Hakutulokset

1. Nessu87

Syyskuiset 2020

Mulle ei oo tullu mitään ultra aikoja:sick: neuvola on tiistaina ni kai sielä sit sumplitaan aika? Eipä tässä tosiaan kauaa ole siihen ultraan ja toiset pari kk ni rakenne ultra! Ite kyl ain halunnu tietää sukupuolen, mukavempi shoppailla vaatetta ja muuta kun vähä tietää minkä tyyppist ostais...
  2. Nessu87

Syyskuiset 2020

Nii ja varhais ultran mukaan ois viikkoja 8+5 mikä siis oissen 3pvä ennen ku sain ovisplussan. Mulla myös edelliset raskaudet ollu aina vanhempia ku kalenteril laskettuna. Mut varmaan sen virallisen la saa nt ultras
  3. Nessu87

Syyskuiset 2020

Heippa kaikille ja tervetuloa uusille! käytiin tänään varhaisultrassa ja kaikki oli hyvin ja ihanalääkäri :love: jännitin niin paljon mut heti kun näin sen lekurin niin mulle tuli helpottunut olo, rauhotuin. Mulla on yhest ultraaja lääkäristä todella huonoja kokemuksia ja siitä syystä menin...
  4. Nessu87

Syyskuiset 2020

@hemuliina90 mä koitin kans kaiken laist kikkaa turvotuksen latistamiseks, luulin ettei millään lähe Näytin kans rv6 niinku ois vähintään 5kk mittaris:eek:oon nyt syöny päivittäin olo tai activiaa ja semmosii täys kuitu muroja. Entiiä johtuuko niist mut ei oo niin hirveet turvotust ollut...
  5. Nessu87

Syyskuiset 2020

Onpas nyt ihmeen paljon ollut vuotoja täs ryhmäs:confused: toivotavasti harmitonta
  6. Nessu87

Syyskuiset 2020

Joo painoin jotain ihme nappia ni txti hyppäs tollaseen muotoon
  7. Nessu87

Syyskuiset 2020

Mullekkin uutta ettei saa ollenkaan syyä, ja oon välil napostellu turkin pippureita. Pöh, no kaippa nekin sit kieltolistaan,sinne juustokakun ja, muutaman muun herkun lisäks :ninja: Meillä ukko oli nyt taas menny tohkeissaan puhuun täst raskaudest, mutta tällä kertaa mun tuttavilleo_Onoh, mä...
  8. Nessu87

Syyskuiset 2020

@hemuliina90 en oo kahvin juoja mutta kofeeini riipuvainen olin, join energia juomia ja lopetin seinään. Hirveet viekkarit .. Ihan oikeesti.. Se pääkipu oli kauhee! Tosin kyl hiffaa et miks kahvi on "turvallisempaa" ku niis suht samoi kofeiini pitosuus esim jos juo light energia juoman ja pari...
  9. Nessu87

Syyskuiset 2020

Tapasin tänään mun kaverin, en välil tienny miten päin olisin kun se on kovas vauva kuumees ja yrittävät lasta. Kun se siinä sitten tuumaili että "saas nähä oonko raskaana ens kerralla kun nähdään", ja muuta tommosta ... Mä puin väljän hupparin ylle ettei tää turvotus näy:whistle:... Ois kyl...
  10. Nessu87

Syyskuiset 2020

Mulla ollu km mikä alkanu tuhrulla ja ait kivut, yhes alko kivulla ja sit kirkas verta. Yks km oli kivuton, ei siis _mitään_ kipuja... myös loppuun asti edennyt raskaus jossa tuli Jotain kirkast vuotoa jossain välis. mut yleensä vissiin kovakipu, kirkas veri ja etenkin jos hyytymiä. mä oon...

Yhteistyössä