. Ellinoora38

@kirsillevauva Oi että onnea matkaan ja tsemppiä! Mä olen onneni kukkuloilla. Tänään oli rakenneultra ja kaikki oli täydellisesti. Tyttö siellä meuhusi menemään ❤️❤️❤️ Nyt vauvalle tuli persoona kun on nimikin ollu jo valmiina tytölle. Ei ole enää vaan joku tyyppi masussa vaan pieni tyttö. En...
  6. Ellinoora38

Ai että täällä kun näiden supistuksien ja muiden vaivojen kanssa painii vasta puolivälissä, niin nuo +30 viikot kuulostaa niin houkuttelevilta. Mä kokoajan nyt mietin, että kuinka pitkään vielä pitää mennä, että vauva on elinkelpoinen, jos päättäiski tulla ulos. Siihen on vielä matkaa. Jalat...
  7. Ellinoora38

Vatsa menee kovaksi ja jännittyy kun tulee supistus. Jonkinlainen kramppi tai aaltoileva olo vatsassa. On kevyempiä ja voimakkaampia ja kyllä sen huomaa. siihen sitte kylkeen ne kaikki muut tuntemukset. Olet onnekas jos ei ole vaivannut vielä.
  8. Ellinoora38

Moikka kaikille! Tulin taas pitkästä aikaa kattelemaan mitä tänne kuuluu. Kiva lukea noista hankinnoista ja erityisesti suosituksista niiden suhteen. Itse olen hankkinut vaan joitakin värineutraaleja vaatteita ja tuttinauhan. Kaikki torista tai fb-kirppiksiltä. Monella jää näköjään käyttämättä...
  9. Ellinoora38

Moi kaikille! Voi jestas että ahdistaa maailman meno tällä hetkellä. Miten pitkään tätä mahtaa jatkua. @Wintersun mäkään en tunne vielä liikkeitä, kai. Ja vaivoja löytyy. Mulla oli liitoskipuja jo joitaki viikkoja sitte tai oletan että oli niitä. Alapään luut oli ihan kamalan kipeät. kipu meni...
  10. Ellinoora38

Tsemppiä viimeisiin työpäiviin. Niin se aika meni ja loppusuora enää edessä. Mulle voi lisätä sokerirasituskoe 9.4 ja rakenneultra 17.4.
  11. Ellinoora38

@Silmu75 Milloin sulla onkaan rakenneultra? Onko jo ensi viikolla? Mulla vasta 17.4 joten täytyy vaan toivoa, että on terveenä ja pääsee sinne edes itse paikalle:ROFLMAO:
  12. Ellinoora38

Moi taas pienen tauon jälkeen. Ihania vauva- ja ultrauutisia täällä. Itse taisin viimeksi kirjoitella nt-ultran jälkeen. Meilläkin seulat oli normaalit. Kylläpä aika rientää. Mulla oli tällä viikolla toinen neuvola. Kuunneltiin sydänäänet ja niin hurjaa, miten sitä on nyt jo täynnä tunnetta...
  13. Ellinoora38

40 + so what, wol 14 (2019)

Mä olen muuten Aura-juustoa syönyt kuumennetuissa ruuissa eli en sitä välttele kunhan on Auraa. Just noita lohia ja mätejä jos tykkää syödä niin kannattaa syödä varastoon. Ite kaipaan erityisesti lakuja ja salmiakkia. @Rusakkonen Joo ei näistä voi kyllä riidellä kun jokainen tekee niin kuin...
  14. Ellinoora38

No jos varman päälle haluaa ottaa niin toki. Oma lääkärini ei käskenyt noudattaa ruokavaliota ja kiellettyjen listankin luin itse vasta kun plussaa näytti, tosin ei mun ruokavalioon normaaliarjessa mikään kielletty ehkä inkivääriä ja lakuja lukuun ottamatta kuulukaan. On siis makuasia myös tämä...
  15. Ellinoora38

Mun miehen kotimaassa alaikäiset eivät saa saunoa esim kylpylöissä :LOL:
  16. Ellinoora38

Jätin alkoholin lähes kokonaan hoitojen ajaksi ja jo itse asiassa ennen hoitoja. Niillä siirtokierroksilla kun ei tärpännyt olin kuitenkin ottanut siirron ja testin välissä 1-2 lasia viiniä. Tärppikierroksella en ottanut pisaraakaan. Sattumaa varmaan, mutta olen ymmärtänyt, että alkoholi ei...
  17. Ellinoora38

Lokakuiset 2020

Alussa ei ollut muuta kuin nuo samat mitä sinulla ja joskus päivisin menkkakipumaista jomoa vatsassa. Viikolla 7 alkoi pahoinvointi.
  18. Ellinoora38

Lokakuiset 2020

Huutelen tuolta syyskuisten puolelta, että minullakin oli nimenomaan öisin kipukohtauksia alkuraskaudessa. Ihmettelin sitä silloin itsekin, mutta on ihan normaalia ja siitä yksin ei siis kannata huolestua. Tsemppiä!
  19. Ellinoora38

Itse sain viimeisen alkionsiirron jälkeen hetkellisen hermoromahduksen. En ollut nukkunut ja stressasin, ettei mikään voi kiinnittyä kun olen tällainen uneton stressipallo. muutaman päivän päästä ihmetys oli suuri, kun raskausoireita alkoikin ilmaantua. Nyt porskutetaan 14+0. Tuosta tavaroiden...
  20. Ellinoora38

Syyskuiset 2020

Joo täällä alkanut nyt joku ihmeen pillitysvaihe. Hormonit vissiin jyllää kun purskahdan itkuun pienimmästäkin asiasta ja välillä taas naurattaa hysteerisesti. Itteenikin nolottaa välillä :ROFLMAO: Ultrakuvaa en esim pysty katsomaan ilman kyyneleitä.

Yhteistyössä