Hakutulokset

1. Mandala

Alkionsiirroista plussanneiden vauvaketju vol 2

Tää uusi palsta saa kyllä karvat pystyyn eikä tekis mieli edes kirjoittaa tänne @marrasmai mahtavaa, siirto lähenee lähenemistään! Millaiset fiilikset sen suhteen? Itsellä ainakin toisella kertaa oli ihan erilainen fiilis. Ehkä myös tarpeettoman toiveikas kun olisihan siinä voinut käydä kuin...
  2. Mandala

~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

@Sukkis jos en ihan väärin muista niin selän puolen kovat kivut tarkoitti väärää asentoa vauvalla. Ettei siis ole tulossa optimaalisesti takaraivo edellä synnytyskanavassa. Ainakin mulla tämän toisen kanssa kivut oli ainoastaan vatsan puolella ja tyttö tuli optimaalisesti. Olikohan bebes.info...
  3. Mandala

Ugggghhh kirjoitin eilen mutta 'tapahtui virhe' ja kaikki meni. On kyllä niin hanurista kun tehdään isoja uudistuksia huonosti, edes hymiöt ei toimi. Ja mikä tää on että osioita poistettu ja yhdistetty (lapsettomuus). En edes löydä paikkaa mistä saisi annettua palautetta. Nyt vaan pikaisesti...
  4. Mandala

Raskaaksi, muttei äidiksi

Sijaissynnytys ei ole laillista Suomessa, joten sen puolesta ei voi toimia täällä. Mutta ulkomailla jotkut parit käyvät asian hoitamassa kaiketi ihan onnistuneesti.
  5. Mandala

Hienoa @marrasmai hyvistä uutisista! :love: nauttimaan auringosta siellä (y) Ja mahtavaa @-dino- painon noususta ja omasta ajasta myös :giggle:;) onko teillä trakarin takaisin tullessa tullut myös yöhoitaja? Toivottavasti ei unet ala olemaan ongelmallista jatkossa. @atvk87 iiihana iso isäntä...
  6. Mandala

~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

Täällä meillä HUS alueella mä en ainakaan ole kummastakaan raskaudesta saanut riskilukuja ultrakäynnillä vaan piti nt-ultran jälkeen odotella kirjettä tai soittoa riippuen kummat tulokset. Toki omakannasta myös näki ne.
  7. Mandala

Voi @-dino- tosi harmi kun vastoinkäymisiä ollut taas :unsure: jospa kontrollissa tulisi hyviä uutisia taas! Ja ei tarvi kyllä teidän tilanteessa olla omasta pömppömahasta yhtään huolissaan kun perus arkikin on välillä taistelua. Ehtiihän niitä kiloja sitte karistaa myöhemminkin! Mäkin sitä...
  8. Mandala

@Domi meillä alussa rähmi silmät aika paljon. Aika auttoi siihen eikä oo nyt rähminyt pitkään aikaan. Kuulostaa kyllä raskaalta teilläkin samalla tavalla kuin @atvk87 vauvelin kanssa oli alussa, että vaativa tapaus. Mutta heillekin vauvasta ajan myötä kuoriutui iloinen ja tyytyväisempi veijari...
  9. Mandala

Niin ja mulla ei paino VIELÄKÄÄN lähtölukemissa :X3: päivästä riippuen ja vaihdellen kilo tai pari on pirun tiukassa. Se kuumeripulitauti tiputti lähtöpainoon, mutta tuli heti takaisin kun aloin syömään normaalisti. Jännä kun en mä mitenkään kauheasti mässäile ja perus ruokaa syödään...
  10. Mandala

@Domi vessareissuille meillä aina otettu mukaan, laitan vaan vessanmatolle ihmettelemään:ROFLMAO: mulla niin pieni rakko että usein saa ravata kun koko ajan juo ja kakkoselle jos pitää päästä heti niin ei voi muuta ku ottaa vauva mukaan. Pehmeä matto kun on lattialla niin pienikin vauva kyllä...

Yhteistyössä