Hakutulokset

1. Nessu87

Syyskuiset 2020

Niin ja tosiaan oli vaikee löytää keskustelu. Mut kai tää vaatii totuttelua mulla huomen ultra pelottaa ja jännittää onko kaikki ok...
  2. Nessu87

Syyskuiset 2020

No olihan tuo aika tökeröä. Eine taloudelliset ongelmat nyt aina kestä loppu elämää. Oisin itekin loukkaantunit
  3. Nessu87

Syyskuiset 2020

Mulla väisty pahin väsymystäs muutama pvä sit. Toki. Päivii että väsyttää enempi mut huomannu et toisinaan tulee "virta piikkejä". Tän päivän jännittänyt ja stressanut et mitäs jos ultras ei ookkaan kaikki ok? Meillä keskiviikkona se... Olikos tääl kukaan viel ollu nt ultras?
  4. Nessu87

Syyskuiset 2020

@Ellinoora38 mulla on kans ja ollu 2Ssa muussakin raskaudessa. Mulla enempikin iltasin tota
  5. Nessu87

Syyskuiset 2020

Oho onpa kyllä kumma ettei mitään näkynyt o_O oisko saanut alkunsa sit myöhemmin. Mä olen taas heränny liian aikasin. Klo 4... Entiedä kuinka tuun jaksaa loppu päivän Huonoa oloakin ollut heti aamusta
  6. Nessu87

Syyskuiset 2020

Mä olin viime viikol menos labraan verikokeisiin 9+2, niin labras sanottiin että. Tuu loppu viikost tai ensviikol et yleensä viikoil 9 on vähä niin ja näin, onko testi luotettava. Kyl täs menee pää pyörälle ku tiiä miten hyvä tai ei :ROFLMAO: noh, mä menen ultraan sen 11+3 ja labraan huomenna...
  7. Nessu87

Syyskuiset 2020

@seljankukkia mä en ymmärrä Miks ois liian aikasta, luin netistäkin niin ihan normi aika. Itekin kyl Hämmästelin alkuun kun sain 11+3 nt ultran, ku edelliset raskaudet ollu ain rv 12...mutta kyllä 11viikoillakin on muiltakin onnistunu niin miksei meiltäkin? Mee vaan sinne ultraan, ja jos sielt...
  8. Nessu87

Syyskuiset 2020

Mulla myös nt ultra 11+2 viikoilla. Ain ennen tehty rv 12,mut kyllähän ne tekee siin 11-13 välil, ettei 11 nyt pitäs liian aikast olla, tai luulis et lääkäri antaa uuden ajan jos vaikeuksii ottaa mittoja ym.
  9. Nessu87

Syyskuiset 2020

Mulla kans kauhee turvotus heti ualkuun ollu, ei muis raskauksis oo näin pahasti ollut:ROFLMAO: sit oon huomannu ettei vatsa kestä herkkuja, pidin karkkipäivän vkloppuna ja kyllä väänti ja turvotti sen jälkeen... :unsure: Mä oon ihmetelly kui ei oo viel kukaan maininnu mitään koska todiaan mun...
  10. Nessu87

Syyskuiset 2020

Mä oon kans kuullu et alkuraskaus ultras voi tulla vääriä heittojakin ja mulle yks lekuri joskus et niis on usein 5kin päivän heittoja vaik kaikki ois ok. Mulla esikoinen oli 5pvää vanhempi, mikä hämmentää kyl edelleen koska se ei käyny yhteen ovis laskurin mukaan... Mut raskaus meni hyvin. mut...
  11. Nessu87

Syyskuiset 2020

Mä olen kans huomannut ton herkkyyden olevan täs raskaudes pahimillaan. Tuntuu et melkeen kaikki ohjelmat tvstä saa herkistyyn, ja todellisuudessa mä en itke minkään leffan vuoks, en edes hachikon :ROFLMAO: oon enempikin niit ihmisii jotka hautajaisissakin istuu kylmän viileesti kun muut itkee...
  12. Nessu87

Syyskuiset 2020

@Jonsku88 meillä näköjään sama la 6.9 :) mullakin tuli kymppi täyteen tänään!
  13. Nessu87

Syyskuiset 2020

Mulla oli! Oli tosi hämmentävää kun toivottu raskaus, hormooneil syytä adiaan Tommonen on ihan normaalia, ite en oo muis raskauksis kokenu vastaavaa mut tässä oli, koin myös hirveet ahdistusta ja aloin pelkään kaikkee asioita. Tunsin mm syyllisyyttä että vauva vie kaiken ajan sit 2lta muun...
  14. Nessu87

Syyskuiset 2020

Mäkin kerkesin pari pvää luulla että. Olot helpottunit. Mut hirveet olot tänäänkin ettäsaanu kyl olla pää pöntössä, sit iljettäö hampaiden pesu kun se hammastahna tuntuu niin hirveen hajustetilt ja väkevältä. Nukun niin huonosti nykyään, siis heräilen jatkuvasti tai sit on hankala olla eikä...
  15. Nessu87

Syyskuiset 2020

Mullahan oli tosiaan tullu jo 3kiloo lisää. Mä tosiaan lihon herkästi raskauden aikana, johtuen paljon ku väsynyt ja joutuu napostella, ja ne napostelu ruuat on yleensä ei niin terveelisiä (voi leipiä ym) mut ei huonoon mulla toimi esim. Vihannekset. Onneks se pahin olo alkanu helpottaa, en oo...
  16. Nessu87

Syyskuiset 2020

@Wintersun mulla oli edellises raskaudes koti doppleri angel sounds, mut siinä ei kuulunu kyl vielä näil viikoil äänet. En oo varma, muistanko oikein mut vissiin meni 12viikon jälkeen, mäkin aatellu tilata uuden. liian aikadin tilaamalla saat vaan stressiä josei ääniä heti löydy, ite kyl koin...
  17. Nessu87

Syyskuiset 2020

Neuvolas käyty. Nt- Ultra on 19.2 :love: siihen vaa 2 vko!!! mä aattelin rohkaistuu ja kurkkia sinne fb ryhmään myös, kehen otan yhteyttä? Jatkan kyllä silti täälä kommentoimista
  18. Nessu87

Syyskuiset 2020

Meil edellisten muksujen vanhat eri : brio go. Todella kätevät! Etenkin se iso tavara tila alla ja muit hienouksii :) toki uus istuma juttu joutuu siihen ostaa kun tulee aikaa vaihtaa rattaat malliin( pohja mennyt rikki) . Mut koppa osuus on kuin uusi (y) Me päätettiin et nt ultran jälkeen...
  19. Nessu87

Syyskuiset 2020

Inhokeist tuli mieleen niin oikeen ei monetlihat meinaa upota. . Esim leikkeleet. Oikeestaan syön vaan kalkkuna leikkeleitä, mut ei pysty perus kinkkuja. Tänään söin hod dogin väkisin, se nakki ei niin hyvää enään ollutkaan. inhottaa tää fiilis ku ois lihonu ihan kauheesti. Tää turvotus...
  20. Nessu87

Syyskuiset 2020

Mulla mielitekoja enemmän kun 2 aikasemmas raskaudes yhteensä :ROFLMAO: yhes välis hiuko tuore ananasta, sitten pitikin saada vesimelonia. Salmiakki tekis hurjana mieli, mutta eipä Oikeen voi... Myös valion appelsiini mehu himottujen listalla. Siis välil tulee semmosii et "nyt pakko saada...

Yhteistyössä