Hakutulokset

1. Nessu87

Syyskuiset 2020

Mä oon säästyny toistaseks ainkin pahimilt oireilta. Mut muistan 1 raskaus ni oksetti kaikki, ei voinu syyä ei juua, ei nukkua, olin himas ämpärin vierellä koko ajan. ... Sit piti vielä kurssilla olla skarppina :unsure: se oli kun ois ollu paha krapula monta päivää. mulla uusin oire on et...
  2. Nessu87

Haaveena vauva 2020

@minttuni sitten pelko että teinit alkais huolettomasti harrastaa seksiä koska aattelis et niil saattas olla vaikeempi raskautuu, sit etenkin jos osa ottanu jo riskejä sen osalt... "oon ollu jo 2 kertaa ilman ehkäsyy ni tuskin tuun helposti raskaaksi" ja sit oiskin raskaana ja valtaosa teineist...
  3. Nessu87

Syyskuiset 2020

Sama testi. Selvä plussa kuitenkin mut selvästi haaleempi
  4. Nessu87

Haaveena vauva 2020

@vilkevälke mäkin uskon et kaikki loppujen lopuks ok ettei enteilis km. Mut sitä kehittää vauva kuumees kaikkee... Kun yrittää ni tulee raskaus oloja, ja stressaa saako plussaa ja millon? Sit ku raskaana on ilonen mut helvetin huolissaan ja tutkii oireita km, ulkoisen ym varalta. Kun synnäril ni...
  5. Nessu87

Haaveena vauva 2020

Mä tein testin aamul, entiiä miks mutta oli haaleempi ku se tois päivänen :sick: ofc aloin jännittää nyt sitä, vaik voi asiat olla hyvinkin joskus nois samois merkeissäkin voi olla heittoja mut tietty tost tulee itelle testaustarve .. Eli haen huomenna pc testejä En kuitenkaan usko kemialliseen...
  6. Nessu87

Syyskuiset 2020

Mä menin testaan uuen r testin mis viovat hiukkahaalistunu. Tuntupa kyl kurjalta mut kyl tommost heittoi voi olla kuhan ei liikaahaalistu.. Mut ofc tost tuli fiilis et on varpaillaan ja aijon ostaa testei lisää... Toisaalt voisin ostaa digin mut koitan aatel et kaikki ois silti hyvin
  7. Nessu87

Haaveena vauva 2020

Jos ei oo, ni kohta on läjä ostettuna :ROFLMAO::LOL:
  8. Nessu87

Haaveena vauva 2020

@Karvakorvat mun mielest selvä homma! <3 oi ihana uuden vuoden plussa. Hyvin näkyy puna mul näkyny ku dpo 11 nipin napin et punertaa, silleen et mietin jo onko testiviiva kysees
  9. Nessu87

Syyskuiset 2020

Raskaus väsymys on kyllä tosi karmeeta kun tulee! Mulla oli tokasta aivan järkyttävä väsymys ja pahemaks teki ku oli vilkas uhmaikänen jonka perään piti kattoo :ROFLMAO: Ja kun ri oikeen energia juomilla voi itteensä piristää, ite en juo kahvia niin noi e juomat ollu kovasti käytössä sen...
  10. Nessu87

Syyskuiset 2020

Oireina ollu kylmyys ja välil huono olo. Toistaseks ei mitään pahimpii oireita

Yhteistyössä