Hakutulokset

1. Nessu87

Syyskuiset 2020

Mun käsittääkseni voi olla mahollinen. Eikö se oo niin et hedelmöittynyt munasolu ei vaan jostain syystä ala kehittyyn, mutta kiinnittyy kohtuun. Kaikist julminta että joillakin todettu vasta np ultras :unsure: yks syy miksi haluan varhaisultran, ois kauheempaa 2kk pääst todeta tm ku...
  2. Nessu87

Syyskuiset 2020

Mulla oireina ollu alust asti kylmyys, hyvinkin vahvasti! :LOL: sit nännit on herkat mutta vasen tissikin alkanu kipeytyy mut oikeen ei mitään. Iltasin oon alkanu tuntee semmost palan tunnetta kurkussa nii joo ja semmost ihmettelin ku mun edelliset raskaudet on menty esim 4+0-4+6 kaavalla, mut...
  3. Nessu87

Syyskuiset 2020

Mulla km pelko muuttunu tuulimuna peloksi... Mulla kerran ollut semmonenkin ja jostain luin että vois olla isompi mahis uusiutuu ? Tiiä sit kui luotettava tieto... koitan kauheesti kuitenkin ajatella että kyl syksyks vauva tulis, mut sit ain välil noi ajatukset ottaa vallan...
  4. Nessu87

Haaveena vauva 2020

@Pampula3 netist voi tilaa jos ri löydy kaupungist
  5. Nessu87

Haaveena vauva 2020

@Ananas90 mä sain tommosen lähes plussan jolloin sänkyhommis, enempi punanen tuli vast 2 pvää myöhemminja sillon ei keritty touhuta. Joten kannattaa kyl gyödyntää tuokin,.
  6. Nessu87

Haaveena vauva 2020

Mut vois siirtää plussaneisiin 32v / 3. / ya 9/19 / la 6.9/20
  7. Nessu87

Syyskuiset 2020

@Wintersun ei hitto olin unohtanu koko pyhän. Meillä tääl kyl ni huonosti tehty toi tk juttu että sit kun on ajat kaikki varattu niin sinne ei saa yhteyttä mitenkään, jos tahtoo kyselläesim tuloksia... :sick:ja kun yleensä niitä soitellaan klo 2 jälkeen, ja klo 2 laittaa esim labra kiinni, joten...
  8. Nessu87

Syyskuiset 2020

@Wintersun olikohan toi nesse kommentti minulle? Kun en muista ryhmässäsellast nähneeni jos vahingos väärä nimi. Mun aika sijottuu rv 8+2 ja kävin julkisella. Oli muuten tosi ihmeellinen se joka vastas kun soitin labra aikaa, tuntu ettei se ollu uskoa että olin raskaana :ROFLMAO: kyseli varmaan...
  9. Nessu87

Syyskuiset 2020

@W.we muistan kun oli joskus ryhmässä puhe näist raskaana olevistaryhmässä ja sit ku huomasin tos yks päivä et siel alko tuleen näit vanhoja ryhmäläisiäkin kommentoimaan raskauksiaan, toki niillä oli hyvät mielessä ja tulivat moikkaan tuttuja, mutta hetken itsekin luulin et oon raskaus ryhmässä...
  10. Nessu87

Syyskuiset 2020

@Babyfever1 meillä molemmat tytöt (6 ja 3v) kans vauvafaneja ( :ROFLMAO: pysäyttelevät vaunuilla kulkijoita että saavat katsoa vauvaa . Viime aikoina esikoinen onkin kysellyt miksei meidän perheessä ole vauvaa ja on vain "pikkusisko" . Saas nähä mitä tuumaavat kun saavat kuulla uutisia
  11. Nessu87

Syyskuiset 2020

Mä en enään pelkää juurikaan keskenmenoa mut sitä että varhaisultras löytyiskin tuulimuna ni ois kyl kauhee... Täs mietin niin mulla kyl ollu molempia onnistuneita raskauksia ennen keskenmeno, että jos tämäkin loppuun asti menee niin saman kaavan mukaan. ite oon huomannut ettäväsymys ottaa...
  12. Nessu87

Syyskuiset 2020

28 päivä varhaisultra :love:
  13. Nessu87

Syyskuiset 2020

Hyvält näyttää @Babyfever1. Noku mäki nyt enempi tänne alan kommentoimaan raskaus uutisii, toki semmosii "millasii oireita teil oli ennen plussaa ym" tyyppisiin vastailen kun niitä Pyydetään, mut ei mitään semmost hehkutusta en viiti koska tiiän siin ryhmäs on jotkut ettei kestä lukea,tai se saa...
  14. Nessu87

Syyskuiset 2020

@Wintersun en... Omakannas ei näy vielä labra kiinni ja tk kautta en pääse kysyyn :unsure: tulee vaan ilmotus että "kaikki ajat varattu saatte meidät kiinni numerosta x" ja naikkari kiinni, acuutist eisaa tietoo... Kaikki kiinni. Mulla menny koko alku vuosi mönkään kaikkien virallisten asioiden...
  15. Nessu87

Syyskuiset 2020

Hyvä kun täälä alkanu tuleen enempi keskustelua, en kauheesti raaskis tuola haave ketjus hehkuttaa raskautta, kun sielä osa yrittänyt pitkään ja lyhyempäänki odottaneet saattaa stressaa omaa tilanetta. Entiiä oottasinko varhais ultran jälkeen kokonaan poistumista vai ihan riskillä asettuisin...
  16. Nessu87

Syyskuiset 2020

@jokuvakn206 mulla esim täs raskaudessa. @Wintersun mäkin parhaillaan oottelen vuoroo tääl mummeleiden joukos labran jonotushuonees:D Sit soitan neuvolaan aikaa. täälä päin on siin 7-8viikolla. Kun ootin esikoist ni tais ollajotain 5-6vko mut sit ne alko harventaan niitä
  17. Nessu87

Syyskuiset 2020

@Wintersun Katoin noit sun aamukuvia tuol toises ryhmäs. Mun eilinen testi viiva muistutti sitä sun haaleempaa tikkua, oli kans silleen et 1 reuna oli kirkkaampi.
  18. Nessu87

Haaveena vauva 2020

Entiä vaikuttiko itellä raskautumiseen, mut raskaiduin ekan gelee royal kuurista. Oliko niin että niitä pysty syyä myös raskaana ollessa?
  19. Nessu87

Syyskuiset 2020

Ei oo siitä kuvaa :notworthy: mut eilen kans luin netist ni monelle käyny noin eikä sit oo enteilly mitään ku noussu pian uudestaan. Koitat vaik huomen aamul uudestaan, tai sit myöhemmin tänään ku tuskin huomiseen malttaa:giggle: :love:
  20. Nessu87

Syyskuiset 2020

Hain tänään uuden testin ja on kyllä niin väriä ettei enempää vois ollakkaan :ROFLMAO: kyl täs raskaana ollaan vaik eilen vähä haaleempi olikin. Sitten soitankin neuvolaan ja että saan ajan nyt alkuun veritestit

Yhteistyössä