Hakutulokset

1. Nessu87

Syyskuiset 2020

@henduliinu tervetuloa mikaan. Itellä loppu raskaudesta kokemus närästyksestä, sillon sain kokea mitä on oikea närästys ja siihen ei sitten mikään auttanut  oli viel joulun aikaa ni voitte kuvitella :whistle:
  2. Nessu87

Syyskuiset 2020

No mua kyllä ahdistaa painon nousu.. . Oon normi mitoiltani normi tai hoikanpuoleinen. Muistan ku esikoisest sain sanomista kun paino nous 5 kiloo yktenä kuukautena annettiin syömis ohjeita ym sittenhän nousi vähemmän loppuraskaut kohti mutta liikaa kuitenkin. Mutta eise nälkä pysy kurissa...
  3. Nessu87

Syyskuiset 2020

Mulla tuntuu et pitää koko aika napostella jotain ettei tuu etova olo tai heikota :sick:ei niinku huvittas syyä ni usein ja pelkään että lihon kauheesti... Esikoisest tuli +30 lähtöpainost toki synnärille jäi se vajaa 10kg.mut paljon silti, ja siin just tuli naposteltuu samast syystä usein...
  4. Nessu87

Syyskuiset 2020

Mulla pahin turvotus ohi, mut toki vielä vatsa on turvonneen näkönen. Oon kaikki sallitut ruoka kikat koittanu ja mistään ei oo kunnolla apua... Ja tää hiton piereskely ei ota loppuakseen :ROFLMAO: välil vatsaa vääntää niin helkkaristi, ei ummetusta mut välil tuntuu ettei voi edes p*skoa...
  5. Nessu87

Syyskuiset 2020

Näin kyl ni ihme unta... Mun teki mieli ryypätä, mut tiesin etten voi ,mut päätin että "no ei tippa tapa" ja join siiderist ehkä Puolest ja puolet. Tämän jälkeen mun alko tekee mieli nuuskaa! nuuskaa?! :LOL: ja lappasin semmost purunuuskaa naamaan reilusti kunnes oksensin.. . Siis oli vaan ni...
  6. Nessu87

Syyskuiset 2020

Noi vuodot on aina pelottavii, mulla ollu tommost onnistuneis kuin epäonnistuneis raskauksissa, se ettei kipuja ole on kuitenkin hyvä merkki!
  7. Nessu87

Syyskuiset 2020

Itse en myöskään oo valmis facen puolelle viel hetkeen, mutta nähtävästi tännekin jää osa
  8. Nessu87

Syyskuiset 2020

@Shampanjapäärynä mulla kans toi et pakko pikku välipalaa syyä n. 2h välein sit ku se nälkä yllättää niin pakko syödä HETI! Ja siis toi väsymys, tuntuu että kun tekeejonkun pikku askareenkin tyyliin tiskaa, ni sen jälkeen on ihan loppu niinku ois tehny koko yön hommia... mäkin oon pohtinu...
  9. Nessu87

Syyskuiset 2020

Siis tää järkyttävä tirvotus. Tähän ei tepsi mikään... Mä joudun kaivaa pian vanhat mamma vaatteet takas. Näytän oikeesti ku oisin vähhintään 6lla kuulla:ROFLMAO:, tapaan ens viikol kaverin ja se kyllä huomaa muutoksen ja saattaa alka epäillä. Oon nimittäin suht tarkka ettei oma paino pääse...
  10. Nessu87

Syyskuiset 2020

Mulla hävis pahoinvointi, nyt ofc alan ressaan ja miettii miks? Eise mukavaa oloa ollut mut antaa jonkun rauhan kun oireita on yllä... Tissit on edelleen toki kipeät ja paleltaa. Mut jotenkin kai tuon etovan/huono olon suurinosa mieltää "kunnon raskaus" oireeks niin sit ku sepuuttuu ni alkaa...
  11. Nessu87

Syyskuiset 2020

Noh... Tää mun väsymys ei ota loppuakseen ja tuntuu et nälkä koko ajan ja, kuvotus läsnäkoko ajan. Mulla neuvolan aika 4.2 rv 10, mut sitä ennen varhaisultra. Siihen nyt enään 2 viikkoa :) entiiä ootanko kauhul vai innolla ku pelkään jos ei ookkaan kaik hyvin. Esim tuulimuna
  12. Nessu87

Haaveena vauva 2020

@Mirella92 Mä kävin ostan terot mut en sit alottanutkaan niitä vielä, enkä piti seuraaval kierrol alottaa . Mutta oon kerran aikasemmin teroilla tullu raskaaksi, tai itse uskon kyllä niiden edesauttaneen ja oon kuullu näin käyneen monelle. Netist muistan lukeneeni kans et tietty se että tasaa...
  13. Nessu87

Syyskuiset 2020

me ollaan aateltu kertoo np ultran jälkeen. Mies alkanut kutsuu tätä "vauva vauva" ksi . Se elää niin huolettomasti tän raskaidenkaa, minä pyörittelen päässä kauhukuvia jos onkin tuulimuna?km...? Mitäs jos np ultras löytyy jotain eikä laps ois terve? Tosin viime päivinä noi ajattelyt...
  14. Nessu87

Syyskuiset 2020

@Sannuliini* mullakin flow näytti viikolla eteenpäin rv:n mä ite muutin sen sit asetuksista, sen lisäks mua häirinny et siin et ne on lsittanu sen +7 vaik perinteisis on kyl vaan siihen +6 asti kunnes vaihtuu viikko.
  15. Nessu87

Syyskuiset 2020

@Ainulii ahha siis toi turvotus on ihan hirveetä, mäkin kun oon aika hoikanpuoleinen niin todellakin näkyy selvästi! :LOL: siks päätin pistää väljempii vaatteit ja yleensä mun topit esim on ihon myötäsii joten tää on sit pieni tyyli remontti :ROFLMAO: @Nannal täälä päin otetaan verikoe aina...
  16. Nessu87

Syyskuiset 2020

Neuvolas oli niin täyttä että ne soittelee perään kun löytyy aika, eiköhän mun tuuril mee semmoseen ajankohtaan kun en pääse, ja sit joutuu soitella perään ja vaihella aikaa. . . :sick: mut mun hcg arvot oli kuulemma "vahva positiivinen" eli 4490 :) Mulla kamala turvotus. Ihan oikeesti näytän...
  17. Nessu87

Syyskuiset 2020

@Babyfever1 se on jotenkin hassuaa että ei malta lopettaa yestaamist ennen ku ne laffa viivat saanu, vaik ku edelliset tikut näyttäs positiivist :LOL: mut kyl se mielenrauhaa tuo kun näkee sen räikeen punasena. mies oisjo potkuhousuja menos ostaa sun muuta, oiskin välil kiva olla noin...
  18. Nessu87

Syyskuiset 2020

Onko sulla @ttyyne ilman raskauksia tommosii ahistus juttuja vai tuleeko esim vaan raskaana esille?
  19. Nessu87

Syyskuiset 2020

@ttyyne noi pn yllättävän yleisiä ajatuksia, vaik niist ei puhuta paljon. Jotkut voi ottaa syyllisyyttä esim että jääkö vanhemille lapsille aikaa vauva kiirees? Jne. itelläkin muuten la 6.9 :) toki itekin miettinyt kuinka arki tulee järjestyyn, 2 lasta ennestään, ei miehenkaa edes asuta samal...
  20. Nessu87

Syyskuiset 2020

Noinitsekin kaikille toivon :) noh aika näyttää, siihen asti odotellaan uusia jäseniä(y) onneks ens vko on tekemistä paljon niin menee ehkä nopeemmin. 28 päivään on piiiitkä aika. Oisin saanu vähän aikasemmin mutta en halunnu erään kauheen lääkärin vastaanotolle :cautious:mielummin ootan...

Yhteistyössä